Gå til innhold

Ok å sole seg naken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Wow..nei det hadde vært ekkelt selv uten barna tilstede.

Er det ekkelt at man soler seg naken, synes du en naken mann er ekkel, eller hva er det du sliter med her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det spørs helt hva barna er vandt med. om de aldri har sett pappa naken før så blir det litt rart om det plutselig skal skje nå og de kan faktisk syntes det er ekkelt. men om barna er vandt til at pappa er naken titt og ofte gjennom oppveksten og de ser på det som naturlig er det bare å kjøre på . :) 

Anonymkode: d4139...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nakenhet er helt naturlig. Både jeg og mannen i huset kan dusje med barna. Etter hvert blir barna så gamle at det er litt rart om vi skulle dusjet sammen, det er ca. den alderen det er litt rart å sole seg naken sammen. Tenker mer av hensyn til barna, det er sikkert ikke kult for tiåringen å se tissen eller rumpa til faren sin når han leker i hagen. 

Anonymkode: edff2...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev:

Er det ekkelt at man soler seg naken, synes du en naken mann er ekkel, eller hva er det du sliter med her?

Ja, det er ekkelt og det er straffbart å sole seg naken dersom det er innsyn på den verandaen. Så "problemet" mitt er straffeloven. 

Anonymkode: e817a...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ekkelt og det er straffbart å sole seg naken dersom det er innsyn på den verandaen. Så "problemet" mitt er straffeloven. 

Anonymkode: e817a...d3b

Tragisk!

Anonymkode: 50b5f...ba7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tar jo hensyn ved å ligge på sin egen veranda og ikke i parken. Barna får heller gå å leke et annet sted hvis de blir støtt av en naken pappa som soler seg

Anonymkode: 50b5f...ba7

Syntes ikke barn skal føle seg jaget vekk fra eget hjem for de er i en alder der naken mamma og pappa ikke er så jævla stor stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er ekkelt og det er straffbart å sole seg naken dersom det er innsyn på den verandaen. Så "problemet" mitt er straffeloven. 

Anonymkode: e817a...d3b

Det er ikke straffbart det han gjør, herregud. Jeg gjetter du sliter med tanken på en naken mann. Straffeloven har ikke noe med dette å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fluffe skrev:

Syntes ikke barn skal føle seg jaget vekk fra eget hjem for de er i en alder der naken mamma og pappa ikke er så jævla stor stas.

De behøver ikke å føle seg jaget vekk fra hjemmet, men må lære å respektere at når pappa jobber og sliter hele uken for at de skal få mat på bordet og klær på kroppen fortjener han å få slappe av på sin måte når han har fri. Da kan barna leke et annet sted

Anonymkode: 50b5f...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De behøver ikke å føle seg jaget vekk fra hjemmet, men må lære å respektere at når pappa jobber og sliter hele uken for at de skal få mat på bordet og klær på kroppen fortjener han å få slappe av på sin måte når han har fri. Da kan barna leke et annet sted

Anonymkode: 50b5f...ba7

Hallo 50-tallet.

Anonymkode: 32d0e...c3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De behøver ikke å føle seg jaget vekk fra hjemmet, men må lære å respektere at når pappa jobber og sliter hele uken for at de skal få mat på bordet og klær på kroppen fortjener han å få slappe av på sin måte når han har fri. Da kan barna leke et annet sted

Anonymkode: 50b5f...ba7

Respektere at pappa har behov for å sole tissen sin? Han kan pelle seg på en nudiststrand

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de må også lære at foreldre fortsatt er personer som trenger å få være seg selv og ha litt privatliv de også, la pappa få være i fred hvis han ønsker en dag i solen uten klær

Anonymkode: 50b5f...ba7

Nope. 

Lut lei av menn som ikke klarer å oppføre seg voksent, og så må resten av verden ta hensyn. På med shortsen!

Anonymkode: 9157d...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg forutsetter at voksne folk tar hensyn til de rundt seg. Det betyr at dersom naboen faktisk kan se bort til veranda så er dette ikke greit. Naboen er muligens på ferie, den andre naboen kan muligens / muligens ikke se inn til dere - så lenge dere ikke er 100 % sikre på at ingen får ufrivillig utsikt til ting de ikke ønsker å se må det være greit.

Når det gjelder barna: dersom de er vant til at pappa sprader naken rundt er dette ikke et problem. Dersom de ikke er vant med det, er dette bare nei! Og det samme gjelder både toppløs og nakensoling også for mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 10 åring synes garantert det er flaut og ubehagelig at pappa soler seg naken. Tenk om han har venner på besøk? Jeg hadde nok blitt dritflau om jeg hadde venner på besøk og pappa lå klissnaken å solte seg. Ja, kropp er naturlig, men det går faktisk an å ta hensyn da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I varmen nå kan jeg lett gå ut av dusjen og traske rundt i huset uten klær lenge hvis det bare er samboer og barna tilstede. Hadde jeg hatt usjenert veranda hadde jeg gjerne solt meg der uten klær. 

Hun er 12 og han er 10, og har sett både mamma og pappa nakne så godt som hver dag siden de ble født. Ingen antydning til flauhet. Men så har den type nakenhet alltid vært behandlet omtrent som spørsmålet om en har på blå eller gul t-skjorte. 

Felles for argumenter mot denne typen nakenhet er at de fort avsløres av en 2-åring. Spør "hvorfor det", og argumentet blir til slutt "fordi sånn er det!", uten logisk grunn. 

Endret av Epictetus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Stella Rose skrev:

Greit at kropp er naturlig, men det får da være grenser.

Jepp. Bæsj er også naturlig, men vi driter ikke med åpen dør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nakenhet er selvsagt naturlig, men jeg ser ikke poenget med å sole underlivet. Ingen får vel se hvor brun du er blitt der nede. Dessuten er jeg redd for at insekter skal stikke meg der nede. Har nylig blitt stukket av veps 2 ganger på 1 uke. Foretrekker å ha boxer eller kortbukser på uansett :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ItchyBitchySpider skrev:

Jepp. Bæsj er også naturlig, men vi driter ikke med åpen dør. 

Eksen min gjorde det. Plutselig hørte jeg lyder. Altså, går an å lukke døra da :dry: ikke særlig digg å spise mat, så sitter han å driter med døra åpen 

Anonymkode: 9a0af...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...