Gå til innhold

Finnes det noe kjærestemateriell der ute ? 😀


Gjest lillemy36

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36

finnes det menn som FAKTISK er ute etter mer enn bare en knulle dukke ??

Hvor er de hen?? 

Ser bare hver gang man er på dating sider uansett om det er betalende sider eller ei, så får man spørsmål om noe sex greier med en jævla gang? 

«Er du kåt» «er du våt» «vil du knulle» «er du god i senga» Osv Osv .... kan fortsette i det uendelige .... 

nei jeg her ikke mye ute på byen Osv og der er det jo også bare pule snakk og rør. 

jeg er ufør Pga mye migrene og plagene det følger med det , og vil så gjerne finne en og dele livet med... en som tar meg som jeg er .... jeg elsker sex selv, men vil ha sex med kjæresten min ikke pule rundt via tinder Osv ... 

og føler heller ikke at jeg kan skrive på tinder at jeg er ufør ... er vel «ingen» som leser det man skriver i profilen uansett .... de fleste ser vel på profil bilde bare og tenker « hun var pulbar» Osv... 

jeg føler meg nesten desperat men Jeg vil jo finne en ordentlig god og snill mann som vil i et trygt og godt forhold selv ... 

føler verden bare er blitt slik at alle bare puler rundt omtrent , eller er det bare jeg som føler det ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja de er der ;) og de fleste oppdager du ikke før du blir bedre kjent med den personen.

For å finne denne personen, så kan du prøve litt mer seriøse nettsider, eller bare la det komme naturlig. Da er det viktig at du oppholder deg mye på steder hvor du treffer folk.

Det er mangle single gutter/menn der ute! At du er uføretrygd er ikke så viktig i starten, men jeg antar du planlegger å komme deg ut av den situasjonen.

mann - 25 år

Anonymkode: c7469...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36

Jeg prøver så godt jeg kan men ikke lett og stå i det ... får dårlig selvtilitt av det og er mye dårlig form noe som hindrer en i mye her i livet . 

Men jeg vil jo ha en kjære som kommer hjem til meg hver dag. En jeg kan elske og en som elsker meg tross mine begrensinger .... jeg har veldig mye og gi . 

Men vil ikke gå inn i et forhold Pga «sex press» liksom. Vil ha en ordentlig snill og go mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ønsker det samme som deg, og hvis du prøver, så vil du en dag finne den personen.

Men jeg tviler på at du kommer til å gi opp til tross den lave selvtillite. Livet går videre. Da er det kanskje bedre å ikke bli desperat, og tenke for mye på der. Du må bare vær tålmodig. 

Hvilke interesser har du? 

Mann 25 år

Anonymkode: c7469...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemy36

Interessene Miner er , klær, sminke, interiør, oppussing , snekring , lære og skru bil.... og dyr .... 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ute etter mer enn bare sex, da jeg ikke er noe fan av ONS. Har derimot ikke noe i mot å prate om sex generelt, men ikke sånn sleskete måte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Alina82 skrev:

Interessene Miner er , klær, sminke, interiør, oppussing , snekring , lære og skru bil.... og dyr .... 😀

Herregud, du har jo så mange interesser som mange menn liker, og ikke bare klær og sminke.

Tenk på å ha det gøy, og gjør ting du trives med, så dukker det opp. 😊

Anonymkode: c7469...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...