Gå til innhold

Meldt dårlig vær i bulgaria


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal til Bulgaria om et par dager, er meldt drittvær hele uka.. :( noen som er der nede nå eller som har vært der før som vet om værmeldingen kan ta helt feil ? Er så utrolig kjedelig. 

Anonymkode: 8831a...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med drittvær? Reiser du bort for å få sol og varme nå?   Her drittværet er for tiden 

Anonymkode: 6b842...c55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått nok sol her hjemme? Jeg er drittlei hele sommeren allerede. 

Vedr. Bulgaria: Kommer vel an på hvilke værvarsel-sider du ser på. Noen er mer nøyaktige enn andre. 

Anonymkode: 98027...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal til Bulgaria om et par dager, er meldt drittvær hele uka.. :( noen som er der nede nå eller som har vært der før som vet om værmeldingen kan ta helt feil ? Er så utrolig kjedelig. 

Anonymkode: 8831a...f56

Jeg bor i Oslo, og er drit lei av sol og varme. hadde jeg bare hatt ferie skulle jeg gjerne kjøpt billetten din :) 

Anonymkode: 6211f...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh Bare svarer dere alle her... ingen drar til syden for å få regn, lyn og torden. Nei Jeg er ikke lei av sol og varme 🤣 Haha... 

Anonymkode: 8831a...f56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avbryte turen å heller bli på øst/Sørlandet i Norge siden det er så varmt enda? Eller reise et sted i nærheten der dere skal bo i Bulgaria der det iķke er regn? Kan også bruke endel tid på shopping på sentre siden det regner..

Anonymkode: 39b8b...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fått nok sol her hjemme? Jeg er drittlei hele sommeren allerede. 

Vedr. Bulgaria: Kommer vel an på hvilke værvarsel-sider du ser på. Noen er mer nøyaktige enn andre. 

Anonymkode: 98027...269

Ikke alle bor på Østlandet da.... her vi bor har vi hatt 4 dager med sol og varme, ellers er det bukse og genser-vær.. 

Anonymkode: f198c...1b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært to ettermiddager de siste 12 dagene med regn som varte i 15 min. Langtidsvarselet viser dårlige meldinger, men når dagen kommer melder de fint igjen. Se på mm de melder, det er ikke mye :) mye lyn og torden i horisonten. 

Anonymkode: 5c168...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...