Gå til innhold

Mannen kjeftet meg ut fordi jeg ville ha med babyen på voksen-fest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du opprettet tråden fordi....? 🙄

Anonymkode: fb3c5...dbc

Fordi jeg ble opprørt der og da og ville høre deres mening..

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du opprettet tråden fordi....? 🙄

Anonymkode: fb3c5...dbc

Hahahah 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg ble opprørt der og da og ville høre deres mening..

Anonymkode: 8925b...d7c

Kunne du ikke ha sagt det litt tidligere? #sikkert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du kunne spart de andre på festen for babygreier. Du skulle dratt hjem

Anonymkode: fd91e...355

Evt: Han skulle dratt hjem :) 

Jeg er enig med mannen om at baby på fest, selv en edruelig fest, er i de absolutt fleste tilfeller helt unødvendig. For babyen. Selv med andre barn, hva andre gjør er opp til dem. Babyer trenger mer ro enn "andre barn".

Jeg er uenig med mannen om at DU skulle dratt hjem, høres ut som du har et behov for å være ute av huset. Selv om dette var mannens venner. Spesielt dersom han får vært mer sosial enn deg. 

Anonymkode: aef31...369

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nera skrev:

Kunne du ikke ha sagt det litt tidligere? #sikkert.

Hallo damer! Tror ts har skjønt poenget vårt, vi er jo ganske enig alle sammen om at babyen hennes ikke hadde noe der å gjøre 😊 ikke sikkert denne kommentaren var frekt ment, men det kan tolkes slik. Hun trenger ikke spydigheter. Ser det er kommentert «haha» og «hehe» også 😊

Anonymkode: 4816b...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Evt: Han skulle dratt hjem :) 

Jeg er enig med mannen om at baby på fest, selv en edruelig fest, er i de absolutt fleste tilfeller helt unødvendig. For babyen. Selv med andre barn, hva andre gjør er opp til dem. Babyer trenger mer ro enn "andre barn".

Jeg er uenig med mannen om at DU skulle dratt hjem, høres ut som du har et behov for å være ute av huset. Selv om dette var mannens venner. Spesielt dersom han får vært mer sosial enn deg. 

Anonymkode: aef31...369

Eh hei ! Hvor står det ? Han mente vi skulle reise hjem,ikke meg. Good night 

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cocosa skrev:

Har selv barn som er avhengig av meg, men hadde barnet trengt meg hadde jeg dratt hjem. Jeg skjønner det er kjipt å ikke få være sosial, men barnet har ingen ting igjen for å være på fest. De trenger ro på denne tiden av kvelden. 

Det har da ingenting å si om barnet er med på en fest, akkurat hvor mye bomull bruker du daglig til å pakke barnet ditt inn i?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen unnskyldte seg rett etterpå og alle var glade for å se babyen vår.. Vi var en time etter babyen ankom ,spiste og dro. 

Anonymkode: 8925b...d7c

De var glade for at dere og ungen dro vil jeg heller tro.

Anonymkode: fd91e...355

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sinnsykt A4 dere nordmenn er; *shock, shock, horror* å ha med en baby på en rolig fest med familiefolk og flere barn. Ikke rart nordmenn ryktes å være dølle.. 

Anonymkode: c96fc...b83

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sinnsykt A4 dere nordmenn er; *shock, shock, horror* å ha med en baby på en rolig fest med familiefolk og flere barn. Ikke rart nordmenn ryktes å være dølle.. 

Anonymkode: c96fc...b83

Norwegian stiffness!

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere er strenge mot TS jeg. Hun skriver at det var flere barn der og at hun og samboeren er avholds, og det var jo kun for en liten stund og bare en engangshendelse. Skjønner ikke problemet...

Anonymkode: 926bb...600

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sinnsykt A4 dere nordmenn er; *shock, shock, horror* å ha med en baby på en rolig fest med familiefolk og flere barn. Ikke rart nordmenn ryktes å være dølle.. 

Anonymkode: c96fc...b83

Hvilken slagmark kom du fra da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I HI fremstilles det som om det var en "voksenfest" og at det var veldig viktig for ts å få dette med seg pga. behov for sosial omgang med andre voksne. 

Utover tråden endres dette til en familievennlig sammenkomst med andre mennesker der flere barn var med. Alt i løpet av noen timer.  

I tillegg bruker ts denne dyrebare voksentiden med å skrive på kg. Til tross for at mannen egentlig unnskyldte seg på et tidlig tidspunkt som ts nå skriver seint i tråden. 

Jeg skjønner veldig lite her... :blink:

Anonymkode: fb3c5...dbc

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din er sær, spesielt om ikke noen andre hadde noe imot deg og det ikke serveres alkohol! Jeg har hatt med mine overalt, så de har vent seg på forskjellige miljø, trygge miljø selvsagt. Bare dumt å venne på ungeN at den kun skal roe seg hjemme innen husets fire vegger, så den blir sutrete og ikke finner roen ute blant andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I HI fremstilles det som om det var en "voksenfest" og at det var veldig viktig for ts å få dette med seg pga. behov for sosial omgang med andre voksne. 

Utover tråden endres dette til en familievennlig sammenkomst med andre mennesker der flere barn var med. Alt i løpet av noen timer.  

I tillegg bruker ts denne dyrebare voksentiden med å skrive på kg. Til tross for at mannen egentlig unnskyldte seg på et tidlig tidspunkt som ts nå skriver seint i tråden. 

Jeg skjønner veldig lite her... :blink:

Anonymkode: fb3c5...dbc

Vi har vært hjemme flere timer nå.

Anonymkode: 8925b...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Mannen din er sær, spesielt om ikke noen andre hadde noe imot deg og det ikke serveres alkohol! Jeg har hatt med mine overalt, så de har vent seg på forskjellige miljø, trygge miljø selvsagt. Bare dumt å venne på ungeN at den kun skal roe seg hjemme innen husets fire vegger, så den blir sutrete og ikke finner roen ute blant andre. 

Andre drakk,men ikke oss og uansett ikke noe rai rai. Var til og med en veldig religiøs person tilstede som nærmest aldri har vært i sammenhenger med alkohol. 

Anonymkode: 8925b...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne festen endrer seg jo hele tiden...

Anonymkode: e8b40...6a2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjort akkurat samme som TS. 🙂

Anonymkode: 15383...9ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lappen jeg... 

Anonymkode: 8925b...d7c

Hvorfor ble du ikke med? Hadde jeg vært ute og fått telefon om at baby gråt og ikke var til å trøste hadde jeg ikke fått meg til å fortsette festen mens mannen min dro. Hadde iallefall ikke fått mannen til å dra - for så å hente babyen til meg. Vi er alle forskjellige, men... Vanskelig å forstå helt tankegangen din i kveld.

Anonymkode: 84e60...e2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nera skrev:

Dette burde du ha tenkt på før du skaffet deg en unge, det er derfor det heter å «slå seg til ro» når man skaffer seg en baby. Da skal fest greier være glemt.

Nei vet du hva 😂 Støtter ikke ts i det hun valgte å gjøre i kveld, om du ser mine tidligere kommentarer, men at fest greier skal være glemt? Det var da voldsomt nitrist å lese. Sitter du hjemme å glor på barna dine til de er myndige du da?

Anonymkode: 84e60...e2d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...