Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Sjokoladepiken skrev:

Har du tatt digital?

Nei, har kun en av den, og tenkte å spare den til testdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være, som du sier, at det enda er så tidlig at hcg ikke stiger så raskt. Jeg ville tatt en ny imorgen eller i overmorgen. Jeg fikk mye svakere strek på kvelden enn morgenen, så det er jo ikke noe å teste ut. Hadde jeg bare tatt morgener så hadde jeg ikke sett så mye økning og så sterke streker. Og vi produserer jo hcg ulikt. Det trenger absolutt ikke å bety at noe er gale ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Det kan være, som du sier, at det enda er så tidlig at hcg ikke stiger så raskt. Jeg ville tatt en ny imorgen eller i overmorgen. Jeg fikk mye svakere strek på kvelden enn morgenen, så det er jo ikke noe å teste ut. Hadde jeg bare tatt morgener så hadde jeg ikke sett så mye økning og så sterke streker. Og vi produserer jo hcg ulikt. Det trenger absolutt ikke å bety at noe er gale ❤

Ja, sant det. Har ikke flere tester liggende, men venter nye i posten. Så akkurat nå skal jeg bare stole på kroppen. Ikke noe antydning til blødning heller, så håper bare dette går bra❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Ja, sant det. Har ikke flere tester liggende, men venter nye i posten. Så akkurat nå skal jeg bare stole på kroppen. Ikke noe antydning til blødning heller, så håper bare dette går bra❤ 

Ja så bra 😊 skulle forresten stå " det er også noe å teste ut", men det forsto du vel 😅 Godt du stoler på kroppen til det motsatte er bevist! Det er jo ikke så mye mer man får gjort ❤ Jeg hadde mye stikk og murringer for noen dager siden, men nå kjenner jeg plutselig ingenting. Blir jo bekymret for det også. Og vil ikke bli helt hysterisk å teste hver dag 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

Ja så bra 😊 skulle forresten stå " det er også noe å teste ut", men det forsto du vel 😅 Godt du stoler på kroppen til det motsatte er bevist! Det er jo ikke så mye mer man får gjort ❤ Jeg hadde mye stikk og murringer for noen dager siden, men nå kjenner jeg plutselig ingenting. Blir jo bekymret for det også. Og vil ikke bli helt hysterisk å teste hver dag 🙈

Så ikke før nå at det var det som stod😅 ja, det vil si, jeg er jo veldig bekymret, og har fått mindre tro enn jeg hadde i går, men samtidig er jeg like oppblåst, trøtt og murringer som det har vært, så i dette øyeblikket er jeg gravid, uansett, tenker jeg. Gleder meg bare til testene kommer i posten, selvom det blir veldig skummelt og🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, bondekone skrev:

Så ikke før nå at det var det som stod😅 ja, det vil si, jeg er jo veldig bekymret, og har fått mindre tro enn jeg hadde i går, men samtidig er jeg like oppblåst, trøtt og murringer som det har vært, så i dette øyeblikket er jeg gravid, uansett, tenker jeg. Gleder meg bare til testene kommer i posten, selvom det blir veldig skummelt og🙈

At symptomer kommer og går er vel normalt i starten (jeg trøster meg i hvert fall med det 😅), og at du fremdeles har dine er vel ikke annet enn et godt tegn, slik jeg ser det 😊 men jeg skjønner veldig godt bekymringen likevel. Er det enda noen dager til du har testdag? Det er slik med IVF at du får oppgitt en dato for når det er sikrest at testen gir riktig resultat? Håper ikke det tar så lang tid før testene kommer da 🙏 Akkurat nå er du gravid, uansett 😊 Jeg tror nok du enten produserer litt seinere hcg eller mest på kvelden 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tussi2018 skrev:

At symptomer kommer og går er vel normalt i starten (jeg trøster meg i hvert fall med det 😅), og at du fremdeles har dine er vel ikke annet enn et godt tegn, slik jeg ser det 😊 men jeg skjønner veldig godt bekymringen likevel. Er det enda noen dager til du har testdag? Det er slik med IVF at du får oppgitt en dato for når det er sikrest at testen gir riktig resultat? Håper ikke det tar så lang tid før testene kommer da 🙏 Akkurat nå er du gravid, uansett 😊 Jeg tror nok du enten produserer litt seinere hcg eller mest på kvelden 😊🤞

Testdag er til onsdag, så enda noen dager til ja☺ får håpe du har rett der!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag, og den er ikke det spor bedre, heller litt svakere. Jeg skjønner jo at dette er akkurat som sist, så akkurat nå vil jeg bare begynne å blø. Symptomene forsvant i går selvsagt, og begynner å få litt «andre» typer smerter, istedet for de vanlige murringene. 

 

Lurer på å spør om hcg test i morgen, så kan jeg i det minste få et svar før helga. Kjennes så utrolig unødvendig å ta lutinus nå, og egentlig bare veldig lei. Er redd dette betyr at det er noe galt med livmor/utvikling av embryoene? Tydelig at begge embryoene gikk til grunne samtidig😩😩💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så trist @bondekone😔 jeg ville gjort som du sier, tatt hcg og fått svar før helgen. Vondt å gå å ikke få det bekreftet. Håper de finner ut av hva det er som gjør at de ikke fester seg ordentlig.

Sender deg gode klemmer ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig å lese @bondekone 😢 Sikkert lurt å ta hcg, så ser du i det minste hvilket nivå det er i blodet. Bare vær obs på at nivået du har i blodet nå er det som kommer i urinen om en dag eller to, så om du har synkende hcg og testen din er svak vil du kanskje knapt ha hcg i blodet og omvendt ❤️ Kjenner godt til følelsen om å ville slutte med lutinus, men greit å gi det noen dager til du er sikker 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle❤ det er veldig frustrerende dette, og jeg har vært ganske motløs. Har tatt to hcg prøver, så venter svaret på de. Regner med jeg får det i morgen. Testen på onsdag morgen (testdag) var svakere enn den første jeg tok, så vil tro hcg synker. Har ikke begynt å blø, og heller ikke fått noe skikkelige smerter, så går egentlig bare å venter. Og det er virkelig dritt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det først ikke skal bli noe av dette svangerskapet likevel - så kjedelig at kroppen ikke gjør noe med det (forstå meg rett!)... Sånn at du bare kan bli ferdig med det... 😥 Du går kanskje fortsatt på lutinus også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhr så utrolig frustrerende å gå slik å vente 😫 det er ikke sikkert du får smerter siden det er så tidlig. Det gjorde i hvert fall ikke jeg sist, og da var jeg 5+3 da jeg begynte å blø. Mistenker at det stoppet opp før for da jeg var hos legen to dager seinere slo hcg ut på negativ allerede. Og jeg blødde ikke mye for å ha en SA. Så hvis det var tilfelle så tok det jo en stund før jeg begynte å blø. Tenker masse på deg om dagen ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen💕

 

Begynte å blø i dag, så regner med det er gang nå. En del vondt, men ikke mye værre enn vanlig mens. Sist var det slik en dag før det tok seg opp på dag to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...