Gå til innhold

Menn: Ville dere ligget med en 18 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 18 åringen gutt eller jente? 

Anonymkode: e9991...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne men var 18 da jeg lå med en jeg møtte på byen som var 47. Tror nok ikke mange ville gjort det, men han både spanderte drinker og vartet meg opp. Veldig sjarmerende, syntes jeg da.

Anonymkode: a6718...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ville jeg ligget med deg. 18 åringer har glatt og fin hud. Samt trange og gode..

mann 41

Anonymkode: 0651f...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 18 åringen gutt eller jente? 

Anonymkode: e9991...232

.

Endret av Lilletrille1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj. for en tråd. er dere trine skei grande alle sammen eller.

Anonymkode: 91e02...3f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ville jeg ligget med deg. 18 åringer har glatt og fin hud. Samt trange og gode..

mann 41

Anonymkode: 0651f...fd9

Jenta er sjenert, og lurer på hvordan

Anonymkode: 39e27...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne men var 18 da jeg lå med en jeg møtte på byen som var 47. Tror nok ikke mange ville gjort det, men han både spanderte drinker og vartet meg opp. Veldig sjarmerende, syntes jeg da.

Anonymkode: a6718...9b3

Var du ikke sjenert?

Anonymkode: 39e27...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var du ikke sjenert?

Anonymkode: 39e27...7e0

Kjente han litt fra før. Så var veldig trygg i hele settingen. Det gjorde alt mindre kleint. 

Anonymkode: a6718...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jenta er sjenert, og lurer på hvordan

Anonymkode: 39e27...7e0

Hvordan.....hva?

Anonymkode: c9d30...ba0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenta er sjenert, og lurer på hvordan

Anonymkode: 39e27...7e0

Les overskriften. Om menn ville ligget med en 18 åring. Hvordan? Er ikke akkurat rakettforskning. 

Anonymkode: 0651f...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligget med: ja

Vært kjæreste med: nei

Anonymkode: 727b2...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan si om han jeg lå med, er at han var helt sinnsykt kåt og det selv om han var såpass gammel ift meg. Husker det overrasket meg. Han slikket meg og gjorde alt for at jeg skulle komme. Vi brukte ikke kondom men hoppet av i svingen. Jeg hadde ingen nær relasjon til han i forkant av dette, men han var en autoritetsperson jeg kjente litt. Nå er jeg 40 og ser tilbake på dette som et litt crazy minne, men angre gjør jeg ikke. Man kan selvsagt tenke metoo og alt det der, men nei. En 18 åring kan vurdere og veie for og imot. 

Anonymkode: a6718...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg kunne ikke hatt sex med noen kun på grunn av personens alder, men dersom alt annet stemte så hadde jeg heller ikke avslått kun på grunn av personens alder. Så jeg har ikke noe prinsipielt i mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Helado said:

Nei, jeg ville ikke ligget med en på 18-år. Hilsen kvinne på 39

Men, ville du ha ligget med en på 80?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å ha sex med 18 åringer når jeg var 20. Syntes det bare var rart og at de hadde så ekstremt lite livserfaring at det var som å ha sex med en stokk man måtte bruke lang tid på å mykne opp. Når jeg var 24 var det ei på 18 som ble veldig betatt av meg men holdt meg unna fordi det bare føltes galt, så traff jeg henne på byen når hun hadde bursdag ble 19 og var også russ, er ikke stolt av det. Men hun kåtet meg så opp på dansegulvet at jeg bare godtok når hun stappet tonga i munnen min. Hun var ikke sjenert for å si det sånn, ble sugd mens venninna kjørte oss hjem til henne og hadde den villeste sexen i mitt liv i hybelen hennes. Måtte holde henne for munnen da de andre som bodde der opplagt skjønte hva som foregikk men så tok hun fram håndhjern og slapp meg ikke løs før hun hadde fått en runde til på morgenen, aldri måttet pisse så ekstremt men det gav meg en jævla sterk ereksjon ihvertfall. Som tommel regel bør man dele på to pluss 7. Den regelen vil funke tils du er minst 45-50.

Anonymkode: 5413c...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet å ha sex med 18 åringer når jeg var 20. Syntes det bare var rart og at de hadde så ekstremt lite livserfaring at det var som å ha sex med en stokk man måtte bruke lang tid på å mykne opp. Når jeg var 24 var det ei på 18 som ble veldig betatt av meg men holdt meg unna fordi det bare føltes galt, så traff jeg henne på byen når hun hadde bursdag ble 19 og var også russ, er ikke stolt av det. Men hun kåtet meg så opp på dansegulvet at jeg bare godtok når hun stappet tonga i munnen min. Hun var ikke sjenert for å si det sånn, ble sugd mens venninna kjørte oss hjem til henne og hadde den villeste sexen i mitt liv i hybelen hennes. Måtte holde henne for munnen da de andre som bodde der opplagt skjønte hva som foregikk men så tok hun fram håndhjern og slapp meg ikke løs før hun hadde fått en runde til på morgenen, aldri måttet pisse så ekstremt men det gav meg en jævla sterk ereksjon ihvertfall. Som tommel regel bør man dele på to pluss 7. Den regelen vil funke tils du er minst 45-50.

Anonymkode: 5413c...133

Høres ut som du har hatt en spennende opplevelse. Selv om hun ifølge deg ikke var aldersadekvat, så er det et minne du kan tenke tilbake på. 

Anonymkode: a6718...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...