Gå til innhold

Hvis du var mann, 55-60 år, og fikk plutselig mye oppmerksomhet fra den nydeligste (og 20 år yngre) dama du har sett på lenge...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er han også gift? Og er dere på flørtern?

Anonymkode: 7a5af...18d

Jeg tror han er gift, han er hvertfall samboer og har barn.. Har egentlig aldri fått med meg så mye om akkurat det da han heller ikke har pratet no særlig om det. Vi har truffet hverandre i en situasjon der han var en slags autoritetsperson.. Vil ikke gå i detaljer om noe men jeg sitter igjen med endel ubesvarte spørsmål ja.. vi fikk også en slags syk kjemi, lange blikk osv.. Ingenting fysisk vel og merke men jeg tenker og fantaserer ofte om spenningen på hva som ville skjedd videre om dette fikk «eskalere».. Jeg får dårlig samvittighet ovenfor mannen som vet alt om dette..

vil du kalle det ovenfor flørt..?

Anonymkode: 2c629...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er forelska, vi har akkurat hatt en tråd om dette. Det er normalt. Det betyr ikke at du skal strekke ut flørten fordeom. Rydd sakene ordentlig og si fra til henne, avvis, og så vil du nok angre en stund og håpe du treffer henne, og så går det over.

Anonymkode: ecb35...7c4

Ja veldig betatt hvertfall. Og jeg vet det er normalt men det har ikke hendt meg veldig ofte, i alle fall ikke denne gjensidigheten. Jeg er redd det ikke går over. Jeg bor ikke langt unna henne og lurer jo veldig på hvordan det går med henne. Har vondt inni meg fordi jeg avviste henne slik. Hun ble så flau og såret. Hvordan vet du at det går over?

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har gått glipp av mye deilig, rå og heftig sex. Men det vet du nok. Rart hvordan trofasthet til en rynkete kone skal ødelegge en slik opplevelse. Men i det lange løp er det nok riktig. 

Anonymkode: d74d3...804

Tja, kanskje det. Hva vet du om min kone og hennes alder eller rynker? I det lange løp er det rett å være trofast. Men her og nå svir det som bare det å avvise ei så herlig dame. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror han er gift, han er hvertfall samboer og har barn.. Har egentlig aldri fått med meg så mye om akkurat det da han heller ikke har pratet no særlig om det. Vi har truffet hverandre i en situasjon der han var en slags autoritetsperson.. Vil ikke gå i detaljer om noe men jeg sitter igjen med endel ubesvarte spørsmål ja.. vi fikk også en slags syk kjemi, lange blikk osv.. Ingenting fysisk vel og merke men jeg tenker og fantaserer ofte om spenningen på hva som ville skjedd videre om dette fikk «eskalere».. Jeg får dårlig samvittighet ovenfor mannen som vet alt om dette..

vil du kalle det ovenfor flørt..?

Anonymkode: 2c629...99e

Lange blikk og bra kjemi høres vel flørtende ut, på sett og vis, men jeg syns det skal litt mer til for å kalle det skikkelig flørt. Meldinger? Hvordan var samtalene dere i mellom? Trenger ikke være fysisk for at det er flørt. Spenningen, når flørten er gjensidig, er ofte til å ta og føle på....det er helt sikkert i alle fall. Har du lagt dette dødt?

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lange blikk og bra kjemi høres vel flørtende ut, på sett og vis, men jeg syns det skal litt mer til for å kalle det skikkelig flørt. Meldinger? Hvordan var samtalene dere i mellom? Trenger ikke være fysisk for at det er flørt. Spenningen, når flørten er gjensidig, er ofte til å ta og føle på....det er helt sikkert i alle fall. Har du lagt dette dødt?

Vi har hatt kontakt via elektroniske virkemidler ja, uten at jeg vil gå i detaljer på det heller.. Han var i sin rolle veldig åpen for kontakt og ikke bare på formelt sett, altså man kunne kontakte han på messenger omså. Men det gjorde aldri jeg.. Jeg tenkte at det beste er å holde det «ryddig» på et profesjonelt nivå og da utenfor feks fb. Kontaktet han bare når det gjaldt «buisiness» ting og aldri noe utenom det, - men det var liksom noe mellom linjene og han var alltid rask med å svare og «hjelpe» til. Har tenkt med meg selv at det kanskje var den oppmerksomheten han gav meg som gjorde meg betatt på en måte..?! 

Det som «hendte» mellom oss var disse blikkene som oppstod når mye annet skjedde rundt oss, det var liksom bare «oss to».. Han kunne se på meg og løfte på ene øyenbrynet og få et lite rykk i munnviken, ble hvertfall helt sjarmert.. og det er vel alle disse små tingene, alle bekker små som de sier.. Han virker erfaren og det er ofte det som tiltrekker oss «unge»..😏

Jeg har ikke lagt dette dødt nei, jeg er åpen for fortsettelsen.. er jo så spennende..🙈 men ikke bra, nei ikke bra.. 

Jeg fikk tilfeldig øye på han her en dag, skimtet han mens jeg satt og jobbet med noe og jeg merket idet han såg meg og gikk forbi meg at han søkte etter min oppmerksomhet (øyekontakt) men jeg såg bevisst en annen retning😉 nestegang blir en annen historie...😉

har du tips til hvordan jeg kan gå frem evt?

Hvordan er din og den jentas flørt? Er hun gift/samboer?

Anonymkode: 2c629...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt kontakt via elektroniske virkemidler ja, uten at jeg vil gå i detaljer på det heller.. Han var i sin rolle veldig åpen for kontakt og ikke bare på formelt sett, altså man kunne kontakte han på messenger omså. Men det gjorde aldri jeg.. Jeg tenkte at det beste er å holde det «ryddig» på et profesjonelt nivå og da utenfor feks fb. Kontaktet han bare når det gjaldt «buisiness» ting og aldri noe utenom det, - men det var liksom noe mellom linjene og han var alltid rask med å svare og «hjelpe» til. Har tenkt med meg selv at det kanskje var den oppmerksomheten han gav meg som gjorde meg betatt på en måte..?! 

Det som «hendte» mellom oss var disse blikkene som oppstod når mye annet skjedde rundt oss, det var liksom bare «oss to».. Han kunne se på meg og løfte på ene øyenbrynet og få et lite rykk i munnviken, ble hvertfall helt sjarmert.. og det er vel alle disse små tingene, alle bekker små som de sier.. Han virker erfaren og det er ofte det som tiltrekker oss «unge»..😏

Jeg har ikke lagt dette dødt nei, jeg er åpen for fortsettelsen.. er jo så spennende..🙈 men ikke bra, nei ikke bra.. 

Jeg fikk tilfeldig øye på han her en dag, skimtet han mens jeg satt og jobbet med noe og jeg merket idet han såg meg og gikk forbi meg at han søkte etter min oppmerksomhet (øyekontakt) men jeg såg bevisst en annen retning😉 nestegang blir en annen historie...😉

har du tips til hvordan jeg kan gå frem evt?

Hvordan er din og den jentas flørt? Er hun gift/samboer?

Anonymkode: 2c629...99e

Hvis mannen er gift el samboer ønsker jeg dessverre ikke gi deg råd...jeg syns du skal droppe han. Du skriver at han har barn også...?

Beklager det var ikke det svaret du ønsker...Men du ønsker heller ikke være en som ødelegger en familie...

Anonymkode: 7a5af...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen er gift el samboer ønsker jeg dessverre ikke gi deg råd...jeg syns du skal droppe han. Du skriver at han har barn også...?

Beklager det var ikke det svaret du ønsker...Men du ønsker heller ikke være en som ødelegger en familie...

Anonymkode: 7a5af...18d

Både meg og vedkommende har familie med barn. Her har det jo ikke vært noe «fremtredende» flørt som i ditt tilfelle. Har du forresten vært ærlig med konen din og fortalt om denne flørten din? For det har nemlig jeg. Jeg har mitt på det rene, og jeg har til og med avvist duden sist gang jeg tilfeldig såg ham, om du leste det jeg skrev. Dette er ingen ønske situasjon.. jeg er like klar som deg at det er normalt å bli betatt av andre mens man er gift/er i et forhold.. Vet igrunn ikke hvorfor jeg spurte deg om råd, jeg vet godt hvordan jeg kan gå frem ville bare ha en manns syn på saken.

Det er nok best om du bare lar ballen ligge død, hvis ekteskapet ditt er så bra som du hevder..! Lykke til

Anonymkode: 2c629...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og mannen min er 55. Vi er forlova på 3 året :)

Anonymkode: 03258...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på. Hadde antatt at hun hadde psykologiske problemer, daddy issues. Du vil ikke ha en gal kvinne nært innpå deg, tro meg

Anonymkode: bfa53...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Både meg og vedkommende har familie med barn. Her har det jo ikke vært noe «fremtredende» flørt som i ditt tilfelle. Har du forresten vært ærlig med konen din og fortalt om denne flørten din? For det har nemlig jeg. Jeg har mitt på det rene, og jeg har til og med avvist duden sist gang jeg tilfeldig såg ham, om du leste det jeg skrev. Dette er ingen ønske situasjon.. jeg er like klar som deg at det er normalt å bli betatt av andre mens man er gift/er i et forhold.. Vet igrunn ikke hvorfor jeg spurte deg om råd, jeg vet godt hvordan jeg kan gå frem ville bare ha en manns syn på saken.

Det er nok best om du bare lar ballen ligge død, hvis ekteskapet ditt er så bra som du hevder..! Lykke til

Anonymkode: 2c629...99e

Tråkket deg visst på tærne...

Syns du det er ok å fortsette en flørt dersom man har bekjent det for den  andre?

Min kone vet også om. Hun ble ikke  glad og det har selvsagt gitt oss en knekk. Men det hjelper at jeg valgte henne og ikke hun jeg flørtet med. 

Ballen har jeg lagt død i form av at jeg har tatt et oppgjør med hun andre. Vi har ikke mer kontakt. Jeg er ærlig på at jeg fortsatt tenker på henne men jeg tror det handler om å bestemme seg. Og jeg har bestemt meg for kona.

Nei det er ingen ønskesituasjon, det vet jeg alt om. Men du sier du er åpen for fortsettelsen og har lite ønske om å avslutte dette (selvom du gjør deg kostbar og "avviser" han når han passerer deg...). 

Ville det ikke vært dumt av meg, som har vært der du er men tatt valg om å bli i forholdet, å oppmuntre deg til å kjøre på? 

Her risikerer du å bryte opp to familier. Du får finne ut av det.

TS

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråkket deg visst på tærne...

Syns du det er ok å fortsette en flørt dersom man har bekjent det for den  andre?

Min kone vet også om. Hun ble ikke  glad og det har selvsagt gitt oss en knekk. Men det hjelper at jeg valgte henne og ikke hun jeg flørtet med. 

Ballen har jeg lagt død i form av at jeg har tatt et oppgjør med hun andre. Vi har ikke mer kontakt. Jeg er ærlig på at jeg fortsatt tenker på henne men jeg tror det handler om å bestemme seg. Og jeg har bestemt meg for kona.

Nei det er ingen ønskesituasjon, det vet jeg alt om. Men du sier du er åpen for fortsettelsen og har lite ønske om å avslutte dette (selvom du gjør deg kostbar og "avviser" han når han passerer deg...). 

Ville det ikke vært dumt av meg, som har vært der du er men tatt valg om å bli i forholdet, å oppmuntre deg til å kjøre på? 

Her risikerer du å bryte opp to familier. Du får finne ut av det.

TS

Anonymkode: 7a5af...18d

Men hvis du igrunn har tatt ditt valg og lagt ballen død... hvorfor denne tråden da..? Hvorfor ikke bare ta et valg om å kutte ut dama fra tankene dine, som du sier det handler nok om å bestemme seg. 

Til syvende og sist, sett i et fugleperspektiv hva gjelder utroskap så ødelegger man mest for seg selv. Tror ikke bare én person er skyld i det nei.. man har valg!

Anonymkode: 2c629...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du elsker kona di og er tilfreds med det du allerede har, hvorfor riske det? Helt ærlig, er bare nysgjerrig.
Nå er ikke jeg en mann i 50-60 åra, men hadde jeg vært i den situasjonen og hatt et helt fint liv med kona, så ville jeg ikke spilt kortene mine for mye i frykt for å miste det jeg allerede har. Med tanke på at hun er så mye yngre, er det jo også litt usikkert om det faktisk vil vare eller om hun bare spiller på følelser. Er du i et mislykka ekteskap, så kan du for all del kjøre på dersom du/dere ikke har planer om å fikse det, men du bør for guds skyld da ta ut skilsmisse før du prøver deg på den yngre dama, ellers kan det gå veldig galt.

Vil også legge til, slik jeg har fått det med meg, at det tydeligvis ikke er så uvanlig å bli forelsket mens man er i forhold/ekteskap. Det betyr ikke nødvendigvis at man må prøve å gjenskape fantasien sin. Folk har vel forskjellige meninger om dette og jeg prøver å ikke tråkke på noen tær nå, men hva om du faktisk begir deg ut på denne ville, sjarmerende yngre dama og innser etterpå, når det er for sent, at det faktisk i realiteten bare var en falsk flørt? Hva gjør du da?

Anonymkode: f2f4b...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2018 den 23.26, AnonymBruker skrev:

Du har gått glipp av mye deilig, rå og heftig sex. Men det vet du nok. Rart hvordan trofasthet til en rynkete kone skal ødelegge en slik opplevelse. Men i det lange løp er det nok riktig. 

Anonymkode: d74d3...804

Enkelt, naivt og overfladisk. 

Anonymkode: 1bb02...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du elsker kona di og er tilfreds med det du allerede har, hvorfor riske det? Helt ærlig, er bare nysgjerrig.
Nå er ikke jeg en mann i 50-60 åra, men hadde jeg vært i den situasjonen og hatt et helt fint liv med kona, så ville jeg ikke spilt kortene mine for mye i frykt for å miste det jeg allerede har. Med tanke på at hun er så mye yngre, er det jo også litt usikkert om det faktisk vil vare eller om hun bare spiller på følelser. Er du i et mislykka ekteskap, så kan du for all del kjøre på dersom du/dere ikke har planer om å fikse det, men du bør for guds skyld da ta ut skilsmisse før du prøver deg på den yngre dama, ellers kan det gå veldig galt.

Vil også legge til, slik jeg har fått det med meg, at det tydeligvis ikke er så uvanlig å bli forelsket mens man er i forhold/ekteskap. Det betyr ikke nødvendigvis at man må prøve å gjenskape fantasien sin. Folk har vel forskjellige meninger om dette og jeg prøver å ikke tråkke på noen tær nå, men hva om du faktisk begir deg ut på denne ville, sjarmerende yngre dama og innser etterpå, når det er for sent, at det faktisk i realiteten bare var en falsk flørt? Hva gjør du da?

Anonymkode: f2f4b...a6f

Si til henne at du elsker kona Di 

Anonymkode: ac457...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar at trådstarter vil forlenge flørten ved å greie ut om den her. Samt få en slags anerkjennelse av den. Det i seg selv viser at han er åpen for nye innspill. Eller har et behov for det. Roter det til.

Anonymkode: 1bb02...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Si til henne at du elsker kona Di 

Anonymkode: ac457...840

Da sitter du jo fremdeles igjen uten noen? Dersom hun er en falsk flørt, så vil hun jo mest sannsynlig etterlate deg og gå videre for noen andre. I 40 åra er man i en ganske så gylden alder, så man skal ikke se bort ifra at hun velger og vraker utifra en god del varianter. Du har allerede forlatt kona di for å dra på et spennende eventyr med denne yngre dama, men så funker det ikke. Da har du jo allerede mistet kona di, med mindre hun faktisk vil ta deg tilbake igjen. Etter flere år med ekteskap (som er ganske vanlig for de litt eldre) blir det jo sett på som et ultimat svik dersom du dropper kona for ei yngre (eller hvem som helst i den forstand) kun for å prøve deg ut og se hvordan det går. Bruk heller fantasien dersom du ikke vil potensielt ende opp både uten kona og den yngre flammen.

Anonymkode: f2f4b...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2018 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Før dere spinner videre:

Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant.

trådstarter

Anonymkode: 7a5af...18d

Ble såret pga du sa du var i et godt ekteskap? 

Anonymkode: 62cf9...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan jo svare som kone til en mann. Han har mottatt flere flørtende mld. Ganske intime mld også. Hun er ca 22 år yngre. Min mann har ikke sagt noe om dette. Jeg fikk se mld en dag han ba meg se på mobilen. Jeg ble ganske sint. Syns det er invaderende i andres liv. Ja, hun vet godt at han er gift. 

Anonymkode: 62cf9...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de fleste menn hadde fortsatt flørten bak konas rygg.  En del menn er litt lette på tråden, men heldigvis finnes det menn som har litt mer mellom øra også. Fortsetter man flørte synes jeg det sier mye om begge personene. 

Jeg hadde ledd meg i hjel vis en yngre mann holdt sånn på med meg og avvist han tvert. At menn oppi åra tror vakre yngre damer liker dem på den måten og at oppmerksomheten er mer verdt enn kona si, er rett og slett latterlige og patetiske. 

Anonymkode: afb06...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan jo svare som kone til en mann. Han har mottatt flere flørtende mld. Ganske intime mld også. Hun er ca 22 år yngre. Min mann har ikke sagt noe om dette. Jeg fikk se mld en dag han ba meg se på mobilen. Jeg ble ganske sint. Syns det er invaderende i andres liv. Ja, hun vet godt at han er gift. 

Anonymkode: 62cf9...c4d

Kjipt. 

Men det viktige blir jo hvordan han har respondert til henne da? Det så du vel også?

Ba han deg forresten se på mobilen for å sjekke noe helt annet for han, eller var det fordi han ønsket å vise deg meldingene?

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...