Gå til innhold

Når man iløpet ab sommerferien oppdager at man vil ut av forholdet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj, du må være passe eiesyk for å si noe slikt. Når man har vært sammen i tre år blir det voldsomt over å klikke over noe som har vært konstant.

Anonymkode: 0b70d...3a5

Det har da vel ikke vært konstant at et eventuelt kjæledyr de skulle anskaffe seg, ikke skulle bo hos dem, men hos hans mor.. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor rett ved siden av svigerforeldrene mine, og de har gått inn og ut hos oss i snart 20 år. Søsken bør også i hus på samme gård. Vi stortrivdes, men så elsker jeg å være med svigerfamilien. Skikkelige gøye folk, og vi gjlr mye gøy sammen :)

Anonymkode: a3cbd...607

Men selv dere har vel kjæledyret boende i egen leilighet og ikke hos svigermor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha åh, dette minner meg om eksen min. Han ville egentlig aldri flytte ut fra kjellerleiligheten til foreldrene, og da vi flyttet sammen insisterte han på å tilbringe hver eneste helg, og gjerne noen ukedager, hjemme hos foreldrene. Ble jeg ikke med, kunne han lett bli der i fire-fem dager i slengen. Etter det ble slutt flyttet han rett tilbake. 

Anonymkode: 90d99...83d

Know the feeling, eksen min er prikk lik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nuttery skrev:

Jeg vil si der er noe fundamentalt usunt med hans forhold med sine foreldre.

Dubsynea sikkert det, men i mange familier, spesielt på landet hvor familie bor oppå hverandre, er det helt vanlig..... Jeg har ikke samme forhold til mine foreldre, men trives med begge deler.

Anonymkode: a3cbd...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er på båttur - skal være det en uke- eller lengre..

vi har vært sammen i tre år.. men vi har ikke kommet lengre enn at vi fremdeles bare er kjærester..

jeg drømmer om å bo med mann , barn og hund..

han bor dessverre 200 meter unna mor og far.. og han er fremdeles en del av denne kjernefamilien.. vi spiser ALLTID der.. jeg har sagt at jeg vil at vi skal være mer "oss " .. men han syns situasjonen er  helt topp.. og ser ikke grunnen til at vi to skal være mer i eget hus..

moren har uttalt at han ikke bør få barn - tilfelle han ikke liker det har han ødelagt resten av livet..

I går snakket vi om å skaffe en hund.. han var bestemt på hvilken rase vi måtte ha.. en type selskapshund som passer de fleste.. så hvordan skal vi ha hunden ? Bo hos han når jeg er på jobb - og hos meg når han er på jobb? Eller bli med meg og at jeg tar han med til han når vi møtes- til vi Evnt flytter sammen?? 

Nei svarte han; hunden skulle vel bo hos moren og faren hans ?? I det han sa det forsto jeg at gutten på snart 40 aldri blir voksen .. og jeg vil bort , hjem og ALDRI , ALDRI mer se han igjen.. men jeg er stukt her på sjøen.. og jeg greier ikke å fake glad..

what to do..?

Anonymkode: 477f4...00c

Gå i land en plass og ta buss, tog eller fly hjem. 

Anonymkode: 85afe...bba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åj, du må være passe eiesyk for å si noe slikt. Når man har vært sammen i tre år blir det voldsomt over å klikke over noe som har vært konstant.

Anonymkode: 0b70d...3a5

Er vel helst mora hans som er så eiesyk at hun virker fullstendig behandlingstrengende. Lager middag til en 40 år gammel sønn hver eneste dag, og påstår han ødelegger livet sitt om han får barn. Snakk om ødipus-skadet lunatic. 

Anonymkode: 19c87...7e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg at dette var en mann i 25 årsalderen og forstod det  sånt at du nå var mer på tanken å etablere deg mer ( som er fornuftig tankegang på neste nivå i forholde), men dette er en mann i førtiårene 😲

Jeg vil ikke at min sønn blir så avhengig av meg, og håper han får seg et eget liv etterhvert.

Jeg hørte engang noe si at sønnene er kjærlighet til sin mor den største helt til han finner  kvinnen i sitt liv. Da overgår hun moren ( men døtrene har mødrene på en måte alltid )

Bare en tanke 🙈

Anonymkode: 732c6...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Isambard skrev:

Gjør det slutt og få i land. Dere har helt ulike mål og da er det ikke noe vits i å jobbe med forholdet. 

Off topic, men kan jeg spørre hva nicket ditt betyr? Hver gang jeg ser det, leser jeg Islamabad 

Anonymkode: fe89c...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Off topic, men kan jeg spørre hva nicket ditt betyr? Hver gang jeg ser det, leser jeg Islamabad 

Anonymkode: fe89c...14e

Det er tatt etter en engelsk Ingeniør fra 1800 tallet: Isambard Kingdom Brunel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel helst mora hans som er så eiesyk at hun virker fullstendig behandlingstrengende. Lager middag til en 40 år gammel sønn hver eneste dag, og påstår han ødelegger livet sitt om han får barn. Snakk om ødipus-skadet lunatic. 

Anonymkode: 19c87...7e5

Ja, helt sikkert....

Anonymkode: 0b70d...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...