Gå til innhold

Gravid og uærlig kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er i slutten av 30-årene. Vært sammen i snart 2 år og har planlagt å få barn og er nå 6 uker på vei. So far so good. Han jobber i utelivsbransjen og jobbet i kveld/natt. I 5-tiden kommer han hjem, ganske full. Greit nok. Jeg finner han etterhvert sovende i stua med p***en i hånda. Greit nok. Jeg vekker han og han kommer og legger seg og sier han ventet på en kollega som kjørte han hjem. Det er noe som ikke stemmer, det merker jeg på hele han. Da han sovner blir jeg liggende i et par timer og tenke, at det er noe han ikke forteller. Synder stygt og går for første gang inn på messenger. Siste melding er kl 0400, da har han forsøkt å ringe ei på 24 år, som han ikke er venner med på Face. Anropet er ikke besvart og så sender han en melding: Er på Shell. Jeg venter. Kommer du ikke, dra jeg ikke. 

Det svirrer mange tanker i hodet nå. Hvordan kan jeg komme til bunns i denne saken? Kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke klarer å legge det fra meg. 

Vi har til nå hatt et fint forhold med gjensidig respekt og tillitt. 

Anonymkode: 2f101...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med han. Tror ikke så mye annet enn det hjelper. Kan også hende hun bare trengte hjelp til noe fra han eller noe. Hvordan fant du ut alderen hennes?

Anonymkode: 9d1b4...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utro. Eller har prøvd å vært utro. 

Skjønner du prøver å finne all verdens logiske forklaringer fordi du så gjerne ønsker at familielivet skal fortsette bra. Men nei, sannheten for mange av oss er at vi lever med partnere som har ødelagt selvfølelsen, tilliten og den sterke kjærligheten som en gang var. Fordi de har vært utro.

Han kommer til å le det bort å finne en «morsom» uskyldig forklaring på dette her. Eller så spiller han offerrollen og blir sint for at du snoket. Opptil deg hva du velger å tro på, men sannheten står faktisk rett foran deg.

Anonymkode: f1abb...93d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klare tegn på han prøver å være utro eller er utro.

Anonymkode: 6b545...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Jeg har ganske sterk intuisjon og jeg er ganske sikker på at dette ikke har hendt før. Jeg har følelsen av at de skulle på nasj sammen og at hun ikke dukket opp som avtalt. Og at han har prøvd å være utro. Mulig en liten relasjon på at han skal bli far? Har egentlig nulltoleranse for sånt her og vet ikke om det er noe poeng å konfrontere ham. Tviler han tør å være ærlig. 

Anonymkode: 2f101...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover på sofaen med pikken i hånda? :fnise:

Anonymkode: 880cd...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS: Jeg har ganske sterk intuisjon og jeg er ganske sikker på at dette ikke har hendt før. Jeg har følelsen av at de skulle på nasj sammen og at hun ikke dukket opp som avtalt. Og at han har prøvd å være utro. Mulig en liten relasjon på at han skal bli far? Har egentlig nulltoleranse for sånt her og vet ikke om det er noe poeng å konfrontere ham. Tviler han tør å være ærlig. 

Anonymkode: 2f101...15a

Selvsagt konfronterer du han. Si at du fant han i sofaen og han hadde mobilen der. At du skulle bare se hva klokka var eller noe og du fant meldingen fordi han så på den før han sovnet. (han husker ikke det). Så sier du som du tror og føler, at dette er prøvd utroskap. 

Du er 6 uker på vei, han kan ikke gjøre slikt mot deg da!! Så gammel og så lite i hodet.... 

Anonymkode: 078de...7d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i slutten av 30-årene. Vært sammen i snart 2 år og har planlagt å få barn og er nå 6 uker på vei. So far so good. Han jobber i utelivsbransjen og jobbet i kveld/natt. I 5-tiden kommer han hjem, ganske full. Greit nok. Jeg finner han etterhvert sovende i stua med p***en i hånda. Greit nok. Jeg vekker han og han kommer og legger seg og sier han ventet på en kollega som kjørte han hjem. Det er noe som ikke stemmer, det merker jeg på hele han. Da han sovner blir jeg liggende i et par timer og tenke, at det er noe han ikke forteller. Synder stygt og går for første gang inn på messenger. Siste melding er kl 0400, da har han forsøkt å ringe ei på 24 år, som han ikke er venner med på Face. Anropet er ikke besvart og så sender han en melding: Er på Shell. Jeg venter. Kommer du ikke, dra jeg ikke. 

Det svirrer mange tanker i hodet nå. Hvordan kan jeg komme til bunns i denne saken? Kjenner meg selv såpass godt at jeg ikke klarer å legge det fra meg. 

Vi har til nå hatt et fint forhold med gjensidig respekt og tillitt. 

Anonymkode: 2f101...15a

Vi kan jo gjette oss frem litt, men det er best å prate med han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den meldingen trenger jo ikke dreie seg om noe annet en nachspiel da, men et forhold og barn med en sånn alkis høres jo ikke ut som en fest, selv om han er aldri så trofast..

Anonymkode: a4ca0...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra overskrifta trodde jeg at du hadde en gravid og uærlig kjæreste. 

Men du er gravid, og hormonparanoid, og tolker meldinger du har stjålet deg til å lese, og krysskobla med navn på Face. Er han venner med alle sine kolleger på Face? Det er jo ikke noe motstridende mellom at han fikk skyss av en kolleg, og at han har prøvd å ringe noen som ikke kom. Men det er sikkert mye som "ikke stemmer" som gravid. Har venner som jeg fortsatt er litt fælen av å møte flere år etter å ha kommet ansikt til ansikt med gravid-paranoiaen deres. 

Sikker på at du ikke er gravid og uærlig likevel? Ihvertfall veldig snikete, går inn på telefonen til faren til ditt kommende barn fordi hva? En som jobber i utelivsbransjen har drukket alkohol etter skiftet? Nå har du tenkt å lage leven selv om det du fant, var heller tynt. 

Anonymkode: 4b9bc...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...