Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hva er det som skjer nå da? Jeg skjønte ikke helt hva som har gått «galt»? 🧐

Vist testen har vært positiv, altså blitt negativ og egget slapp i dag, blir det ingen innsett. De stoler kun på en positiv test, og ikke temp/UL. Kan jo ikke vite da, er en mulighet for at testen er positiv i morgen, og da blir det gjennomført som planlagt☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var heldigvis ingen grunn for panikk. I går kveld ble heldigvis testen positiv😀 ikke fått økning på temp enda, så ser ut som at egget ikke var så sprekkeklart som først forventet. Da regner jeg med det blir Innsett i slutten av uka❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, bondekone skrev:

Det var heldigvis ingen grunn for panikk. I går kveld ble heldigvis testen positiv😀 ikke fått økning på temp enda, så ser ut som at egget ikke var så sprekkeklart som først forventet. Da regner jeg med det blir Innsett i slutten av uka❤

Hurra for positiv test 🙏🤩 Håper du sitter med to streker om ca tre uker 🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det innsett til torsdag☺  skal høre med fastlegen om en liten sykemelding denne gangen. Jeg kjenner jeg stresser en del med dette, og skal på jobb den helga etter innsettet. Porsgrunn var klar på at en sykemelding nok var det lureste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Da blir det innsett til torsdag☺  skal høre med fastlegen om en liten sykemelding denne gangen. Jeg kjenner jeg stresser en del med dette, og skal på jobb den helga etter innsettet. Porsgrunn var klar på at en sykemelding nok var det lureste. 

Så flott med innsett på torsdag 🙏🤩

Høres nok ikke så dumt ut med en liten sykemelding 👍🏼 Hvor lenge tenker du? Noen dager bare eller hele perioden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så flott med innsett på torsdag 🙏🤩

Høres nok ikke så dumt ut med en liten sykemelding 👍🏼 Hvor lenge tenker du? Noen dager bare eller hele perioden? 

Nei, egentlig bare noen dager/lita uke. Sist var det rett før påska,og husker jeg synes det var veldig bra det var fri, jeg stressa egentlig nok som det var. Men skal høre hva lege sier. Vil uansett ha en videre bekreftelse på at jeg kan ha det litt tilrettelagt, unngå stell og slikt. Jobber et sted hvor det ikke egentlig  er noe problem å tilrettelegge slikt☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, bondekone skrev:

Nei, egentlig bare noen dager/lita uke. Sist var det rett før påska,og husker jeg synes det var veldig bra det var fri, jeg stressa egentlig nok som det var. Men skal høre hva lege sier. Vil uansett ha en videre bekreftelse på at jeg kan ha det litt tilrettelagt, unngå stell og slikt. Jobber et sted hvor det ikke egentlig  er noe problem å tilrettelegge slikt☺

Så fint at du jobber et sted hvor det er mulig å tilrettelegge slikt 😊 Håper du møter forståelse fra fastlegen din og at du får noen dager hjemme hvis fastlegen også synes det høres fornuftig ut 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin lege jeg har, ble sykemeldt ei uke, og kunne utvide den ved behov☺ kjenner det var godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bondekone skrev:

Fin lege jeg har, ble sykemeldt ei uke, og kunne utvide den ved behov☺ kjenner det var godt.

Ååh, så bra 🙏😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen @bondekone! Har også fått stooore follikler på UL uten positiv test for så å få positiv test etter noen dager, så viser at det kan være ganske stor variasjon på størrelsen fra «eggposenormalen». Justert for antall dager og vekst etter UL, vil vel mine eggposer ha vært minst 26-27 mm ved eggløsning. Jeg har meldt inn til P at jeg ønsker å stimuleres lenger på neste forsøk, så kanskje eggposene de tømmer er mer tilsvarende det jeg produserer naturlig. Men vet ikke om de går med på det altså. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, prøverpåny skrev:

Lykke til i morgen @bondekone! Har også fått stooore follikler på UL uten positiv test for så å få positiv test etter noen dager, så viser at det kan være ganske stor variasjon på størrelsen fra «eggposenormalen». Justert for antall dager og vekst etter UL, vil vel mine eggposer ha vært minst 26-27 mm ved eggløsning. Jeg har meldt inn til P at jeg ønsker å stimuleres lenger på neste forsøk, så kanskje eggposene de tømmer er mer tilsvarende det jeg produserer naturlig. Men vet ikke om de går med på det altså. ☺️

Hvor mange dager har du vært stimulert før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, prøverpåny skrev:

Lykke til i morgen @bondekone! Har også fått stooore follikler på UL uten positiv test for så å få positiv test etter noen dager, så viser at det kan være ganske stor variasjon på størrelsen fra «eggposenormalen». Justert for antall dager og vekst etter UL, vil vel mine eggposer ha vært minst 26-27 mm ved eggløsning. Jeg har meldt inn til P at jeg ønsker å stimuleres lenger på neste forsøk, så kanskje eggposene de tømmer er mer tilsvarende det jeg produserer naturlig. Men vet ikke om de går med på det altså. ☺️

Skjønner! Hvordan ligger dere ann nå? Takk☺

2 timer siden, Irisiri skrev:

Masse lykke til i morgen og tiden fremover🤞❤️ jeg har troa!

Takk😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, bondekone skrev:

Skjønner! Hvordan ligger dere ann nå? Takk☺

Vi er i limbo etter at siste egg ikke tålte opptining. Må avgjøre om jeg fortsetter offentlig eller går privat videre.. 😕 Skal gjøre litt mer utredning før vi bestemmer oss uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hvor mange dager har du vært stimulert før? 😊

Dette var på letrozol-styrt frysesyklus med UL på syklusdag tolv. 

I stimulering til uttak har jeg stimulert i ca. tolv dager da og.. Har da gjerne hatt noen på rundt 20 mm, men tenker at jeg kanskje hadde hatt godt av å la de vokse lenger (evt. på lavere dose så det ikke hadde blitt så mange)... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, prøverpåny skrev:

Vi er i limbo etter at siste egg ikke tålte opptining. Må avgjøre om jeg fortsetter offentlig eller går privat videre.. 😕 Skal gjøre litt mer utredning før vi bestemmer oss uansett.

Nei så dumt😢 ingen egg igjen på frys? Hvor mange forsøk har dere hatt? Håper dere lykkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, bondekone skrev:

Nei så dumt😢 ingen egg igjen på frys? Hvor mange forsøk har dere hatt? Håper dere lykkes snart!

Vi hadde to fra uttaket i februar der vi ble overstimulert nesten samtidig, 21 egg ut, men bare to tredagers på frys. Det ene ble satt inn med stoppet utvikling/festet seg ikke, og det andre tålte ikke opptining. Det var femte uttak, men har bare hatt innsett fra to av disse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...