Gå til innhold

Egne tanker etter fyllearrest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vel som mange andre drittunger vært borti politiet noen ganger. Mange politifolk er flotte, men det finnes også en del idioter der ute, spesielt de som nylig har kommet ut fra politihøgskolen. Og jada Ts, jeg kjenner også igjen politimenn som gjør alt de kan for å framprovosere situasjoner. Om du føler deg urettferdig behandlet synes jeg du skal klage det inn til ditt lokale politikammer, fikk du forresten tjenestenummer? Du kommer garantert ikke noen vei med klagen, men de vil allikevel få tilsnakk dersom klagen er berettiget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg har vel som mange andre drittunger vært borti politiet noen ganger. Mange politifolk er flotte, men det finnes også en del idioter der ute, spesielt de som nylig har kommet ut fra politihøgskolen. Og jada Ts, jeg kjenner også igjen politimenn som gjør alt de kan for å framprovosere situasjoner. Om du føler deg urettferdig behandlet synes jeg du skal klage det inn til ditt lokale politikammer, fikk du forresten tjenestenummer? Du kommer garantert ikke noen vei med klagen, men de vil allikevel få tilsnakk dersom klagen er berettiget. 

Ja, la for all del et allerede overbelastet politi måtte stå til rette for at de var med ts til lege, og at han måtte sove ut rusen noen timer hos politiet. Så fælt!

Anonymkode: de264...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, la for all del et allerede overbelastet politi måtte stå til rette for at de var med ts til lege, og at han måtte sove ut rusen noen timer hos politiet. Så fælt!

Anonymkode: de264...d26

Om politiet hadde vett til å prioritere ville de ikke framprovosert en reaksjon, de ville fokusert saker som faktisk var av betydning, og således ikke blitt så forbanna overbelastet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Om politiet hadde vett til å prioritere ville de ikke framprovosert en reaksjon, de ville fokusert saker som faktisk var av betydning, og således ikke blitt så forbanna overbelastet. 

Er du så korka at du tar alt du leser på internett som sannhet? Den historien til ts har blitt plukket fra hverandre av brukerne her inne. Ikke er det riktig at han ikke blir sjekket på cella, og du ser han som har vært stamgjest hos politiet og hva han skriver. Det skaper merarbeid for politiet å ha folk de må passe på når de har hundre andre oppgaver de skal ta seg av. Det er også grunnen til at de ikke kunne være drosje for ts og kjøre ham hjem, slik han syter over. Han var garantert så full at de mente det ikke var forsvarlig å kjøre ham hjem heller. Hvis det hendte noe med ham etter at de hadde forlatt ham hjemme, ville det garantert vært huff så fæle politiet er, da også. Dere politihatere kan ingen gjøre til lags. Spiller ingen rolle hva politiet gjør for dere, det er aldri bra nok.

Anonymkode: de264...d26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du så korka at du tar alt du leser på internett som sannhet? Den historien til ts har blitt plukket fra hverandre av brukerne her inne. Ikke er det riktig at han ikke blir sjekket på cella, og du ser han som har vært stamgjest hos politiet og hva han skriver. Det skaper merarbeid for politiet å ha folk de må passe på når de har hundre andre oppgaver de skal ta seg av. Det er også grunnen til at de ikke kunne være drosje for ts og kjøre ham hjem, slik han syter over. Han var garantert så full at de mente det ikke var forsvarlig å kjøre ham hjem heller. Hvis det hendte noe med ham etter at de hadde forlatt ham hjemme, ville det garantert vært huff så fæle politiet er, da også. Dere politihatere kan ingen gjøre til lags. Spiller ingen rolle hva politiet gjør for dere, det er aldri bra nok.

Anonymkode: de264...d26

Hvorvidt ts sin historie er sann eller ikke er egentlig irrelevant for min del, som jeg skrev har jeg selv erfaring med politiet da jeg var yngre, og det på godt og vondt. Og selv om ts skulle lyve på seg denne historien, er den ikke uten betydning allikevel, ettersom jeg kan relatere til deler av det som er skrevet. Enkelte politimenn går absolutt inn for å provosere fram hendelser, og det er slett politiarbeid. Og så kan du forholde deg til det jeg skrev, ikke tillegge meg en masse meninger i form av stråmenn. Jeg hater absolutt ikke politiet, og har ikke gitt deg noen grunn til å anklage meg for det. Jeg forventer at du holder deg over sandkassenivå såfremt du er et voksent menneske. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns altfor mange i norsk politi er sutrete drittsekker!

Klager og griner! og prioriterer feil ( JA, det går mye på skjønn,  kom ikke å si opprinnelig lov følges til punkt og prikke til enhver tid. De kaster seg over de som er enklest å utøve makt overfor. 

Norsk politi er sure!   Sitter og skuler i bilene sine( hvor ofte ser man sosialt begavede milde politimenn gå rundt og skape god stemning? Et helt vanlig i mange land.     

Jeg er IKKE kriminell, bare lei av å se maktsyke halv-drittsekker 

Anonymkode: b6c1d...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg forventer at du holder deg over sandkassenivå såfremt du er et voksent menneske. 

Takk i like måte. For å kunne hevde det du gjør må du ha hatt mye kontakt med politiet, og det forteller at du ikke akkurat er en lovlydig person. Da trekker jeg også påliteligheten av det du skriver i tvil. Vanlig at de som støtt er i klammeri med politiet skylder på politiet, for de har selvfølgelig ingen skyld i det selv.

Anonymkode: de264...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk i like måte. For å kunne hevde det du gjør må du ha hatt mye kontakt med politiet, og det forteller at du ikke akkurat er en lovlydig person. Da trekker jeg også påliteligheten av det du skriver i tvil. Vanlig at de som støtt er i klammeri med politiet skylder på politiet, for de har selvfølgelig ingen skyld i det selv.

Anonymkode: de264...d26

Jøss, ad hominem - argumentasjon også, imponerende svakt retorisk nivå du oppviser. Jeg vet ikke hvorfor dette er et så nærtagende tema for deg, eller hvorfor du driver med cherry-picking, kanskje er du en politimann/kvinne, kanskje er du gift med en, eller i familie med en?! Men dersom du tror politiet er feilfritt, da lever du i en drømmeverden. Det finnes råtne epler i politiet som alle andre steder i samfunnet, og du skal ikke grave dypt for å finne rapporter som understøtter nettopp det, også på et nasjonalt nivå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jøss, ad hominem - argumentasjon også, imponerende svakt retorisk nivå du oppviser. Jeg vet ikke hvorfor dette er et så nærtagende tema for deg, eller hvorfor du driver med cherry-picking, kanskje er du en politimann/kvinne, kanskje er du gift med en, eller i familie med en?! Men dersom du tror politiet er feilfritt, da lever du i en drømmeverden. Det finnes råtne epler i politiet som alle andre steder i samfunnet, og du skal ikke grave dypt for å finne rapporter som understøtter nettopp det, også på et nasjonalt nivå. 

Ikke så imponerende å vite alt om politiet fordi du har vært borte i noen få (du var selvfølgelig uskyldig i alt de tok deg for), og du er kanskje regelmessig på glattcelle selv, siden du er så ivrig på å kommentere og be ts om å klage? Bare for å bruke din type argumentasjon.

Politiet gjør feil som alle andre, men historien til ts er plukket fra hverandre til de grader, og det er den vi diskuterer her. De kjørte ham til lege, og han slapp ut etter å ha sovet ut rusen noen få timer under tilsyn. Vi har det jaggu godt her i Norge, når dette er en sak du mener må klages på.

Anonymkode: de264...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så imponerende å vite alt om politiet fordi du har vært borte i noen få (du var selvfølgelig uskyldig i alt de tok deg for), og du er kanskje regelmessig på glattcelle selv, siden du er så ivrig på å kommentere og be ts om å klage? Bare for å bruke din type argumentasjon.

Politiet gjør feil som alle andre, men historien til ts er plukket fra hverandre til de grader, og det er den vi diskuterer her. De kjørte ham til lege, og han slapp ut etter å ha sovet ut rusen noen få timer under tilsyn. Vi har det jaggu godt her i Norge, når dette er en sak du mener må klages på.

Anonymkode: de264...d26

*Sukk*... jeg har aldri skrevet jeg vet alt om politiet, jeg har heller aldri gitt deg noen grunn til å tro noe liknende, jeg har skrevet om min erfaring med politiet, som har vært både god og dårlig. Du fortsetter med helt latterlige antagelser, dette er jo som å diskutere med et barn :) Jeg er riktignok på en whiskysnurr, men om ikke du troller er jeg et elendig troll selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, HalldirV2 skrev:

*Sukk*... jeg har aldri skrevet jeg vet alt om politiet, jeg har heller aldri gitt deg noen grunn til å tro noe liknende, jeg har skrevet om min erfaring med politiet, som har vært både god og dårlig. Du fortsetter med helt latterlige antagelser, dette er jo som å diskutere med et barn :) Jeg er riktignok på en whiskysnurr, men om ikke du troller er jeg et elendig troll selv. 

Tviler ikke på at du er på en whiskysnurr når du mener at denne saken burde klages på. Det er så åpenbart at det ikke har hendt noe galt i denne saken, at selv et barn forstår det.

Anonymkode: de264...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har fremdeles ikke svart på hva politimannen sa for å provosere. 

Anonymkode: aae78...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så opprørte folk blir av å snakke om politiet her inne. Dere trenger en oppmuntring, og et godt eksempel på forbilledlig politiarbeid:

 

Anonymkode: 62ab3...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Du blander deg inn i en arrestasjon utført av politiet, også blir du fornærmet over at "de ikke vil ha hjelpen din"? God dag mann økseskaft liksom. Jeg mener, hva i huleste forventet du at skulle skje?

Selvfølgelig hadde du bare drukket "to øl".. Hallo, ingen fulle folk hadde blandet seg inn i politiets business. Det er kun etter 1/7 av en halvliter tydeligvis. TS var jo heller ikke full. Kan ikke noen bare ringe Sherlock Holmes, fordi vi har en del fuckings mysterier her.

Anonymkode: 36753...979

..

Endret av shab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, jeg er mer oppgitt enn provosert. Mitt forslag er å gi folk minst 30 år i fengsel hvis dere blir tatt for å røyke hasj f.eks. Så skal vi se hvem som ler da. Husk, Norge er et demokrati, ikke en republikk. Hvis vi bestemmer oss for å gå etter noen, så gjør vi det. 

Anonymkode: 36753...979

hvorfor blander du inn hasj i dette her? om du sikter til meg har jeg aldri en gang sett hasj før.

forøvrig har jeg aldri vært innblandet i saker som er blitt håndtert av politiet. Kun vitne til vanlige pågripelser man ser i taxikøen.

Endret av shab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, jeg er mer oppgitt enn provosert. Mitt forslag er å gi folk minst 30 år i fengsel hvis dere blir tatt for å røyke hasj f.eks. Så skal vi se hvem som ler da. Husk, Norge er et demokrati, ikke en republikk. Hvis vi bestemmer oss for å gå etter noen, så gjør vi det. 

Anonymkode: 36753...979

Ja, vi kan følge etter USA. De har jo ikke noe problemer med kriminelle🙄 Vi kan jo tjene på folk sine tragedier og få cash! Hva med private fengsler? Alt dette er kritisert av alle menneskerettighetsorganisasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rusproblemer i helgene hos folk opptar ca. 50% av ressursene til politiet.

Tenk litt på det. Er det uskyldig moro eller en stor samfunnskostnad?

Selv jobber jeg med på utesteder med å bl.a. vurdere gjesters rusnivå. Jeg har aldri opplevd at politiet er "slemme" mot mennesker som bare har det hyggelig ute og ikke plager andre.

Anonymkode: b7406...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...