undulat2018 Skrevet 23. juli 2018 #1 Del Skrevet 23. juli 2018 Samboeren min hil gjerne ha bursdagsønsker, men jeg er HELT blank. Jeg har ønsket meg ting som noe hyggelig vi kan gjøre sammen, men han ville gjerne vite en gjenstand. 🤩 Hva ønsker DU deg til bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
undulat2018 Skrevet 23. juli 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 23. juli 2018 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Del Skrevet 23. juli 2018 Jeg ønsker meg opplevelser, og da sammen med de jeg er glad i. Jeg ønsker meg ikke ting, og bryr meg ikke om ting. Jeg har det jeg trenger, og ønsker ikke mer. Men opplevelser kan jeg aldri få nok av. Og tid med de jeg er glad i. Anonymkode: 2aa81...0fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Del Skrevet 23. juli 2018 Trenings utstyr. Anonymkode: f68f7...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 29. juli 2018 #5 Del Skrevet 29. juli 2018 Shampo og fuktighetsbar fra lush Steikepanne Moccamaster Gavekort på middag sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Del Skrevet 29. juli 2018 Ingenting. Hos oss feirer vi ikke fødselsdager Anonymkode: b105e...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 29. juli 2018 #7 Del Skrevet 29. juli 2018 Gavekort på XXL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 30. juli 2018 #8 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg har akkurat kjøpt hus, så jeg ønsker meg ting til det. Akkurat nå mangler jeg kaffetrakter, noen lamper, matter og endel pynt, men pynt foretrekker jeg å velge ut selv, så gavekort er velkommen! Andre ting jeg alltid ønsker meg er utstyr til hobbyene mine, gode bøker og spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celaeno Skrevet 31. juli 2018 #9 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg har fått en ring av han tidligere, så i år så ønsker jeg meg flere steiner på den. Det er ganske kostbart så det er både bursdags- og juleønske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #10 Del Skrevet 31. juli 2018 Helst opplevelser, og ting som kan brukes opp. Har så mye ting. Så på lista står stadig SPA behandlinger, gavekort på restaurant, parfymer, spesielle viner, matkurv fra Bondens Marked eller Mathallen, konsertbilletter... Av fysiske ting har jeg siste årene ønsket meg ny Mac, et armbånd jeg hadde siklet på en stund, ny koffert, kjøkkenutstyr (ivrig hobbykokk). Anonymkode: eed79...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Del Skrevet 1. august 2018 Ingenting. Feirer ikke bursdager Anonymkode: b105e...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. august 2018 #12 Del Skrevet 1. august 2018 En "date" med middag og kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Del Skrevet 1. august 2018 Et fint bilde av oss i en fin ramme. Noe til katten (nei jeg kødder ikke) 😂 smykker, noe veldig enkelt som jeg kan bruke til hverdags. De fleste (menn) får god hjelp til slik i butikk. Strykejern (mitt har tatt kvelden å jeg har ikke rotet meg til å kjøpe nytt enda) 🙈 Garn 😍 (da gjerne en garnpakke til medfølgende oppskrift, enklere for han å finne ut hva han skal kjøpe fremfor å bare kjøpe nøster) Ellers ønsker jeg meg ny Dolce gusto, vår er ødelagt. Så det hadde blitt mer gave til oss 😛 men det er love ønske seg ting til felleskapet også 😉 Anonymkode: 6d60a...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #14 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg har bursdag ganske snart, ønsker jeg hadde venner å feire bursdag med, både deres og min. Anonymkode: bd2c1...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 1. august 2018 #15 Del Skrevet 1. august 2018 En stor laktosefri sjokolade drage jeg kan spise 😍 litt mer realistisk ønske er Okami HD og Darksouls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå