Gå til innhold

Når er man for gammel til å handle på bikbok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Lily_88 skrev:

Mamma på 53 år handler alt der. Hun ser bedre ut enn kidsa :'D

Og min mor på 60, handler på Gina Tricot 😃

Anonymkode: 091ad...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Å, det håper jeg ikke 😂 de har fått så mye fint der i det siste at det har blitt min favorittbutikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper sjelden noe der men det hender innimellom at jeg finner en genser eller noe jeg liker og hvorfor ikke kjøpe den da, bare fordi jeg er 29? Å bli voksen betyr vel også å kunne bestemme selv hvor en vil handle og hva en vil gå med? Å la meg påvirke og styre av andres meninger om MINE klær og Mitt forbruk ble jeg veldig ferdig med i ungdomsårene 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler fremdeles på Bikbok o.l om jeg finner noe jeg liker, jeg er 32. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en problemstilling jeg ikke skjønner noe av... hva har alder med hvor du kan handle å gjøre??

Beklager, men noen bør prøve å lese en bok eller en avis sånn at man får noe annet å bekymre seg over her i verden enn sånne meningsløse "problemer".

Anonymkode: 0524c...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da mange fine klær på Bik bok :) man styrer bare unna det som er «fjortis» slik som joggebukser med teksten «juicy» over rævva 😛 

Anonymkode: 82543...4de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det har så mye å gjøre med butikken, selv om de selvsagt som regel er myntet på en aldersgruppe, men heller hva man velger og hva man kombinerer det med. Jeg er 30 og handler innimellom på bikbok, men handler også på HM, lindex, kappahl, vero moda etc. Men hva jeg velger og hvordan jeg bruker plagget er nok helt annerledes enn hva en 15 åring ville gjort.

Anonymkode: 6aa4b...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok mest på klesstil og hva man vil ha av kvalitet. Jeg er 23 år og føler meg litt for gammel til å handle klær på BikBok, Gina Tricot etc. Jeg synes ikke det er rart at andre jevnaldrende kjøper klær der. Jeg kan også en gang i blant finne et plagg der, men som regel går jeg tomhendt ut av butikkene. 

Da jeg gikk på videregående handlet jeg klær her, og da kunne også av og til moren min finne noe der. Moren min er ikke akkurat en ung mor. Jeg synes ikke det var rart eller flaut i det hele tatt, og hun får hele tiden ros for det hun går i. Så lenge man tenker litt på passform og stil går det jo som regel bra. Hvis man bare handler uten å tenke på hvordan det sitter på kan man fort bomme når man har passert 20 år. 

Anonymkode: 04b01...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! Ei av de eldre på sykehjemmet jeg jobber på har noen lette sommerbukser fra bikbok✌️ Hun er 79 eller noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler på Bikbok enda, om jeg finner noe jeg liker. Men merker at jeg finner mindre med årene og har blitt litt mer bevisst på kvalitet enn tidligere. Har også et litt annet behov for hvilke klær jeg trenger. Er 29. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i slutten av 40-årene og handler aldri hos Bik Bok. Klærne deres er hverken i min smak eller størrelse. Tror knapt jeg har handlet der noen gang, det må i så fall være over 20 år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målgruppa deres er vel 15-30 år mener jeg å ha lest, men jeg er snart 35 og handler der fortsatt. Bryr meg ikke om jeg er utenfor målgruppa så lenge jeg liker klærne. Styrer unna fjortisklærne da. Hadde ikke følt meg så vel med en joggebukse med print over ræva, hehe. Handler på Gina Tricot, Only, Vero moda, Carlings, h&m og andre steder og, men handler mest på Boozt.com. De har utrolig godt utvalg og sender lynraskt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...