Gå til innhold

Noen å snakke med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det vanskelig i mitt forhold. Har ingen og snakke med, og trenger noen drøfte min situasjon med. Noen fornuftige mennesker som kan hjelpe meg se situasjonen fra flere sider.

Er det ingen steder bortsett fra krisesenter (er ikke riktig så alvorlig), eller familievernkontor?

Anonymkode: 56c0b...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen råd? Har store problemer i forholdet, og trenger hjelp sortere hendelser og tanker. 

Anonymkode: 56c0b...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det vanskelig i mitt forhold. Har ingen og snakke med, og trenger noen drøfte min situasjon med. Noen fornuftige mennesker som kan hjelpe meg se situasjonen fra flere sider.

Er det ingen steder bortsett fra krisesenter (er ikke riktig så alvorlig), eller familievernkontor?

Anonymkode: 56c0b...76a

Du kan også få støtte- og hjelpesamtaler hos fastlegen din.

Anonymkode: b75a3...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er student skal det finnes en studenthelsetjeneste på studiestedet. Ellers kan fastlege, helsesøster (om du er ung) eller psykolog være fine å snakke med.

Er det noe du kan drøfte her? Kanskje vi kan komme med forslag og råd ut ifra hvilket problem det er snakk om.

Anonymkode: 25d66...a0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2018 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Jeg har det vanskelig i mitt forhold. Har ingen og snakke med, og trenger noen drøfte min situasjon med. Noen fornuftige mennesker som kan hjelpe meg se situasjonen fra flere sider.

Er det ingen steder bortsett fra krisesenter (er ikke riktig så alvorlig), eller familievernkontor?

Anonymkode: 56c0b...76a

I verste fall kan du lufte tankene dine her på KG. Det er mange her med erfaringer og masse råd å komme med. 😊

Anonymkode: 60645...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vi på KG kan hjelpe med?

Anonymkode: 75fd6...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv gjerne her, så vil du nok få svar. Hvis du er redd for anonymiteten din, kan du endre på noen vesentlige detaljer. 

Du kan også sende meg en PM, hvis du vil, men det beste er nok å få svar fra flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...