Gå til innhold

Hvis du var mann, 55-60 år, og fikk plutselig mye oppmerksomhet fra den nydeligste (og 20 år yngre) dama du har sett på lenge...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun sender meldinger som er flørtende i tonen. Hun lurer på hvor du er, hva du driver med og om når dere tilfeldigvis ses neste gang. Dere har blitt litt kjent fordi du gjorde et oppdrag for henne. 

Du syns hun er pen, søt, nydelig, hyggelig. Du er sjarmert av henne, lar deg smigre, men du er gift og ekteskapet er bra. 

Hvordan ville du tenkt om situasjonen? Ville du vært med på flørten en stund, for så å kutte henne ut? Hvor langt ville du trukket det ut? Ville du latt deg friste og møtt henne en kveld? Ville du vært anstendig og ryddig og avvist henne med konen som grunn, men gått og kjent på angeren rive en god stund?

Og ville du gått og håpt på å se henne igjen? 

mvh mann i slik situasjon

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne hypotetiske situasjonen er grunnen til at jeg aldri vil gifte meg.

Anonymkode: a4208...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne hypotetiske situasjonen er grunnen til at jeg aldri vil gifte meg.

Anonymkode: a4208...d23

Det skal sies at jeg allerede har tatt mitt valg, men jeg ønsker å høre fra andre, hva de ville gjort. Syns bare det er interessant. 

Du skal ikke frykte slike situasjoner. Har du en god mann, er det ingen fare :)

mann

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at jeg allerede har tatt mitt valg, men jeg ønsker å høre fra andre, hva de ville gjort. Syns bare det er interessant. 

Du skal ikke frykte slike situasjoner. Har du en god mann, er det ingen fare :)

mann

Anonymkode: 7a5af...18d

Jeg er mannen.

Anonymkode: a4208...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mannen.

Anonymkode: a4208...d23

Ok...har du en god kvinne, er det ingen fare ;) men du tenkte heller på deg selv, frykten for å komme i en slik situasjon?

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok...har du en god kvinne, er det ingen fare ;) men du tenkte heller på deg selv, frykten for å komme i en slik situasjon?

Anonymkode: 7a5af...18d

Hvis jeg gifter meg vil en slik situasjon gjøre meg til en kjip fyr. Hvis jeg ikke er gift i utgangspunktet kan jeg leve ut begjæret uten dårlig samvittighet. Det er taktikk fra min side.

Anonymkode: a4208...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg gifter meg vil en slik situasjon gjøre meg til en kjip fyr. Hvis jeg ikke er gift i utgangspunktet kan jeg leve ut begjæret uten dårlig samvittighet. Det er taktikk fra min side.

Anonymkode: a4208...d23

Aha, skjønner :) Takker for svar. 

Anonymkode: 7a5af...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at jeg allerede har tatt mitt valg, men jeg ønsker å høre fra andre, hva de ville gjort. Syns bare det er interessant. 

Du skal ikke frykte slike situasjoner. Har du en god mann, er det ingen fare :)

mann

Anonymkode: 7a5af...18d

Selvfølgelig skal du ikke være utro mot din kone.

Anonymkode: ecb35...7c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne som er i denne alderen. Får mye oppmerksomhet, er blid og litt småflørtete, har bryster som en ungpike (like faste) og spiller på det. Liker å prate med menn, også i din aldersgruppe. Har tidligere hatt sex med en som var langt eldre, og nøt det. Men han var single. Hadde aldri ligget med en gift mann.

Anonymkode: d74d3...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forelska, vi har akkurat hatt en tråd om dette. Det er normalt. Det betyr ikke at du skal strekke ut flørten fordeom. Rydd sakene ordentlig og si fra til henne, avvis, og så vil du nok angre en stund og håpe du treffer henne, og så går det over.

Anonymkode: ecb35...7c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten som å lese om meg, om vi bare hadde bytta roller😂 jeg er kvinne på 30, gift, men små betatt av en mann på 50.. Så følger med på denne tråden for svar og erfaringer..🙊

Anonymkode: 2c629...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten som å lese om meg, om vi bare hadde bytta roller😂 jeg er kvinne på 30, gift, men små betatt av en mann på 50.. Så følger med på denne tråden for svar og erfaringer..🙊

Anonymkode: 2c629...99e

Er han også gift? Og er dere på flørtern?

Anonymkode: 7a5af...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal det knulles utenfor ekteskapet. Kona di er kun til kjøkkentjeneste uansett. Rengjøring, vask av klærne dine, tillaging av maten din, innkjøp av alt, organisering til jul, bursdager, alle større dager, samle familien etc. etc. etc.

Du er der kun for å ha alle gleder og nå bør gamlemor byttes ut!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere være så snill å droppe ironien/sarkasmen og si hva dere faktisk mener?

mvh Mann/trådstarter

Anonymkode: 7a5af...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan dere være så snill å droppe ironien/sarkasmen og si hva dere faktisk mener?

mvh Mann/trådstarter

Anonymkode: 7a5af...18d

Gå og marinèr pikken din i annen fitte. Regner med at det blir sluttresultatet uansett.

Ingen ironi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før dere spinner videre:

Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant.

trådstarter

Anonymkode: 7a5af...18d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, visp skrev:

Gå og marinèr pikken din i annen fitte. Regner med at det blir sluttresultatet uansett.

Ingen ironi.

Gi deg. Se svaret mitt. Jeg holder meg til kona.

Anonymkode: 7a5af...18d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Før dere spinner videre:

Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant.

trådstarter

Anonymkode: 7a5af...18d

Fortell det til kona di 😉 du er en fin fyr, høst godene av det! ❤️

Anonymkode: 2a219...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Før dere spinner videre:

Jeg har tatt mitt valg har jeg sagt. Jeg har avvist henne jenta. Pent og forsiktig sa jeg at vi må la det hele ligge. Sa til og med at jeg er i et bra ekteskap, noe som er sant, men som var vanskelig å si fordi jeg vet hun ble såret. Klart jeg tenker mye på henne enda og klart jeg angrer innimellom og fantaserer litt om hva som kunne blitt. Men jeg er trofast og har lovet konen å være det, så da er jeg det. Men kjenner også på at jeg savner spenningen hun andre ga meg og ikke minst den intense kjemien vi hadde. Men valget er tatt. Ville bare høre hva andre ville gjort og evt hvordan har dere taklet det i etterkant.

trådstarter

Anonymkode: 7a5af...18d

Du har gått glipp av mye deilig, rå og heftig sex. Men det vet du nok. Rart hvordan trofasthet til en rynkete kone skal ødelegge en slik opplevelse. Men i det lange løp er det nok riktig. 

Anonymkode: d74d3...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...