Gå til innhold

Hatt utro kjæreste?, uten å ha merket noe på magefølelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen opplevd å hatt en utro kjæreste uten å hatt dårlig magefølelse på noe er galt? 

Da mener jeg forvarseltegn. F eks det er mange som har en rar magefølelse hvis en kjæreste er utro. Men det er også noen som opplever å ikke ha hatt det (så har kjæresten/mannen vært utro, uten at du har visst det eller hatt en dårlig magefølelse, bare fått beskjed om det eller funnet ut på en annen måte).

Fortell gjerne historie på det. 

Jeg har hatt dårlig magefølelse da en jeg er sammen med var ute i oslo, når han var på ferie hadde jeg litt dårlig magefølelse da også, men hadde det ikke de andre dagene. Kan det bare være fordi jeg er usikker, eller noe som skjer?

Anonymkode: ef627...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var helt sikker på at han aldri kom til å være utro, og stolte derfor på han. Vi hadde pratet mye om grensene, hvor det var "greit" med flørting, men ikke mer. Han køddet også mye de to første årene med at "du vet ikke hvor jeg kan være nå", "tenk hvis du hadde sittet her hjemme og trodd jeg var på jobbreise, men så er jeg ikke det", og syntes egentlig det var gøy siden jeg tross alt stolte på han. Køddet også på samme måte om meg av og til. Nå må det sies at han aldri var noen annen plass enn det han sa, men jeg fikk etter et par år vite at han hadde kysset flere jenter i perioden vi var sammen (på fest). 

Nå var det han som fortalte det frivillig og virket oppriktig som han angret seg fælt. Det er fortsatt vanskelig å stole på han selv om det har gått over ett år siden han fortalte det, men han sier det er greit at jeg ikke er over det enda og gir meg tid. Jeg tror det er viktig å ikke se helt svart/hvitt på utroskap, selv om det "bare" var kyssing ++. Det er langt over mine grenser... Men en ting er sikkert, og det er at om noe liknende skjer igjen får han ikke en ny sjanse :) 

Anonymkode: 218c4...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...