Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie? Eller hvor har dere vært?


Gjest Springfjær

Anbefalte innlegg

Gjest Springfjær

Selv skal jeg på skikkelig ferietur for første gang, til hellas. Har ikke vært lenger unna en Sverige og Danmark så jeg gleder meg helt sinssykt! Jeg har trivdes godt i Norge også, men å kunne reise til et annet land og gjøre ting jeg har hørt om er så spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært en uke i København/Danmark , så resten av sommeren i Spania/Mallorca hvor vi har hus. Gled deg til Hellas, blir flott og nydelig mat.

Anonymkode: 98f8e...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

København, Kiel, Fredrikshavn og London

Anonymkode: b2617...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt råd til ferie på 7 år. Forresten å snylte på ufør er fantastisk. 

Anonymkode: 4cf7f...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært en uke i København/Danmark , så resten av sommeren i Spania/Mallorca hvor vi har hus. Gled deg til Hellas, blir flott og nydelig mat.

Anonymkode: 98f8e...6e0

Jeg elsker å smake på ny mat, så det er vel snart det jeg gleder meg mest til 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg ikke vært lengre enn Danmark, og resten hjemme. Deilig det også når det er så deilig sommer her.

ellers så har jeg vært i nesten samtlige land i Europa, samt USA. Det jeg liker best med å reise utenlands er å se noe annet, og smake på forskjellige mat. Jeg er ikke den typiske strandløven, så jeg pleier å kombinere med opplevelser og halve dager på stranda eller ved poolen.

Håper du får en riktig deilig tur!!

Anonymkode: 9eae1...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Springfjær
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I år har jeg ikke vært lengre enn Danmark, og resten hjemme. Deilig det også når det er så deilig sommer her.

ellers så har jeg vært i nesten samtlige land i Europa, samt USA. Det jeg liker best med å reise utenlands er å se noe annet, og smake på forskjellige mat. Jeg er ikke den typiske strandløven, så jeg pleier å kombinere med opplevelser og halve dager på stranda eller ved poolen.

Håper du får en riktig deilig tur!!

Anonymkode: 9eae1...cab

Drar ikke dit for varmen akkurat, det har vi nok av her 😅 er mer den opplevelsen ja, se noe nytt, spise spennende mat, dra på utflukter 😍

takk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært en uke på fjellet og skal til Texas og Florida i september. 

Har vært et år fullt av reising egentlig. Riga, Budapest, Praha, Sri Lanka og Dubai har vi besøkt så langt i år. 

Anonymkode: 5fcfc...28c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg har måttet dra til USA i sommer, og det ser ut til at jeg klarte å få til noen dager i strekk med kun avkobling under den turen. Så vi snakker noen late dager i Maine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager i Øyer, med Hunderfossen og Lilleputthammer på agendaen. Deretter noen dager i Geiranger.

Anonymkode: ccbc5...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Nettopp kommet hjem fra Hellas. Vært en tur i København og Nederland også. Skal til Norge neste uke, men det er mer familiebesøk enn ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på en kjempeherlig ferie i en uke hos familie. Godt med ferie. Og gøy å reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajakk padling i Sogn. Så camping nordover til Stjørdal. Helg i Numedalen og så en uke på Færøyene. 

Anonymkode: 33ee0...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Springfjær
På 20.7.2018 den 20.34, Linaria skrev:

Nettopp kommet hjem fra Hellas. Vært en tur i København og Nederland også. Skal til Norge neste uke, men det er mer familiebesøk enn ferie.

 

På 21.7.2018 den 1.37, Maestro skrev:

Vært to uker i Hellas, Agios Nikoalos, kjempe herlig :) 

Hvordan er prisnivået i Hellas nå sånn ca? :) Vi er to voksne som skal reise. Kommer til å spise alle middager ute i tilleg til at vi har leilighet så vi må kjøpe inn til frokost osv selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Springfjær skrev:

 

Hvordan er prisnivået i Hellas nå sånn ca? :) Vi er to voksne som skal reise. Kommer til å spise alle middager ute i tilleg til at vi har leilighet så vi må kjøpe inn til frokost osv selv. 

Middag varierte fra 8 euro til 18, spør hva du skal ha. :) Jeg synes ikke at maten var svindyr der nede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noen plasser i sommer, har feiret bryllupet vårt. Men reiser en tur oppover til Romsdal nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær
7 minutter siden, Maestro skrev:

Middag varierte fra 8 euro til 18, spør hva du skal ha. :) Jeg synes ikke at maten var svindyr der nede. 

Vi er ikke de som er kresne, så vi har heller ikke behov for storslått middag hver dag 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...