Gå til innhold

ALPHA-TRUMP setter beta-sosialisten Jens Stoltenberg på plass


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Sosialliberal skrev:

Nei.  Ganske lett å se også for jeg lager ikke innlegg som kun går på å vise hvor mye jeg liker en en bestemt person og hvor mye jeg misliker de som ikke tilhører min gruppe. Dette er  typisk innlegg for de som ønsker å signalisere at de tilhører en bestemt gruppe.  

I denne tråden signaliserer du tydelig at du ikke tilhører gruppen TS hører til. Så hva er forskjellen egentlig? Begge gjør det samme, bare at TS gjorde det først og du fulgte etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg orket ikke høre mer en femten sekunder med Jens. Jeg stemte på Jens. Jens bombet Libya, og jeg kan aldri, aldri tilgi han for det.

Når det er sagt. Angående Alfa-prat etc. Vi snakker om verdensledere. Ledere som enten er ledere eller marionetter, tråd-dukker som blir styrt av andre.   Slik jeg ser det er det vel egentlig bare Putin som er en reell statsleder av de jeg vet om. Det ser ut som om han har tilegnet seg så enorm personlig formue at han faktisk sitter med reell makt.  Trump har ikke den pondusen, men litt. Det ser ut som om det er noen større og sterkere som står bak og trekker i trådene hans, men han er ei dokke som er litt vrien å styre. Litt sprelsk. Jens derimot ser ut til å være helt under dokkemesternes kontroll. Forøvrig er det synd for han at han er for dårig i engelsk til å kunne snakke godt på det språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Drizzt said:

I denne tråden signaliserer du tydelig at du ikke tilhører gruppen TS hører til. Så hva er forskjellen egentlig? Begge gjør det samme, bare at TS gjorde det først og du fulgte etter. 

Det er helt feil. Å si at noen forsøker å signalisere at de tilhører en gruppe er ikke det samme som å selv forsøke å signalisere at man tilhører en gruppe. 

Tar du på deg et kors og bærer det så det er lett for alle å se at du bærer et kors så signaliserer du at du er kristen. Om jeg sier "du signaliserer at du er kristen" så sier ikke det noe om hvilken gruppe jeg tilhører. Du kan ikke utifra min kommentar si om jeg er kristen eller ikke. 

Å si at noen andre forsøker å signalisere at de tilhører en gruppe sier ingenting om hvilken gruppe man selv tilhører. 

 

Endret av Sosialliberal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...