Gå til innhold

Murringer og rosa prikker på papir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Da vi er i første pp, er jeg ikke blitt kjent med syklusen enda, da jeg ikke har fått testet regelmessig med eggløsningstester. Så jeg tror, men vet ikke sikkert, at jeg vet når jeg har eggløsning.

Jeg har notert i kalenderen når jeg får mensen de siste 4 årene, og syklusen kan variere med alt fra 28 til 43 dager, men stort sett mellom 28 og 35 dager. Fellesnevneren er likevel at jeg har en del slimete utflod 13-14 dager før neste mens.

På mandag, altså 4 dager siden, syklusdag 19, hadde jeg slimete utflod, og jeg har alltid antatt at det er eggløsningsslim. Vi hadde sex dagen før og 4, 5 og 6 dager før + 3 dager etterpå (altså i går).

I dag har jeg hatt ømme brystvorter, sovet halve dagen og murringer nederst i magen, derfor har jeg sett ekstra etter på papiret når jeg har vært på do, ettersom jeg har følt mensen var på vei (selv om jeg ikke forventer at den kommer før om 9-10 dager).

Jeg har hele dagen sett at det har vært mye hvit og kremete utflod, men nå i kveld hadde jeg to rosa prikker på papiret etter jeg var på toalettet.

Er det noen som har noen innspill her? Kan det være en såkalt festeblødning , selv om jeg etter mine beregninger bare er 4 dpo?

Om jeg hadde eggløsning den dagen jeg tror, altså den dagen med mye slimete utflod, er det vel alt for tidlig å føle seg trett og ha ømme brystvorter 4 dager senere?

Om det er av relevans har jeg ikke brukt hormonell prevensjon på mange år.

Anonymkode: e769a...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...