Gå til innhold

Mannen kjeftet meg ut fordi jeg ville ha med babyen på voksen-fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var med foreldrene mine på fest når jeg var liten, og det var også flere av de andre barna. Det har gått helt fint med oss altså! Folk er så hysteriske nå til dags.

Anonymkode: 32dc6...d4f

Samme her. Det var ikke flatfylla, men voksne drakk alkohol og vi barna var veldig vant til at de voksne drakk øl og vin. Har gått helt fint med oss. Nå til dags er man dårlig foreldre om man tar et glass øl til maten med barn til stedet liksom

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, brudd på opphavsrett, latterliggjøring og svar til dette

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen din er 7 måneder gammel! Da går det foran ALT! Også egne behov for å være sosial! Her er jeg enig med mannen din. Enkelt og greit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 21.42, Cocosa skrev:

Har selv barn som er avhengig av meg, men hadde barnet trengt meg hadde jeg dratt hjem. Jeg skjønner det er kjipt å ikke få være sosial, men barnet har ingen ting igjen for å være på fest. De trenger ro på denne tiden av kvelden. 

Helt enig! Det første året med baby er unntakstilstand, ville dratt hjem uten problemer. Være mer sosial får man jo tid til senere. 

Anonymkode: 2b973...bc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Far til mitt barn tok med vår 11 dager gamle datter på vorspiel. Da jeg fant ut hvor de var var samtlige voksne godt i gassen.

 

BV og FVK mente det var litt av læringsprosessen, så bare sleng det i trynet på han😊

Anonymkode: f2314...ae0

I alle dager.. Hvorfor var du ikke sammen med barnet ditt selv da det var bare 11 dager? 

Anonymkode: 2b973...bc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne du ikke dratt hjem, ammet og fått barnet til å sove igjen og så dratt tilbake til festen? Du hadde jo barnevakt uansett? 

 

Anonymkode: 963ae...1bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Jadzia skrev:

Ungen din er 7 måneder gammel! Da går det foran ALT! Også egne behov for å være sosial! Her er jeg enig med mannen din. Enkelt og greit. 

Hun kom jo til meg , men takk for svaret ditt.. Hun var tett inntil meg resten av kvelden.

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kunne du ikke dratt hjem, ammet og fått barnet til å sove igjen og så dratt tilbake til festen? Du hadde jo barnevakt uansett? 

 

Anonymkode: 963ae...1bf

Barnevakten var ikke komfortabel med det og jeg ønsket ikke at hun var hjemme grinende..

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jadzia skrev:

Ungen din er 7 måneder gammel! Da går det foran ALT! Også egne behov for å være sosial! Her er jeg enig med mannen din. Enkelt og greit. 

Den som klarer å finne mellomtingen blir aller lykkeligst ☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, vintage skrev:

Den som klarer å finne mellomtingen blir aller lykkeligst ☺️

Det tenker jeg også. 

Men når det gjelder denne festen ville jeg avklart med vertskapet på forhånd om det var ok å ta babyen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge babyen holder kjeft og sover så hadde ikke jeg brydd meg. Men om alt plutselig skal dreie seg rundt den og det skal være lalling og dulling så hadde jeg fått nok. En fest er en fest og babyprat er ikke interessant for andre enn moren og andre babygale. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Det tenker jeg også. 

Men når det gjelder denne festen ville jeg avklart med vertskapet på forhånd om det var ok å ta babyen med.

Har ikke skrevet noen vei at jeg ikke gjorde det.. De hadde barn der selv og sa det var null problem! 

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, vintage skrev:

Den som klarer å finne mellomtingen blir aller lykkeligst ☺️

Fint med refleksjon 👍😊

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke skrevet noen vei at jeg ikke gjorde det.. De hadde barn der selv og sa det var null problem! 

Anonymkode: 8925b...d7c

Du skrev ikke at du avklarte dette på forhånd heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Du skrev ikke at du avklarte dette på forhånd heller. 

Nei 😊 nå er det mange dager siden..

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir så flau når folk skal ha med seg babyer og unger på fester hvor det ikke er spesifisert at unger velkommene. Har en sånn venninne og alle er lei av unger i alle mulige anledninger hvor vi hadde tenkt å være voksene. Det har blitt til at hun har fått beskjed om at unger ikke alltid er velkommene. Vi andre er rett og slett lei av ungene. Og før jeg blir angrepet ja jeg har barn selv. Blir heller hjemme en kveld enn at andre skal måte hensyn til oss på fest. 

 

 

Anonymkode: 9b2b4...3be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir så flau når folk skal ha med seg babyer og unger på fester hvor det ikke er spesifisert at unger velkommene. Har en sånn venninne og alle er lei av unger i alle mulige anledninger hvor vi hadde tenkt å være voksene. Det har blitt til at hun har fått beskjed om at unger ikke alltid er velkommene. Vi andre er rett og slett lei av ungene. Og før jeg blir angrepet ja jeg har barn selv. Blir heller hjemme en kveld enn at andre skal måte hensyn til oss på fest. 

 

 

Anonymkode: 9b2b4...3be

Jeg har ikke barn selv og har irritert meg. Samtidig så vil jeg heller ha bestevenninnen med på sammenkomsten enn ikke. Skal de ikke komme da fprdi de har barn 3-4 år framover? 

Anonymkode: 12f2c...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...