Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Du er jo bare 12 dpo også så dette er lovende 😀 for meg så ser det ut som farge i streken. Jeg har nesten bare brukt de testene og har ikke fått skyggstrek.

Det sees bedre i virkeligheten, og jeg ser farge☺ har brukt de flere ganger før, og aldri fått skyggestrek heller☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så god til å tyde tester på bilder, det er det jo du som er god på her inne 😂👌 når det er svak strek så er det jo uansett vanskelig å få det med på bildet. Hvis du ser strek så tror jeg at det er sterk 😍 Håper såå at det stemmer for din del ❤🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tussi2018 skrev:

Jeg er ikke så god til å tyde tester på bilder, det er det jo du som er god på her inne 😂👌 når det er svak strek så er det jo uansett vanskelig å få det med på bildet. Hvis du ser strek så tror jeg at det er sterk 😍 Håper såå at det stemmer for din del ❤🤞

Ja, veldig vanskelig å få frem! Men streken er der, og ble bare tydeligere og tydeligere, og klart farget❤ 

1 time siden, Sequel skrev:

Jeg ser strek :) Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere 🤞

Så bra flere ser den😁 takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig en strek der 😍 Håper at den blir sterkere og sterkere og at det blir en baby av det! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser strek på begge to! Herlighet så godt det ville vært om det gikk for dere, du er så raus med alle andre så nå synes jeg det er din tur 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, prøverpåny skrev:

Ser virkelig en strek der 😍 Håper at den blir sterkere og sterkere og at det blir en baby av det! ☺️

Så godt du ser😍 håper absolutt dette er en babystrek❤ 

3 timer siden, Bokdamen skrev:

Jeg ser strek på begge to! Herlighet så godt det ville vært om det gikk for dere, du er så raus med alle andre så nå synes jeg det er din tur 💕

Å, så snilt sagt😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det murret skikkelig mensmurringer hele dagen, og selv om testen er ugyldig etter tiden, er streken tydelig for det blotte øye, og tydelig farge enda. Så jeg våger meg på å si at enn så lenge er jeg gravid❤

Tar ny test i morgen, tør ikke ta digital før den blir litt sterkere. Har ikke sagt noe til mannen enda, vil vente til digital. Dette ser ut til å bli et skikkelig påskeegg😍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt lik test i dag. Kun en liiiiten antydning til strek innen tidsfristen, som blir klart positiv i løpet av neste halvtime-time. Vet det er ugyldig etter tidsfrist, men hvor vanlig er det egentlig med ebaytester? Har tatt mamge av de før, uten antydning til strek, selv lenge etter tidsfrist.

Har kun to fra babyplan liggende, men de er på 25 ml/u. Leste et sted at ebay testene ofte er mindre sensitive enn selger påstår, så kan jo være noe med det og. Og så er det selvsagt tidlig enda, og forventet sånn sett ikke en stigning allerede. Hååååper bare det skjer❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også 😘 det tar det jo 48-72 timer før den dobler seg også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at den er så svak i starten, og jeg har heller aldri fått antydning til strek når jeg ikke har vært gravid. Gratulerer så masse med en liten spire i magen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått falsk positiv med ebay tester, og jeg har tatt test en gang i mnd i ca ett år, fordi jeg gikk på ppiller som ikke ga meg besøk av TR. :fnise:  Men når jeg først ble gravid, så fikk jeg sånne suuupersvake tester som du fikk her! Håper den lille klamrer seg fast :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Det håper jeg også 😘 det tar det jo 48-72 timer før den dobler seg også 🙂

Ja, det er sant det, håper den stiger de neste dagene da☺

1 time siden, Pupsilure skrev:

Det er helt vanlig at den er så svak i starten, og jeg har heller aldri fått antydning til strek når jeg ikke har vært gravid. Gratulerer så masse med en liten spire i magen 😍

Så godt å høre! Har jo tatt mange av fisde fra før uten antydning, så velger å tro at inntil videre et jeg gravid. Takk😍

38 minutter siden, plastfolien skrev:

Jeg har aldri fått falsk positiv med ebay tester, og jeg har tatt test en gang i mnd i ca ett år, fordi jeg gikk på ppiller som ikke ga meg besøk av TR. :fnise:  Men når jeg først ble gravid, så fikk jeg sånne suuupersvake tester som du fikk her! Håper den lille klamrer seg fast :hjerte:

Godt å høre! Har jo og tatt mange av disse før uten antydning, så noe er det jo uten tvil! Hvor lang tid tok det før du fikk tydeligere strek på disse? ,takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

Ja, det er sant det, håper den stiger de neste dagene da☺

Så godt å høre! Har jo tatt mange av fisde fra før uten antydning, så velger å tro at inntil videre et jeg gravid. Takk😍

Godt å høre! Har jo og tatt mange av disse før uten antydning, så noe er det jo uten tvil! Hvor lang tid tok det før du fikk tydeligere strek på disse? ,takk❤

Selv syns jeg at jeg aldri fikk helt sånn strek som "alle andre", syns de alltid var svake. Du kan jo se selv i dagboken jeg har/hadde, den ligger under gravid M-Å. Begynner vel på side 4 med bilder av testene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, plastfolien skrev:

Selv syns jeg at jeg aldri fikk helt sånn strek som "alle andre", syns de alltid var svake. Du kan jo se selv i dagboken jeg har/hadde, den ligger under gravid M-Å. Begynner vel på side 4 med bilder av testene :)

Ja leste der nå☺ du fikk jo tidlig positiv da! Tenker jeg tar testen fra billige tester i morgen uansett. Da skal jeg jo være 14 dpo, og bør jo vise korrekt svar (selv om testdagen min ikke er før en uke etter det igjen) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, bondekone skrev:

Ja leste der nå☺ du fikk jo tidlig positiv da! Tenker jeg tar testen fra billige tester i morgen uansett. Da skal jeg jo være 14 dpo, og bør jo vise korrekt svar (selv om testdagen min ikke er før en uke etter det igjen) 

Det blir spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil😍 

IMG_20190420_072220.thumb.jpg.513f16362d53333b9811804e177186bc.jpg

IMG_20190420_072244.thumb.jpg.eebc4282f15ab706d99ab0c60995fddc.jpg

Men må si de ebaytestene ikke var gode altså🙄 de to nederste er tatt i dag

IMG_20190420_072256.thumb.jpg.9d0abd002fa193f0f382b90f470e7b02.jpg

Så da er jeg 4+0😍 litt uggen de siste dagene, masse mensmurringer og litt strålinger ned i lysken, og faktisk (har ikke nevnt det) hadde jeg en ørliten blødning rundt 9-10 dpo. Så da må lille påskeegget. vårt klamre seg fast❤

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så glad jeg ble av å gå inn her og lese nå❤️ Gratulerer såååå masse med fiiiiin strek!!! Kjempeppske dette🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...