Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

1 time siden, tutta23 skrev:

Skjønner deg godt! Er lei av å være i denne bobla jeg også...det er jo ikke sunt for psyken altså...det blir jo så altoppslukende! I noen øyeblikk, så kjennes det ut som at ingenting annet betyr noe... annet enn å bli gravid...

Jeg får bare lyst å stenge ute resten av verden (bortsett fra mann og barn) frem til jeg eventuelt blir gravid...

Håper dere får god hjelp snart, og at det bare er småting som skal til for at det klaffer for dere!

Skal selv til gynekolog for en sjekk i morgen, og er utrolig spent! Klaffet ikke denne runden heller for oss , til tross for iherdig innsats...😭

Nei, jeg har liksom ikke følt det har vært så ille, før nå. Nå er ønsket så sterkt, og jeg hadde virkelig trodd jeg i det minste var gravid nå... vi har valgt å være veldig åpen om det, så snakker ganske jevnlig med venniner om det, men det er tøft likevel.

Krysser fingrene for at dere får hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Azumarill skrev:

Løpet er ikke kjørt helt enda denne runden, men man mister litt trua når det tar tid, har vært der selv. Bra dere har legetime denne uka, det hjalp veldig for min del i alle fall å vite at vi i alle fall var inni systemet og kom til å få hjelp. Lykke til :hug: 

Neida, rent objektivt er det jo håp. Har jo ikke begynt å spotte, og det i seg selv er jo lovende 😉 jeg bare har ikke noe personlig håp lengre 😉 takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo

Jeg er vist ganske så ambivalent når det gjelder håpet her ser jeg😂 nå merket jeg at livmortappen er ganske annerledes enn hva den pleier! Har ikke en helt god forklaring, men litt mykere og glattere og «vanskeligere å lokalisere», selv om det var langt nede,  enn vanlig før mens. Til vanlig er den langt nede, veldig lett å kjenne og helt åpen. Så da begynner jo håpet å snike seg på igjen😍 ingen spotting enda, om det ikke er noe spotting i løpet av i morgen,tør jeg for alvor å håpe litt. Testing om to dager uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet litt i går, og livmortappen er som vanlig, så da har jeg ikke noe håp om at det er noe nå. Jaja, legetime snart, og da tenker jeg at «mølla er i gang».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Spottet litt i går, og livmortappen er som vanlig, så da har jeg ikke noe håp om at det er noe nå. Jaja, legetime snart, og da tenker jeg at «mølla er i gang».

Lykke til på legetime. Håper dere kommer raskt "gjennom systemet", og at det ikke tar så lang tid før dere får hjelp ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tutta23 skrev:

Lykke til på legetime. Håper dere kommer raskt "gjennom systemet", og at det ikke tar så lang tid før dere får hjelp ❤

Takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tutta23 skrev:

Hvordan går det? Har mensen kommet?

Ingen mens, men vanlig spotting og åpen livmortapp, så har ikke giddet å teste en gang🙄 forventet mens i morgen eller lørdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen, og fått henvisning videre. Liker legen min, ordentlig koselig dame med masse empati og medfølelse❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si,imponert over hvor fort det har gått. Henvisning sendt i går ettermiddag, og i dag fikk jeg mld om hvilke prøver vi skal ta, og når. Skal ta blodprøve mellom CD 2-4, noe som antakelig betyr mandag.

Så fremst mens faktisk kommer nå da. Enda ingen antydning, og ingen spotting hverken i dag eller i går🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bondekone skrev:

Det må jeg si,imponert over hvor fort det har gått. Henvisning sendt i går ettermiddag, og i dag fikk jeg mld om hvilke prøver vi skal ta, og når. Skal ta blodprøve mellom CD 2-4, noe som antakelig betyr mandag.

Så fremst mens faktisk kommer nå da. Enda ingen antydning, og ingen spotting hverken i dag eller i går🤔

Oi, du har ikke testet igjen da😰?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutta23 skrev:

Oi, du har ikke testet igjen da😰?

Jo😛 testet i ettermiddag, på utvannet urin da. Og helt negativ. Tempen ligger på 36,5 to dager på rad (lavt for meg å være i lutealfasen) så regner med den kommer i morgen. Men livmortappen er faktisk ikke så åpen som den pleier å være🤔 hadde jo virkelig vært ironi på sitt beste om jeg nå er gravid😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom TR i dag, 12 dagers lutealfase, og mindre spotting enn vanlig, og det er jo positivt! 

Så da tar jeg blodprøver på mandag, CD 2. Spent på fortsettelsen, men kjenner det er deilig å vite at vi står på terskelen for hjelp. Utrolig surrealistisk, men samtidig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med! 😊 

Godt dere får litt utredning nå. Da er det noe som skjer! Er tøft å prøve lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Her vil jeg følge med! 😊 

Godt dere får litt utredning nå. Da er det noe som skjer! Er tøft å prøve lenge..

Velkommen😀 ja, nå begynner det virkelig å tære på kjenner jeg. Er veldig spent på fortsettelsen. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, bondekone skrev:

Velkommen😀 ja, nå begynner det virkelig å tære på kjenner jeg. Er veldig spent på fortsettelsen. 😊

Man forstår ikke hvor tøft det er før man sliter selv. Jeg var veldig heldig og ble gravid på første forsøk første gang. Jeg var klar over at jeg var heldig og syntes synd på nære venner som slet! Men jeg ser jo nå at jeg forsto virkelig ingenting.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Man forstår ikke hvor tøft det er før man sliter selv. Jeg var veldig heldig og ble gravid på første forsøk første gang. Jeg var klar over at jeg var heldig og syntes synd på nære venner som slet! Men jeg ser jo nå at jeg forsto virkelig ingenting.. :)

Nei enig! Jeg har ingen nære venner som har slitt heller, så jeg har virkelig ikke forstått noen ting. Helt ironisk at man i mange år bruker prevansjon for å unngå graviditet, og når man først vil blir gravid, så skjer det ikke🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

Nei enig! Jeg har ingen nære venner som har slitt heller, så jeg har virkelig ikke forstått noen ting. Helt ironisk at man i mange år bruker prevansjon for å unngå graviditet, og når man først vil blir gravid, så skjer det ikke🙄

Ja 🙈🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var PP 11 begynt... har i dag tatt en del blodprøver hos gynekolog,men timen er ikke før godt utpå høsten. Menmen, er i det minste i gang. EL er ca neste helg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...