Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så herlig 🤩 Går du inn i dette som veldig optimist eller har du også i bakhodet at det kan være at det ikke klaffer? 😬 Litt usikker selv hvordan jeg skal gå inn i mitt eget fryseforsøk, hvorvidt jeg tør å gå «all in» for at det skal gå bra... Jeg håper jo selvsagt at det klaffer for dere nå, ikke misforstå meg, bare lurer på hva slags «sinnstilstand» du går inn i dette med. Håper du forstår meg :) 

Haha, jeg aner egentlig ikke😂 jeg er så ambivalent på dette. Ene øyeblikket tenker jeg at det ikke går, mens i neste øyeblikl har jeg en god følelse. Prøver å forholde meg rolig til det hele🙈 de sa faktisk at de regnte med 40% sjanse for dette forsøket, så har jo relativt gode odds!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, bondekone skrev:

Haha, jeg aner egentlig ikke😂 jeg er så ambivalent på dette. Ene øyeblikket tenker jeg at det ikke går, mens i neste øyeblikl har jeg en god følelse. Prøver å forholde meg rolig til det hele🙈 de sa faktisk at de regnte med 40% sjanse for dette forsøket, så har jo relativt gode odds!

Er som deg jeg da skjønner jeg, litt opp og ned 😅 Bare redd for at fallhøyden blir enorm hvis forsøket mitt blir negativt, hvis jeg går inn i det i overkant optimistisk. 

 40 % er jo virkelig god odds 👏 Håper med dere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Er som deg jeg da skjønner jeg, litt opp og ned 😅 Bare redd for at fallhøyden blir enorm hvis forsøket mitt blir negativt, hvis jeg går inn i det i overkant optimistisk. 

 40 % er jo virkelig god odds 👏 Håper med dere ❤️

Ja, det har vel egentlig ikke gått helt opp for meg. Det ligger en liten potensielt spire inni der liksom❤ det er jo første gang jeg med sikkerhet vet at det er et befruktet egg inni meg! Spesielt😁 ja, det er kjempegode odds. Men redd for å lene meg for mye på det og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til som ruger og krysser fingrene for deg videre🤞🏻 Gode odds er alltid bra å ta med seg😊❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

 

 

 

Takk for masse lykkeønsker😍 nå er jeg ruger ja, et helt perfekt eskimoegg ble satt inn i dag. (Klinikken sine ord, alt var vist helt prima👌

Så nå er det ventetid på forhåpentligvis et lite påskeegg🐣 

Syns og det var en fin opplevelse med å se embryoet bli plassert i livmora. Vi fikk bilde med hjem og, veldig koselig! Glad mannen ble med! 

Gratulerer med perfekt innsett og gratulerer som ruger! ☺️ Krysser fingrene for deg!! 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lavterskel skrev:

Lykke til som ruger og krysser fingrene for deg videre🤞🏻 Gode odds er alltid bra å ta med seg😊❤️ 

Takk😘 

59 minutter siden, Atziri skrev:

Lykke til som ruger! For en spennende påske dere går i møte 😊 

Ja, aldri før har det vært så mye spenning rundt påska😁😂

26 minutter siden, prøverpåny skrev:

Gratulerer med perfekt innsett og gratulerer som ruger! ☺️ Krysser fingrene for deg!! 🤞 

Takk! 😘

10 minutter siden, Irisiri skrev:

Masse lykke til! Jeg sender gode tanker og håp om at dette skal gå veien!🤞

Takk😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Grattis som ruger!!! Masse lykke til❤️

Takk!😁

7 timer siden, Waldfee skrev:

Lykke til og flott med topp embryo 💗🤞😊

Takk😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2019 den 22.54, Nikketutta skrev:

Gratulerer med eskimoen, måtte den klamre seg fast 😄 

Takk, ja krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RD3/8DPO

begynt litt påskeferie, og hatt et par dager borte, kjempedeilig! Men jeg eeeer så sliten🙄 føler meg helt utladet, og har bare ikke ork til å engasjere meg🙄 de første to dagene kjente jeg litt stikking, og hver gang tenkte jeg at «der festet det seg»😂 kjent lite til det i dag. Ellers er puppene ømme, men er nok pga lutinusen. Eventuelle symptomer tenker jeg uansett kan være pga lutinus, så tenker ikke for mye på det før testing uansett. 

Har egentlig ikke særlig godfølelse over dette, føler ikke at det er noe inni meg liksom. Glemmer meg stadig bort og begynner å løfte på noe, før mannen kommer løpende å skal hjelpe (dette er iallefall godt for noe😂). Er forsåvidt godt tegn at jeg «glemmer» det litt, jeg er ikke så opphengt og stresset som jeg var redd jeg kom til å bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

RD3/8DPO

begynt litt påskeferie, og hatt et par dager borte, kjempedeilig! Men jeg eeeer så sliten🙄 føler meg helt utladet, og har bare ikke ork til å engasjere meg🙄 de første to dagene kjente jeg litt stikking, og hver gang tenkte jeg at «der festet det seg»😂 kjent lite til det i dag. Ellers er puppene ømme, men er nok pga lutinusen. Eventuelle symptomer tenker jeg uansett kan være pga lutinus, så tenker ikke for mye på det før testing uansett. 

Har egentlig ikke særlig godfølelse over dette, føler ikke at det er noe inni meg liksom. Glemmer meg stadig bort og begynner å løfte på noe, før mannen kommer løpende å skal hjelpe (dette er iallefall godt for noe😂). Er forsåvidt godt tegn at jeg «glemmer» det litt, jeg er ikke så opphengt og stresset som jeg var redd jeg kom til å bli. 

Spennende tid ja, det er helt sikkert! 

Hva slags begrensinger/restriksjoner har du fått? Får du ikke løfte noenting? 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Spennende tid ja, det er helt sikkert! 

Hva slags begrensinger/restriksjoner har du fått? Får du ikke løfte noenting? 😬

Ganske mye, syns jeg. Ikke løfte, trene, ri, jobbe hardt (altså fysisk, ute). Men samtidig leve som normalt🙄 normal hverdag for meg er ganske fysisk. Men var nok helt i starten helst. Så tar det med ro i starten uansett. Går ganske mye da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, bondekone skrev:

Ganske mye, syns jeg. Ikke løfte, trene, ri, jobbe hardt (altså fysisk, ute). Men samtidig leve som normalt🙄 normal hverdag for meg er ganske fysisk. Men var nok helt i starten helst. Så tar det med ro i starten uansett. Går ganske mye da!

Ååh, såpass! 😬🙈 Jeg vil si at jeg har en ganske aktiv hverdag selv. Så blir spennende å se om jeg får tilsvarende restriksjoner som de 😬 virker ikke som det er «normalen», et kjapt søk på Google får resultater som at man skal leve normalt og trene som normalt 🤔 både hausken og andre klinikker/sykehus.

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

RD3/8DPO

begynt litt påskeferie, og hatt et par dager borte, kjempedeilig! Men jeg eeeer så sliten🙄 føler meg helt utladet, og har bare ikke ork til å engasjere meg🙄 de første to dagene kjente jeg litt stikking, og hver gang tenkte jeg at «der festet det seg»😂 kjent lite til det i dag. Ellers er puppene ømme, men er nok pga lutinusen. Eventuelle symptomer tenker jeg uansett kan være pga lutinus, så tenker ikke for mye på det før testing uansett. 

Har egentlig ikke særlig godfølelse over dette, føler ikke at det er noe inni meg liksom. Glemmer meg stadig bort og begynner å løfte på noe, før mannen kommer løpende å skal hjelpe (dette er iallefall godt for noe😂). Er forsåvidt godt tegn at jeg «glemmer» det litt, jeg er ikke så opphengt og stresset som jeg var redd jeg kom til å bli. 

Jeg så faktisk ikke det før nå at vi hadde innsett en dag før meg, så spennende å ha noen jeg kan følge med på 😄 Når tenker du å begynne å teste? Jeg vingler mellom om jeg skal teste før testdato eller ei 😛 

Jeg fikk kun beskjed om å leve som normalt, men helst unngå å hoppe og sprette. Men kunne fint drive ute i hagen, vaske huset(støvsuge og vaske golv), gå turer og holde på ute i hagen :) 

Endret av Nikketutta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, såpass! 😬🙈 Jeg vil si at jeg har en ganske aktiv hverdag selv. Så blir spennende å se om jeg får tilsvarende restriksjoner som deg 🙈

Ja, er vel uansett best å være på den sikre siden☺

4 minutter siden, Nikketutta skrev:

Jeg så faktisk ikke det før nå at vi hadde innsett en dag før meg, så spennende å ha noen jeg kan følge med på 😄 Når tenker du å begynne å teste? Jeg vingler mellom om jeg skal teste før testdato eller ei 😛 

Jeg fikk kun beskjed om å leve som normalt, men helst unngå å hoppe og sprette. Men kunne fint drive ute i hagen, vaske huset(støvsuge og vaske golv), gå turer og holde på ute i hagen :) 

Å så spennende å være så likt! Når er offisiell testdato? Veldig usikker jeg og. Mannrn mener vi ikke skal teste noe før, men jeg tenker kanskje å teste rundt rugedag 10/15dpo... det er til søndag.☺

Ja, er nok litt forskjell på hva folk får beskjed om... så lenge man tar det forholdsvis med ro iallefall tenker jeg☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bondekone skrev:

Ja, er vel uansett best å være på den sikre siden☺

Å så spennende å være så likt! Når er offisiell testdato? Veldig usikker jeg og. Mannrn mener vi ikke skal teste noe før, men jeg tenker kanskje å teste rundt rugedag 10/15dpo... det er til søndag.☺

Ja, er nok litt forskjell på hva folk får beskjed om... så lenge man tar det forholdsvis med ro iallefall tenker jeg☺

Jeg har testdag tirsdag 23.4 😮 Dette er så spennende, er veldig glad for at det er påske så tiden går litt kjappere. Men sykt å tenke på at jeg forhåpentligvis er gravid når jeg skal på jobb etter påsken 😁✌️ 

Hold oss oppdatert hvis du tester!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...