Gå til innhold

Vi er skapt til double-penetration


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer med masse skremselspropaganda. Det høres ut som om det er krise å drive med analsex, men det gjør jo likevel så utrolig mange? Jeg har gjort det i mange år. Hvorfor har jeg ikke blitt syk da? Ang 'Utspengt rævhull, hemorroider og inkontinens'... Hvis du måler diameteren på avføringen din så vil du fort innse at den kan være større enn diameteren på en pikk. Og man får da ikke 'Utspengt rævhull, hemorroider og inkontinens' fordi man går på do? ;) Eller mener du det er forskjell på det som kommer ut og det som går inn?

Det er greit å ikke like analsex, men fakta er likevel viktig. :)

Anonymkode: 1f172...257

Og hva er faktaene? På hvilken måte er det riktig kroppslig sett å tvinge noe inn gjennom lukkemuskelen som sin funksjon er å reagere på kroppens signaler om tarmbevegelser og når noe skal ut? Vet ikke om du er mann eller kvinne, men kvinners avføring er sjelden bredere en diameteren på en penis, det må være ønsketenkning fra din side.

Anonymkode: 121e7...b27

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Ardwinna skrev:

 

Kjære deg "frk.jus"; det går helt fint om du elsker double penetration og gjør dette jevnlig for egen nytelse. Du trenger ikke å normalisere dette for å rettferdiggjøre dine lyster. Har du lyst har du lov, og who cares hva som er "normalt" eller ikke? Så lenge alle involverte nyter det og gjør det av fri vilje er det da ingen som kommer og blander seg inn i det du og dine sexpartnere gjør.
Skammer du deg selv, siden du antar at andre gjør det?

I den virkelige verden, hvor jeg lever, er det de aller færreste som tør snakke åpent om at de liker DP eller fantaserer om det. Det er tabu. Det mener jeg er synd. At du selv synes det er ekkelt med eksperimentell sex hjelper ikke akkurat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
16 timer siden, Støvkost skrev:

Ok. Du må gjerne argumentere mot resten av innlegget mitt, hadde vært interessant å høre.

Merk at jeg også la til denne setningen: «Jeg tror uansett ikke det har vært mange nok som har praktisert dette i menneskets historie til at det har hatt noen evolusjonære utslag på artsnivå.»

Jeg tror det er som med oralsex, mange forsøk har vært gjort på å forklare den evolusjonære «hensikten» (igjen, man må nesten ty til besjeling når man snakker om evolusjon) med oralsex, men de fleste studier har konkludert med at det også simpelthen kan være et biprodukt. Tunga vår, «skapt» for andre ting, gir nytelse når den blir brukt på kjønnsorganene, også «skapt» for andre ting.

Og det er jo kult.

I og med at jeg godtar punkt 1, så faller i prinsippet punkt 2 også. Jeg er enig i at «skapt for» skyver evolusjonsteorien vekk. 

Mitt poeng var at evolusjonen gir et tilfeldig og mangfoldig utvalg av utfall for enhver egenskap, og så er det slik at enkeltutfall kan gjøre individet preferert i valg av partner, og denne egenskapen vil vinne en større andel at utfallene nedover i generasjonene. Eksempelvis vil en partner som kan frembringe seksuell nytelse ha lettere for å bli en preferert med-forelder, og dennes prefererte seksuelle praksis vil vinne utbredelse. Dette vil være i tråd med evolusjonsteorien, selv om jeg tviler på om den strengt religiøse Darwin mente dobbelpenetrering var noe God skspte menneskene for. 

Vi er antakelig ganske enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk.jus skrev:

I den virkelige verden, hvor jeg lever, er det de aller færreste som tør snakke åpent om at de liker DP eller fantaserer om det. Det er tabu. Det mener jeg er synd. At du selv synes det er ekkelt med eksperimentell sex hjelper ikke akkurat. 

Hvor i alle dager klarte du å lese at jeg skrev det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
21 timer siden, frk.jus skrev:

Det som havner litt i skyggen av debatten så langt er mitt poeng i å normalisere double penetration - med tanke på hvordan vi damer er utstyrt burde det ikke være uvanlig, men snarere vanlig, at man fikk en pikk foran og en bak. Jeg tror mange skammer seg for å drive med dette - noe som er trist. 

Jeg liker entusiasmen din overfor DP, men minner deg på at også menn kan finne glede og opphisselse over passiv analsex. I tillegg til følsomme lukkemuskler har vi prostata som nytelesessenter som er plassert mot endetarmsveggen. Menn kan altså nyte en aktiv/passiv DP. Jeg vil altså utvide eller legge til påstanden din i HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg liker entusiasmen din overfor DP, men minner deg på at også menn kan finne glede og opphisselse over passiv analsex. I tillegg til følsomme lukkemuskler har vi prostata som nytelesessenter som er plassert mot endetarmsveggen. Menn kan altså nyte en aktiv/passiv DP. Jeg vil altså utvide eller legge til påstanden din i HI.

Du kom meg i forkjøpet 😁 

Anonymkode: 6799d...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kom meg i forkjøpet 😁 

Anonymkode: 6799d...51a

Tipp-Topp, tommel opp!👍🏻

(Pun intended🙄)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 1.37, Ardwinna skrev:

Hvor i alle dager klarte du å lese at jeg skrev det?

Det er ulogisk om du mener noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 3.15, abc123detvardet skrev:

Akkurat som alle andre arter, er vi "skapt" for å overleve, og da må vi formere oss. En tissetass i analen gjør ikke dette. 

Men hvis du liker en i pinky og stinky, så værsågod:). 

Dyr altså andre arter har faktisk analsex de også 😉

Anonymkode: c5be8...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dyr altså andre arter har faktisk analsex de også 😉

Anonymkode: c5be8...22e

Hvilke arter er det da? 

Anonymkode: 24fa8...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dyr altså andre arter har faktisk analsex de også 😉

Anonymkode: c5be8...22e

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke arter er det da? 

Anonymkode: 24fa8...71a

"Anal penetration with the penis (both in heterosexual and male homosexual dyads) has been observed among some primate species. Male homosexual anal penetration has been recorded among squirrel monkeys, gorillas, orangutans, and some members of the Macaca genus (namely, stumptail, rhesus, and Japanese macaques).[17][18][19][20] It has also been recorded once in a New World primate species, the spider monkey.[21] Morris (1970) also described one heterosexual orangutan dyad where all penetration was anal. However, the practice might have been a consequence of homosexual rearing, as the male orangutan in this dyad had had extensive same–sex experience.[22]

A case of male homosexual anal penetration with the finger has also reported among orangutans,[23] and Bruce Bagemihl mentions it as one of the homosexual practices recorded at least once among male chimpanzees."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, frk.jus skrev:

Det er ulogisk om du mener noe annet. 

:ler:

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 20.7.2018 den 10.21, frk.jus skrev:

Det som havner litt i skyggen av debatten så langt er mitt poeng i å normalisere double penetration - med tanke på hvordan vi damer er utstyrt burde det ikke være uvanlig, men snarere vanlig, at man fikk en pikk foran og en bak. Jeg tror mange skammer seg for å drive med dette - noe som er trist. 

Det er vel ikke så mange menn som vil dele på dama, så derfor er det ikke så vanlig med en foran og en bak!

Anonymkode: cca13...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke så mange menn som vil dele på dama, så derfor er det ikke så vanlig med en foran og en bak!

Anonymkode: cca13...a4f

Det er ikke så få heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje evolusjonen har gjort at mennesker tåler analsex.

Selv om analsex ikke er nyttig for arten, så er det en fordel at ikke tarmen revner hvis noen gjør det allikevel. Folk har nok eksperimentert med det et par millioner år, hvis selv gorillaer gjør det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...