Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

5 timer siden, prøverpåny skrev:

Vi hadde to fra uttaket i februar der vi ble overstimulert nesten samtidig, 21 egg ut, men bare to tredagers på frys. Det ene ble satt inn med stoppet utvikling/festet seg ikke, og det andre tålte ikke opptining. Det var femte uttak, men har bare hatt innsett fra to av disse. 

Skjønner. Blir spennende å se videre da☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var innsettet gjort, og testdag neste onsdag. Har hatt en god dose følelser i dag, og det er egentlig litt betryggende, tatt hvor lite følelse jeg har hatt ved det andre forsøket i sammenligning. Krysder fingrene for to streker❤

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, bondekone skrev:

Da var innsettet gjort, og testdag neste onsdag. Har hatt en god dose følelser i dag, og det er egentlig litt betryggende, tatt hvor lite følelse jeg har hatt ved det andre forsøket i sammenligning. Krysder fingrene for to streker❤

Håper virkelig på to streker!! Men testdag allerede neste onsdag, altså bare seks dager etter innsett? Hva er grunnen til at du kan teste så tidlig? 😊 Fikk testdato 14 dager etter fryseforsøk jeg 🤭🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gjennomført innsett! Jeg krysser fingrene med deg! På tide å få deg tilbake i «riktig» forum🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Håper virkelig på to streker!! Men testdag allerede neste onsdag, altså bare seks dager etter innsett? Hva er grunnen til at du kan teste så tidlig? 😊 Fikk testdato 14 dager etter fryseforsøk jeg 🤭🤷‍♀️

Neste onsdag, altså om to uker☺ 😜 

1 time siden, Irisiri skrev:

Hurra for gjennomført innsett! Jeg krysser fingrene med deg! På tide å få deg tilbake i «riktig» forum🤞

Ja, håper det❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, bondekone skrev:

Da var innsettet gjort, og testdag neste onsdag. Har hatt en god dose følelser i dag, og det er egentlig litt betryggende, tatt hvor lite følelse jeg har hatt ved det andre forsøket i sammenligning. Krysder fingrene for to streker❤

Lykke til!! 🤞 God følelse er fint å ta med seg i ventetiden 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere☺ ser jeg skreiv litt utydelig, jeg har ingen god følelse egentlig, derimot er jeg enormt full av følelser, og før avreise til innsettet ble jeg grepet av total panikkangst, med tårer, pusteproblemer og puls i alle veier. Jeg måtte dra inn alene, noe jeg regnte med kom til å gå greit, men før avreise snørte det seg helt til for meg😰 

Måtte jo fortsatt dra alene, og gikk fint etter å ha roet meg ned, men kjenner det mye mer på det emosjonelle denne gangen. Tar enda lett til tårene, og sliter veldig med enormt høy puls, så den sykemeldingen var vel verdt! 

I dag (RD1) er jeg allerede totalt utslått av trøtthet. Bivirkning av lutinus regner jeg med (helt likt sist). Men har og hatt litt murringer, og en ganske så skarp iling/sviing/stikking i underlivet. Symptomjakt er i gang allerede😂 sammenligner med symptomer sist, og var samme greia da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes ikke særlig ut 😢 Bra du får noen dager hjemme! 

Jeg var alene på innsett sist, jeg ble helt rar etter det var ferdig, ble rar allerede på vei ut av klinikken og vel hjemme begynte jeg å gråte 🤪 Tror det var fordi jeg visste at alt lå og falt på det egget som var satt inn 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Uff, det hørtes ikke særlig ut 😢 Bra du får noen dager hjemme! 

Jeg var alene på innsett sist, jeg ble helt rar etter det var ferdig, ble rar allerede på vei ut av klinikken og vel hjemme begynte jeg å gråte 🤪 Tror det var fordi jeg visste at alt lå og falt på det egget som var satt inn 🤷‍♀️

Ja, vi er iallefall enige om at mannen skal være med neste gang (som forhåpentligvis ikke er før søskenforsøk❤). Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg tatt med omtrent hvem som helst. Jeg har noen timers kjøretur og, og den kjøreturen var ikke grei. 

Huff ja, er mye følelser med dette altså.😩 sier det igjen, guri så heldige de er som klarer å unnfange på naturlig vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bondekone skrev:

Ja, vi er iallefall enige om at mannen skal være med neste gang (som forhåpentligvis ikke er før søskenforsøk❤). Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg tatt med omtrent hvem som helst. Jeg har noen timers kjøretur og, og den kjøreturen var ikke grei. 

Huff ja, er mye følelser med dette altså.😩 sier det igjen, guri så heldige de er som klarer å unnfange på naturlig vis!

Kan høres ut som det er det mest ideelle ja 😬 Ååh, det må være tøft ja, å kjøre flere timer alene også... Jeg bor under 15 min under klinikken, så for min del bare en kort tur unna. 

Signerer den, de skulle bare visst hvor heldige de er!! 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Patriotpaula skrev:

Kan høres ut som det er det mest ideelle ja 😬 Ååh, det må være tøft ja, å kjøre flere timer alene også... Jeg bor under 15 min under klinikken, så for min del bare en kort tur unna. 

Signerer den, de skulle bare visst hvor heldige de er!! 🤭

Så greit å bo så nærme! Jeg stusser så over at det ikke er noe her nede på sørlandet, ikke en gang noen private! Kan ikke annet enn å tenke at det må skylles selveste bibelbelte🙈🙄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, bondekone skrev:

Så greit å bo så nærme! Jeg stusser så over at det ikke er noe her nede på sørlandet, ikke en gang noen private! Kan ikke annet enn å tenke at det må skylles selveste bibelbelte🙈🙄 

Det kan man virkelig undre på, hadde vært normalt å tro at det i det minste kunne vært en feks i Kristiansand 😬 Jeg bor i Trøndelag og kan i prinsippet velge mellom medicus, spiren fertilitetsklinikk og st.olav. Synd at mange må kjøre mange timer for å få behandling 🙄 Mener jeg har lest et sted at det kun er 11 klinikker i hele Norge (både offentlig og privat). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det kan man virkelig undre på, hadde vært normalt å tro at det i det minste kunne vært en feks i Kristiansand 😬 Jeg bor i Trøndelag og kan i prinsippet velge mellom medicus, spiren fertilitetsklinikk og st.olav. Synd at mange må kjøre mange timer for å få behandling 🙄 Mener jeg har lest et sted at det kun er 11 klinikker i hele Norge (både offentlig og privat). 

Ja burde jo det🙈 men går helt greit å kjøre til porsgrunn altså, er jo ikke så ofte. Resten av oppfølgingen får jeg jo av egen gyn. Her nede☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det kan man virkelig undre på, hadde vært normalt å tro at det i det minste kunne vært en feks i Kristiansand 😬 Jeg bor i Trøndelag og kan i prinsippet velge mellom medicus, spiren fertilitetsklinikk og st.olav. Synd at mange må kjøre mange timer for å få behandling 🙄 Mener jeg har lest et sted at det kun er 11 klinikker i hele Norge (både offentlig og privat). 

Jeg er så enig, synes det er veldig rart 🤔 skulle tro det var nok penger i det... men det er vel fagkunnskapene som skorter på. Merker det godt på typ regionsykehus som Volda og Molde, de er jo leger som jobber der, men gyn i St Olavs er jo så mye flinkere likevel

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD 4

Jeg husker jeg skreiv etter sist gang at jeg nå iallefall vet hva «mine» graviditetssymptomer er, og jeg kan ikke annet enn å synes det ligner veldig denne gangen! Det stikker, murrer og stråler ned mot lysken, jeg er oppblåst, og i dag så jeg masse blodårer på bryst. Helt likt hva jeg gjorde på de samme dagene sist gang. Blir veeeeldig skuffet om ikke dette ender i en positiv test❤

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, bondekone skrev:

RD 4

Jeg husker jeg skreiv etter sist gang at jeg nå iallefall vet hva «mine» graviditetssymptomer er, og jeg kan ikke annet enn å synes det ligner veldig denne gangen! Det stikker, murrer og stråler ned mot lysken, jeg er oppblåst, og i dag så jeg masse blodårer på bryst. Helt likt hva jeg gjorde på de samme dagene sist gang. Blir veeeeldig skuffet om ikke dette ender i en positiv test❤

Krysser fingrene for det 🤞❤ litt over en uke til testdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Krysser fingrene for det 🤞❤ litt over en uke til testdag?

Ja, neste onsdag☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD 6/DPO11

Den ventetiden er til å bli gal av🙈🙈🙈🙄 det stikker og murrer en del fortsatt, og nipplene har blitt ganske ømme. Jeg har så innmari lyst å teste, samtidig som jeg ikke tør🙈 sist testet jeg positivt på rd7 (med dårlige ebaytester), i dag er jeg på rd 6😛 bestilte litt flere tester, og lurer derfor på å teste allerede fredag, siden ny ladning med tester kommer neste uke. 

Sist begynte jeg å spotte allerede fra dpo 9, men har ikke sett antydning til det np. Vet ikke om jeg tar det som et positivt eller negativt tegn🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å dy meg😂

IMG_20190905_063905.thumb.jpg.94d0884eab4bbc707793b0d688a0094f.jpg

Den er jo helt klart positiv❤😍 riktignok svak, men er kun RD7/dpo 12 i dag. Håper bare dette går veien! 

Kunne egentlig ikke skjønne noe annet, tatt alle symptomene i betraktning😛

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...