Gå til innhold

Ikke fornøyd etter frisørbesøk


Anonymav

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg var hos frisøren for et par dager tilbake og skulle ta etterveksten. Jeg har ganske kaldt blondt hår fra før av, og ba om å få en jevn, kald farge på hele håret.

Frisøren tok i bleking på etterveksten og det var greit nok. Trodde hun skulle ta i farge i vasken, for det er det jeg har pleid og gjort eller tatt fargekorrigering slik at alt har blitt jevnt. Men hun skylte bare ut blekingen og sa «Nå ble du en helt annen person. Kaldt og fint hår». Jeg stusset litt på det, men trodde det var sånn det skulle være. Fargen så grei ut i frisørsalongen, men etter jeg kom hjem så synes jeg at etterveksten ble altfor hvit og oransje i forhold til håret mitt. 

Frisøren som gjorde det var kjempehyggelig og det er absolutt ingenting å si på servicen. Men jeg er en sånn person som er veeeeldig konfliktsky og liker ikke å si i fra at jeg ikke er fornøyd. Jeg synes sånt er ekkelt og veldig ubehagelig, samtidig som jeg ikke vet helt hva jeg skal si.

Retter de opp dette gratis hvis jeg ringer? Er det frisøren som gjorde det som må rette opp i det? Tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring og spør! Skjønner godt at det er ubehagelig, men her har du en god unnskyldning.. fargen så annerledes ut når du kom ut i dagslys. Eller at fargen var ikke lett å se i lyset i salongen. 

Spør om kanskje det var pga hun ikke brukte fargekorrigerende i vasken som gjorde at det ikke ble likt:) 

 

Anonymkode: 5c7cc...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ring og hør. De første frisører ønsker å ha fornøyde kunder og at kundene kommer tilbake til de, så ikke vær redd for å si ifra om at det ikke ble som du ønsket!

Anonymkode: 4c02e...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...