Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for innsett 🤩🥳 Nå er det i hvert fall tre her inne som skal sette inn enten denne uken eller neste 🤞🏻🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for innsett 🤩🥳 Nå er det i hvert fall tre her inne som skal sette inn enten denne uken eller neste 🤞🏻🤞🏻

Ja, måtte det bli litt hell her inne nå, syns det har vært mye mislykket og avbrutte forsøk🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsett gjennomført👌 da venter bare to uker med laaangsom venting🙄 må ta blodprøver uansett, så føler meg lite fristet til å drive å teste i forkant, med tanke på de tidligere forsøkene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle lykkeønsker😀

 

rd 3/dpo 8(eller er det rugedag 4? Regner dere med innsettdagen eller ikke?) 

De første to dagene var jeg veldig negativ. Tenkte at det garantert ikke går nå heller, og at alle begrensningene rent fysisk bare er unødig når det uansett ikke går. Nå begynner derimot murringene og stikkingene å bli umulig å overse. Veldig oppblåst og, men alt dette er jo i stor grad ovitrelle, vil jeg tro. Det er jo forsåvidt stor sjanse for at det fester seg, problemet er jo om det blir værende.  Skulle gjerne bare skrudd tiden frem litt over to uker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Ysera skrev:

Krysser fingrane for at det ordnar seg no! :Nikke: Lykke til i bøtter og spann!! :klem:

Takk så mye🙏 😉n

Endret av bondekone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...