Gå til innhold

Hva syntes dere om Viktoria «Ivy Rey» Reitan?


puppi

Anbefalte innlegg

Ble positivt overrasket, visste ikke at hun hadde kommet så langt med artist-karrieren/drømmen :alice:

Jobber visst med kjente produsenter og greier.

Syntes denne låta fra VG-lista både var original, fengende og godt utført. Ren, vakker og unik sangstemme :)

https://www.vgtv.no/video/161170/vg-lista-bergen-ivy-rei-say-it-to-my-face

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, darkthrace said:

Kan sikkert nå langt hun. Har sikkert bra finansiering.

Enig,

talent of finansiering! :nordvesta:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket VG lista, greit nok på refrenget men hørtes litt surt ut ellers? Har ikke hørt studioversjonen og den er sikkert mye bedre. Som jeg har forstått musikkbransjen, om man ikke skriver låter selv, kjøper man låter av andre. I USA sitter gjerne flere sammen eller hver for seg som lage deler av sanger. Så putter de litt her og der og så kan det bli flere sanger ut av det. De som har råd til å kjøpe av de beste får også de beste sangene. Her er en god økonomi en stor fordel. De største stjernene blir ofte tilbudt de beste sangene først fordi de allerede er stjerner. Ellers kan alle  som betaler bra samarbeide med de store og betale for sanger. Musikkbransjen handler om penger og hun har dermed alle muligheter for å gjøre det bra videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, hind said:

Trodde først det var Sofie Elise som hadde fått seg nytt artistnavn :) 

Og nytt sett øyenbipper...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, hind skrev:

Trodde først det var Sofie Elise som hadde fått seg nytt artistnavn :) 

De ligner litt ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, puppi said:

Hva syntes dere om Viktoria «Ivy Rey» Reitan?

Forferdelig. Men med auto tune på maks så klatrer hun sikkert til topps på VG-lista, utrolig nok.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette hørtes helt jævlig ut. Hun synger nesten like surt som meg. Rart ingen har sagt det til henne? :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 0.05, puppi skrev:

Ble positivt overrasket, visste ikke at hun hadde kommet så langt med artist-karrieren/drømmen :alice:

Jobber visst med kjente produsenter og greier.

Syntes denne låta fra VG-lista både var original, fengende og godt utført. Ren, vakker og unik sangstemme :)

https://www.vgtv.no/video/161170/vg-lista-bergen-ivy-rei-say-it-to-my-face

Neh, ikke min smak. Kjedelig og lite originalt, intetsigende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Perle skrev:

Synes dette hørtes helt jævlig ut. Hun synger nesten like surt som meg. Rart ingen har sagt det til henne? :klo:

De vet kanskje ikke hvor surt du synger;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Perle skrev:

Synes dette hørtes helt jævlig ut. Hun synger nesten like surt som meg. Rart ingen har sagt det til henne? :klo:

Det der var triste saker.......... hjelper ikke med mye penger, hvis en ikke synger rent, og ikke vært så stiv i ansikt og kropp. Hjelper mye med litt scene utstråling.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Potatopotato skrev:

Veldig pen, virker tøff og full av pågangsmot. 

Kanskje hun skulle satse på en være pen karriere, for synge kunne hun ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som en som jobber i bransjen vil jeg nok si at det neppe er det store talentet som har fått henne opp på den scenen.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ironisk, sant? Forferdelig kjedelig, sur og kjip stemme. Men buksene hennes vil jeg ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bukser og et refreng som såvidt er innafor. Begynnelsen var veldig nervøs, og ganske vond å høre på, men hun kom seg da litt etterhvert, synes jeg.
Hun burde sterkt sterkt vurdere å ta sangtimer hvis hun mener alvor med dette. Og hvis hun allerede HAR tatt sangtimer, bør hun be om å få pengene tilbake ;)  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, Ullvott skrev:

Kule bukser og et refreng som såvidt er innafor. Begynnelsen var veldig nervøs, og ganske vond å høre på, men hun kom seg da litt etterhvert, synes jeg.
Hun burde sterkt sterkt vurdere å ta sangtimer hvis hun mener alvor med dette. Og hvis hun allerede HAR tatt sangtimer, bør hun be om å få pengene tilbake ;)  

Don't say it here, say it to her face, give it to her straight!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...