Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nikketutta skrev:

Jeg har testdag tirsdag 23.4 😮 Dette er så spennende, er veldig glad for at det er påske så tiden går litt kjappere. Men sykt å tenke på at jeg forhåpentligvis er gravid når jeg skal på jobb etter påsken 😁✌️ 

Hold oss oppdatert hvis du tester!!!

Ja det er sprøtt! Hvor mange dagers egg satt du inn? Jeg syns jo testdatoen min er lovlig sen, det blir jo ikke før 27.april, på tross av blasto, så føler ikke det er så galt å teste tidligere da. Men orker ikke så tidlig at jeg risikerer å måtte tolke og lete etter streker! Syns og det var deilig å ruge i påska. Slipper og problemstillingen med å stresse og løfte på jobb. Skal jobbe noe, men det er bare et par dager, og jukser det litt til, så jeg ikke tar det tyngste da. 

Ja skal holde oppdatert, du og! 

---------     

Oppdaget foresten i går helt ville blodårer over brystene! Kan sikkert være lutinusen (brystene er jo ømme, og har vært det siden jeg begynte på den), men tolker jo selvsagt alt man opplever😂 i tillegg til oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titter bare innom i dagboken din før å ønske deg masse lykke til med rugingen ❤❤ Du er alltid en så god støtte for andre her inne! Krysser fingrene for at det endelig skal bli din tur nå ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Titter bare innom i dagboken din før å ønske deg masse lykke til med rugingen ❤❤ Du er alltid en så god støtte for andre her inne! Krysser fingrene for at det endelig skal bli din tur nå ❤

Då fint skrevet❤ takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, bondekone skrev:

Ja det er sprøtt! Hvor mange dagers egg satt du inn? Jeg syns jo testdatoen min er lovlig sen, det blir jo ikke før 27.april, på tross av blasto, så føler ikke det er så galt å teste tidligere da. Men orker ikke så tidlig at jeg risikerer å måtte tolke og lete etter streker! Syns og det var deilig å ruge i påska. Slipper og problemstillingen med å stresse og løfte på jobb. Skal jobbe noe, men det er bare et par dager, og jukser det litt til, så jeg ikke tar det tyngste da. 

Ja skal holde oppdatert, du og! 

---------     

Oppdaget foresten i går helt ville blodårer over brystene! Kan sikkert være lutinusen (brystene er jo ømme, og har vært det siden jeg begynte på den), men tolker jo selvsagt alt man opplever😂 i tillegg til oppblåst.

2-dagers egg satte jeg inn. Man blir ikke akkurat noe smartere og mindre urolig av å drive å tolke tester og leite etter streker. Helt greit å ruge i påsken, for da er man gjerne opptatt med andre ting og tiden går kjappere :) Helt sprøtt å tenke på at neste gang jeg skal på jobb (etter påskeferien) så er jeg forhåpentligvis gravid 😄 

Ah, kanskje det er ett tegn? Eller alt "nytt" er nye tegn som analyserer 😂

Endret av Nikketutta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Masse lykke til!! Håper virkelig det går veien.

Takk❤

3 minutter siden, Nikketutta skrev:

2-dagers egg satte jeg inn. Man blir ikke akkurat noe smartere og mindre urolig av å drive å tolke tester og leite etter streker. Helt greit å ruge i påsken, for da er man gjerne opptatt med andre ting og tiden går kjappere :) Helt sprøtt å tenke på at neste gang jeg skal på jobb (etter påskeferien) så er jeg forhåpentligvis gravid 😄 

Ah, kanskje det er ett tegn? Eller alt "nytt" er nye tegn som analyserer 😂

Ah, nei det er sant det, bedre å prøve å nyte påska! Tenker egentlig at alle eventuelle tegn kan være bivirkninger av lutinusen jeg☺ men selvsagt, er jo iallefall ikke et negativt tegn. Har hatt en del murringer og i dag, og det har jeg heller ikke kjent så mye til før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, skylde det på Lutinusen, det gjorde jeg også :fnise: Et av de første symptomene jeg fikk var nettopp at puppene så ut som et t-banekart. "neeeeida, er bare lutinusen dette, jada. er heeelt sikkert kjempe varm også! vært skikkelig varm i ei uke nå gitt!" Det er veldig greit å huske på at Lutinusen kan gi symptomer, meeeeen det kan også være at noen har festet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke merka noe særlig til murringer ved bruk av lutinusen så er det jo et godt tegn uansett da :)  Jeg bruker crinone og fikk allerede første dagen sykt ømme pupper, utover det har jeg faktisk hatt lite med bivirkninger. Men i dag når jeg nøys så hogg det til noe skikkelig nedenfor navelen, aldri opplevd maken. Det var så vondt at jeg skreik til "embryoet" at nå er det best at du fester deg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Avalon skrev:

Hehe, skylde det på Lutinusen, det gjorde jeg også :fnise: Et av de første symptomene jeg fikk var nettopp at puppene så ut som et t-banekart. "neeeeida, er bare lutinusen dette, jada. er heeelt sikkert kjempe varm også! vært skikkelig varm i ei uke nå gitt!" Det er veldig greit å huske på at Lutinusen kan gi symptomer, meeeeen det kan også være at noen har festet seg!

Liker det jeg hører😂 jeg skylder på lutinusen til det motsatte er bevist, men håper selvsagt at det er noe som har festet seg😍  husker du når du merket blodårene? Og når du testet positivt?

16 minutter siden, Nikketutta skrev:

Har du ikke merka noe særlig til murringer ved bruk av lutinusen så er det jo et godt tegn uansett da :)  Jeg bruker crinone og fikk allerede første dagen sykt ømme pupper, utover det har jeg faktisk hatt lite med bivirkninger. Men i dag når jeg nøys så hogg det til noe skikkelig nedenfor navelen, aldri opplevd maken. Det var så vondt at jeg skreik til "embryoet" at nå er det best at du fester deg 😂

Oioi, så spennende! Viktig med litt peptalk til embryoet, alt vi gjennomgår, så bør det iallefall gjøre jobben sin der😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la også all skyld på Lutinusen, fikk mange symptomber akkurat rundt den tiden det burde ha festet seg (hadde 2 dagers). Jeg hadde masse murringer, men igjen så tenkte jeg at det sikkert var overstimuleringen og Lutinus. Neseblod, hvilepulsen gikk drastisk opp. Kraftige blodårer på brystene (hadde uttak på en tirsdag og tror jeg merket blodårene enten i helgen eller på mandagen) blant annet. Jeg ble litt hodegal så jeg testet før testdato, på dag 10 etter uttak, den var blenda hvit. Det var 12 oktober, og natt til 14 oktober fikk jeg skikkelig vondt i magen da vi la oss. Kjente fort at dette er ikke diaré, det er ikke luftsmerter og det er heller ikke mensen etter å ha sjekket om jeg blødde flere ganger. Smerten gav seg ikke heller, ble bare verre og verre. Tenkte at om noe har festet seg, så mister jeg nå. Var ikke før smerten breide seg utover hoftene og nedover lårene mine at det gikk opp et lys om at det kunne være ligamentsmerter, så jeg stod opp kl 05 på morgenen 14 oktober og fikk da en veldig svak positiv (som jeg også prøvde å forklare bort for jeg klarte jo ikke å tro på det jeg så).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Avalon skrev:

Jeg la også all skyld på Lutinusen, fikk mange symptomber akkurat rundt den tiden det burde ha festet seg (hadde 2 dagers). Jeg hadde masse murringer, men igjen så tenkte jeg at det sikkert var overstimuleringen og Lutinus. Neseblod, hvilepulsen gikk drastisk opp. Kraftige blodårer på brystene (hadde uttak på en tirsdag og tror jeg merket blodårene enten i helgen eller på mandagen) blant annet. Jeg ble litt hodegal så jeg testet før testdato, på dag 10 etter uttak, den var blenda hvit. Det var 12 oktober, og natt til 14 oktober fikk jeg skikkelig vondt i magen da vi la oss. Kjente fort at dette er ikke diaré, det er ikke luftsmerter og det er heller ikke mensen etter å ha sjekket om jeg blødde flere ganger. Smerten gav seg ikke heller, ble bare verre og verre. Tenkte at om noe har festet seg, så mister jeg nå. Var ikke før smerten breide seg utover hoftene og nedover lårene mine at det gikk opp et lys om at det kunne være ligamentsmerter, så jeg stod opp kl 05 på morgenen 14 oktober og fikk da en veldig svak positiv (som jeg også prøvde å forklare bort for jeg klarte jo ikke å tro på det jeg så).

Takk for svar😍 kjenner jeg har så sabla lyst å teste tidlig, men er så redd for negative tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, bondekone skrev:

Takk for svar😍 kjenner jeg har så sabla lyst å teste tidlig, men er så redd for negative tester. 

Skjønner det veldig, veldig godt!! Det er akkurat denne tiden her som noe av det verste med prøverør, å ikke vite. Ønsker deg all lykke uansett utfall! Krysser alt som krysses kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Avalon skrev:

Skjønner det veldig, veldig godt!! Det er akkurat denne tiden her som noe av det verste med prøverør, å ikke vite. Ønsker deg all lykke uansett utfall! Krysser alt som krysses kan!

Tusen takk! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rd 5/10 dpo

i dag er jeg så enormt trøtt, sovnet faktisk etter frokost😂 i tillegg har jeg mye murringer, kjenner virkelig som rett før mens! Så selvsagt blir jeg veldig spent da😍 men blodårene er ikke så tydelige som de var, og puppene er heller ikke blitt mer ømme. (Men ømme er de). 

Jeg klør etter å teste, men tør samtidig ikke. Målet er å holde meg til lørdag/søndag iallefall...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rd 6/ 11 dpo

murringene har vært mer stikk/mer intenst (nesten som egfløsninggløsningsmerter?) I dag. Vært hele dagen, og kommer litt støtvis. Lite vanlige murringer. I kveld kjentes det ut som jeg var støl i magen. 

Utover kvelden har jeg og hatt flere plutselige hetetokter, og nå driver jeg å snuser ned kjøkkenet for en eller annen intens lukt.😂 sistnevnte er helt sikkert totalt innbilning🙈 

På tross av mye rare symptomer har jeg ikke noe godfølelse da! Veksler mellom å ville begynne å teste i morgen, til å ikke tørre å teste før testdag🙄 

Endret av bondekone
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal teste i morgen 😀 Masse lykke til, nå syns jeg det er din tur ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lå lemge å diskuterte med meg selv om jeg skulle tørre å teste eller ikke. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke, men så ombestemte jeg meg i det jeg gikk på badet. 

Den så helt blenda ut😕 ble så lei meg, og kjente på alle følelser som finnes. Men så så jeg på den igjen ,(innafor tiden) og nå ser jeg noe der! Det er ikke tydelig, men definitivt en liten strek! Så, hva tror dere, kan dette være en babystrek?

 

IMG_20190418_081043.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bondekone skrev:

Enda tydeligere nå

 

IMG_20190418_081623.jpg

Du er jo bare 12 dpo også så dette er lovende 😀 for meg så ser det ut som farge i streken. Jeg har nesten bare brukt de testene og har ikke fått skyggstrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...