Gå til innhold

Endringer på overgangsstønad, står ikke til utbetaling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alenemor og fulltidsstudent, jeg fikk meg sommerjobb og ga beskjed til nav. Fikk nytt vedtak 13.juli om hva jeg vil få i os mens jeg har sommerjobben, men det står ingenting til utbetaling.. Nå begynner jeg å bli bekymret for om jeg får noe innen i morgen eller ikke, har endel til trekk og har kun igjen 1000kr på konto, og det er kun nok til en regning.. Noen som har opplevd lignende? Hva er sannsynligheten for at jeg får penger i morgen? I vedtaket står det jeg skal få 13 500 for juli.

Anonymkode: 74c90...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å angre på sommerjobben da jeg føler det er mer styr enn det er verdt..

Anonymkode: 74c90...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å angre på sommerjobben da jeg føler det er mer styr enn det er verdt..

Anonymkode: 74c90...f93

Har vært i samme situasjon, men jeg jobbet hver sommer da det alltid var opphold i OS på ca 2 måneder i behandlingstid for neste (skole)års stønader. Det beste er å ringe NAV om du har spørsmål, og husk at de ikke alltid er like lette å kommunisere med, da det er overraskende mange ansatte der som ikke egentlig vet noe mer enn det vi gjør av en eller annen grunn. Men håper det ordner seg! 

Anonymkode: b990e...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i samme situasjon, men jeg jobbet hver sommer da det alltid var opphold i OS på ca 2 måneder i behandlingstid for neste (skole)års stønader. Det beste er å ringe NAV om du har spørsmål, og husk at de ikke alltid er like lette å kommunisere med, da det er overraskende mange ansatte der som ikke egentlig vet noe mer enn det vi gjør av en eller annen grunn. Men håper det ordner seg! 

Anonymkode: b990e...534