Gå til innhold

Hva spiller du av pc spill?


HalldirV2

Anbefalte innlegg

6 timer siden, FrankDrebin skrev:

Ja, man er grensevakt i et fiktivt kommunistland, der man må sjekke at alle papirer til de som vil inn stemmer. Begynner enkelt, men så baller det på seg med nye regler og papirer etterhvert. :P

 

Det høres ut som et spill Listhaug ville likt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Det høres ut som et spill Listhaug ville likt 😅

Super Listhaug 64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fluffe skrev:

cs go, fortnite, pubg, wow, mario og portal

Er fortnite bra synes du? Lurte på om jeg skulle kjøpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Er fortnite bra synes du? Lurte på om jeg skulle kjøpe det.

Er gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Er gratis :)

Gratis? Virkelig? Hvor da? Steam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Gratis? Virkelig? Hvor da? Steam?

Er vel gratis overalt så samt man ikke skal kjøpe sesonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Er vel gratis overalt så samt man ikke skal kjøpe sesonger?

Kjøpe sesonger? Ok, @Macro har kanskje rett, jeg er ingen gamer tydeligvis. Mener du at beta versjonen er gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Kjøpe sesonger? Ok, @Macro har kanskje rett, jeg er ingen gamer tydeligvis. Mener du at beta versjonen er gratis?

Spillet er gratis. epicgames.com/fortnite/en-US/buy-now/battle-royale?utm_source=GoogleSearch&utm_medium=Search&utm_campaign=an*YH_pr*FNBR_ct*Search_pl*Brand_co*Nordics_cr*exact&utm_id=848117714&utm_content=&gclid=CjwKCAjws8vaBRBFEiwAQfhs-KkUHDTktkuNvcRZ3Gck82HxhY2Y51P4e2DXrdC_eNSAHlH_cGE7MhoCfmIQAvD_BwE  putt inn www. foran. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Macro skrev:

Det var poenget😋

Skjønner fortsatt ikke... hvor mange hva for noe har jeg tatt? 

Så dine kommentarer om «gaming», så går ut i fra at du prøver å spørre noe om skyting/dreping i forhold til sims... har ikke drept noen simmer denne uka da jeg ikke har spilt sims. 

Har fokusert på pokemon go (mobil), pokemon Black 2 (New 3DS XL)Pokemon Quest (Nintendo Switch) og Jurassic Park World Evolution (PC). 

Kanskje du ønsker å kritisere hva ts skrev i innlegget ved å bruke ordet gaming. Men i tittelen som jeg svarte på så står det spilling. 

Og på Norsk ser jeg ikke noe forskjell på spillibg og gaming, dette er to synonyme ord. På engelsk har du de som er en gamer og de som er casual gamer. The sims 4 dr et casual game, men bare pga. det trengee man ikke legge negativ betydning i det. 

Nei jeg spiller ikke Witcher og lignende her hard core spill, men jeg liker å kose meg med mine spill uansett, og liker ikke å føle at du går til angrep mot dem (inkl. meg) som etter din mening feilbruker begrepet gaming. 

Jeg svarte på ts sitt spørsmål «hva spiller du av pc spill?» og å ha en diskusjon rundt ordet gaming er stor avsporing. Opprett din egen tråd om du ønsker å diskutere det. 

Ts beklager avsporing her, men ble litt provosert av dette! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Kjøpe sesonger? Ok, @Macro har kanskje rett, jeg er ingen gamer tydeligvis. Mener du at beta versjonen er gratis?

Beta er gratis og free-giving på de fleste spill. Alpha går på skills. I tillegg operer man med open og locked på begge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ariana807 skrev:

Skjønner fortsatt ikke... hvor mange hva for noe har jeg tatt? 

Så dine kommentarer om «gaming», så går ut i fra at du prøver å spørre noe om skyting/dreping i forhold til sims... har ikke drept noen simmer denne uka da jeg ikke har spilt sims. 

Har fokusert på pokemon go (mobil), pokemon Black 2 (New 3DS XL)Pokemon Quest (Nintendo Switch) og Jurassic Park World Evolution (PC). 

Kanskje du ønsker å kritisere hva ts skrev i innlegget ved å bruke ordet gaming. Men i tittelen som jeg svarte på så står det spilling. 

Og på Norsk ser jeg ikke noe forskjell på spillibg og gaming, dette er to synonyme ord. På engelsk har du de som er en gamer og de som er casual gamer. The sims 4 dr et casual game, men bare pga. det trengee man ikke legge negativ betydning i det. 

Nei jeg spiller ikke Witcher og lignende her hard core spill, men jeg liker å kose meg med mine spill uansett, og liker ikke å føle at du går til angrep mot dem (inkl. meg) som etter din mening feilbruker begrepet gaming. 

Jeg svarte på ts sitt spørsmål «hva spiller du av pc spill?» og å ha en diskusjon rundt ordet gaming er stor avsporing. Opprett din egen tråd om du ønsker å diskutere det. 

Ts beklager avsporing her, men ble litt provosert av dette! 

 

Haha, det er bare gøy, ikke noe å bli provosert av. Min generasjon er tross alt oppvokst med commodore 64, så jeg tilhører the OG's ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Fluffe skrev:

Spillet er gratis. epicgames.com/fortnite/en-US/buy-now/battle-royale?utm_source=GoogleSearch&utm_medium=Search&utm_campaign=an*YH_pr*FNBR_ct*Search_pl*Brand_co*Nordics_cr*exact&utm_id=848117714&utm_content=&gclid=CjwKCAjws8vaBRBFEiwAQfhs-KkUHDTktkuNvcRZ3Gck82HxhY2Y51P4e2DXrdC_eNSAHlH_cGE7MhoCfmIQAvD_BwE  putt inn www. foran. 

Takker. Men hvordan liker du spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Macro skrev:

Beta er gratis og free-giving på de fleste spill. Alpha går på skills. I tillegg operer man med open og locked på begge.

Nettopp, som jeg skulle sagt det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ariana807 skrev:

Skjønner fortsatt ikke... hvor mange hva for noe har jeg tatt? 

Så dine kommentarer om «gaming», så går ut i fra at du prøver å spørre noe om skyting/dreping i forhold til sims... har ikke drept noen simmer denne uka da jeg ikke har spilt sims. 

Har fokusert på pokemon go (mobil), pokemon Black 2 (New 3DS XL)Pokemon Quest (Nintendo Switch) og Jurassic Park World Evolution (PC). 

Kanskje du ønsker å kritisere hva ts skrev i innlegget ved å bruke ordet gaming. Men i tittelen som jeg svarte på så står det spilling. 

Og på Norsk ser jeg ikke noe forskjell på spillibg og gaming, dette er to synonyme ord. På engelsk har du de som er en gamer og de som er casual gamer. The sims 4 dr et casual game, men bare pga. det trengee man ikke legge negativ betydning i det. 

Nei jeg spiller ikke Witcher og lignende her hard core spill, men jeg liker å kose meg med mine spill uansett, og liker ikke å føle at du går til angrep mot dem (inkl. meg) som etter din mening feilbruker begrepet gaming. 

Jeg svarte på ts sitt spørsmål «hva spiller du av pc spill?» og å ha en diskusjon rundt ordet gaming er stor avsporing. Opprett din egen tråd om du ønsker å diskutere det. 

Ts beklager avsporing her, men ble litt provosert av dette! 

 

da beklager jeg. Det handler om konseptet. At folk spiller og bruker spill er kjempebra, det er det vi ønsker. Gaming og spilling er to ulike ting til og med i engelsk-språkelige land. Det er mitt hjerte for spill som gjør at jeg vil feil begrep til pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Macro skrev:

da beklager jeg. Det handler om konseptet. At folk spiller og bruker spill er kjempebra, det er det vi ønsker. Gaming og spilling er to ulike ting til og med i engelsk-språkelige land. Det er mitt hjerte for spill som gjør at jeg vil feil begrep til pers.

Det jeg tror du prøver å formidle er at gaming er en livsstil, mens "spilling" er noe man gjør fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Det jeg tror du prøver å formidle er at gaming er en livsstil, mens "spilling" er noe man gjør fra tid til annen.

Nei, det er mer måten man spiller på. Til en viss grad kan du ha rett selvsagt. Når du gamer har du satt deg inn i det, du spiller mot andre og du har abisjoner om å gjøre deg bedre. I et spill spiller du bare. Jeg er alltid ute etter å lære mer for å få høyer KD og SPM i de spillene jeg gamer, jeg kan bruke like mye tid på å sulle rundt i Spyro sitt univers.

Gamer man har man ambisjoner for seg og spillet. Det er en konkuranse mot seg selv og evt verden. En viss dedikasjon er det..

Endret av Macro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Macro skrev:

Nei, det er mer måten man spiller på. Til en viss grad kan du ha rett selvsagt. Når du gamer har du satt deg inn i det, du spiller mot andre og du har abisjoner om å gjøre deg bedre. I et spill slipper du bare. Jeg er alltid ute etter å lære mer for å få høyer KD og SPM i de spillene jeg gamer, jeg kan bruke like mye tid på å sulle rundt i Spyro sitt univers.

Gamer man har man ambisjoner for seg og spillet. Det er en konkuranse mot seg selv og evt verden. En viss dedikasjon er det..

Men selvfølgelig har også jeg ambisjoner om å gjøre meg bedre, dessuten var jeg ikke helt elendig i sc når jeg spilte det (dimond league). Så, hvorfor er ikke jeg en gamer, ut i fra det jeg har skrevet altså? 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Men selvfølgelig har også jeg ambisjoner om å gjøre meg bedre, dessuten var jeg ikke helt elendig i sc når jeg spilte det (dimond league). Så, hvorfor er ikke jeg en gamer, ut i fra det jeg har skrevet altså? 😞

Lagt opp viker det som.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...