Gå til innhold

Hva feiler det folk? Utøya-ofre får drapstrusler!!


Gjest Jegskulleønskeat

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/Eon852/De-overlevde-Utoya-Na-lever-de-med-drapstrusler?spid_rel=2

Jeg blir skremt!! Hva feiler det egentlig sånne folk? Sender drapstrusler til mennesker som har opplevd terror på nært hold, sier at "du skulle vært død", "Bare synd at han ikke tok deg også", "Du har ikke lenge igjen"😰😰 Jeg synes det er alvorlig bekymringsverdig hvor onde enkelte mennesker er. Greit nok å være uenig med partiet, men derifra til å sende slike trusler? De har null kunnskap om traumer, PTSD og tar ikke det minste hensyn til at de har opplevd noe ingen burde ha opplevd; og strør salt i sårene MED VILJE!! Ingen empati. Ingen støtte til den vanskelige situasjonen de står i. Ingen medfølelse eller omsorg. Bare ren ondskap. Har ikke ord... Dette gjorde vondt langt inn i hjerterota💔

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel helst folk som er veldig lei av at AP har sluppet inn så mange innvandrere og forherliget dette mulitikulturelle fellesskapet.

Anonymkode: 2e8a2...9ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sjuke folk, tydligvis 😔

Anonymkode: 300a9...289

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vel helst folk som er veldig lei av at AP har sluppet inn så mange innvandrere og forherliget dette mulitikulturelle fellesskapet.

Anonymkode: 2e8a2...9ac

Man sender ikke drapstrusler selv om man er uenig i politikken. At det er mulig å synke så lavt! Jeg ble ordentlig skremt da jeg leste dette. Det er snakk om alvorlig traumatiserte mennesker: som trenger omsorg, støtte, kjærlighet og forståelse. Dette er på INGEN måte greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mennesker som er syke av sinne. Tilgi dem for de vet ikke hva de gjør passer muligens.

Anonymkode: 16e77...637

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, ble helt sjokkert over folk jeg etter å ha lest artikkelen i  Aftenposten. 

Anonymkode: b8471...b61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke greit å drapstrue folk uansett bakgrunn, eller true folk fordi de er engasjert i politikken. Men AP og AUF drar vikelig utøyakortet hver gang de kan, maksimerer offerrollen for alt det er verdt, og mener de har rett på mer enn andre fordi terroren var rettet mot dem eller at de var på utøya, og det syns jeg er helt feil. Faktum er at dersom dette hadde skjedd ungdomsleiren til frpu så hadde sympatien vært langt mindre i befolkningen og folk hadde tenkt at de var skyld i det selv. Mange i partiet er jo ikke noe bedre, husker hvordan en del omtalte Eskil Pederson fordi han dro med ferja, det var ikke veldig mye bedre uttrykk en de som står i artikkelen. Men drapstrusler er ikke greit, de bør anmeldes og straffes. 

Anonymkode: f84e8...82f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mennesker som er syke av sinne. Tilgi dem for de vet ikke hva de gjør passer muligens.

Anonymkode: 16e77...637

Psykopater. Jeg tror de vet hva de gjør. De bryr seg bare ikke et jævla gram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke greit å drapstrue folk uansett bakgrunn, eller true folk fordi de er engasjert i politikken. Men AP og AUF drar vikelig utøyakortet hver gang de kan, maksimerer offerrollen for alt det er verdt, og mener de har rett på mer enn andre fordi terroren var rettet mot dem eller at de var på utøya, og det syns jeg er helt feil. Faktum er at dersom dette hadde skjedd ungdomsleiren til frpu så hadde sympatien vært langt mindre i befolkningen og folk hadde tenkt at de var skyld i det selv. Mange i partiet er jo ikke noe bedre, husker hvordan en del omtalte Eskil Pederson fordi han dro med ferja, det var ikke veldig mye bedre uttrykk en de som står i artikkelen. Men drapstrusler er ikke greit, de bør anmeldes og straffes. 

Anonymkode: f84e8...82f

Jeg er ikke AP-er selv, men jeg har medfølelse for dem fordi de er mennesker. De er mennesker med følelser, de er verdifulle som oss. Jeg er ikke enig i all politikken, men det rettferdiggjør ikke drap og drapstrusler. Jeg ser mennesket uavhengig av parti. Jeg synes like mye synd på disse menneskene uansett hvilken politisk tilhørighet de hadde hatt. Dette er alvorlig traumatiserte mennesker. Jeg vet hva traumer er. Jeg vet at de knekker så mange menneskeliv. Og jeg har sympati med alle som har opplevd traumer. For det er helt grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er jo ganske ødelagt pga AP. Jeg klarer ikke helt føle sympatien, sorry. Det kommer uansett aldri til å skje noe, hvorfor bry seg..

Anonymkode: 0ee4a...dde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jegskulleønskeat said:

Psykopater. Jeg tror de vet hva de gjør. De bryr seg bare ikke et jævla gram. 

Noen kan være psykopater, men ikke nødvendigvis alle. Uansett helt friskt er det jo ikke.

Anonymkode: 16e77...637

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Norge er jo ganske ødelagt pga AP. Jeg klarer ikke helt føle sympatien, sorry. Det kommer uansett aldri til å skje noe, hvorfor bry seg..

Anonymkode: 0ee4a...dde

Klarer du ikke å hente en eneste medfølende tanke for mennesker som har blitt svært ødelagte av traumer; jakting, skyting, benbrudd, operasjoner, slakting av vennene sine? Virkelig ikke? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Norge er jo ganske ødelagt pga AP. Jeg klarer ikke helt føle sympatien, sorry. Det kommer uansett aldri til å skje noe, hvorfor bry seg..

Anonymkode: 0ee4a...dde

Du kødder nå? Uskyldige ungdommer som ble drept fordi de har en annen mening enn deg bryr deg ikke? Og utøya-ofre som får DRAPSTRUSLER? Er det mulig å være så blotta for medmenneskelighet og å være så kynisk og kald.

Anonymkode: 06f1a...009

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, kjøttkaker skrev:

Jeg er helt enig i den nederste linken, AP har sviktet det norske folket. Og jeg stemmer ikke FRP, tenk det..

Anonymkode: 0ee4a...dde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drapstrusler er aldri greit, samme hvor de hører til politisk, spesielt mot mennesker som har opplevd et slikt helvete som Utøya-massakren. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Men AP og AUF drar vikelig utøyakortet hver gang de kan, maksimerer offerrollen for alt det er verdt, og mener de har rett på mer enn andre fordi terroren var rettet mot dem eller at de var på utøya, og det syns jeg er helt feil. 

Anonymkode: f84e8...82f

Hva mener AP og AUF at de har mer rett på enn alle andre?

Frp drar offerkort for langt mindre ting. Hva skal vi kalle de som drar kortet med at AUF og AP liksom trekker offerkortet? Male-fanden-på-veggen-kortet? Paranoid-kortet? Heksejakt-kortet? Mobbe-kortet? Appellering-til-de-patetiske-kortet?

Anonymkode: c28c1...84c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge er jo ganske ødelagt pga AP. Jeg klarer ikke helt føle sympatien, sorry. Det kommer uansett aldri til å skje noe, hvorfor bry seg..

Anonymkode: 0ee4a...dde

https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/rLjpgA/Rosetoget-som-sporet-av

Anonymkode: c28c1...84c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som ab..dde er farlige. Ingenting som betyr noe før det går utover dem selv. Først meg selv, så meg selv, så meg selv, så min neste om det er til mitt eget beste.

Anonymkode: 06f1a...009

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Psykopater. Jeg tror de vet hva de gjør. De bryr seg bare ikke et jævla gram. 

Selvfølgelig vet de hva de gjør, - det er jo derfor de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...