Gå til innhold

Til deg som aldri har hatt one night stand...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt ONS. Jeg syns ikke det er noe bedre at menn gjør det enn kvinner. Det er latterlig av TS å påstå at kvinner som har seg er «billigere»  enn mennene de har seg med. Menn som har ligget rundt, har alltid vært uaktuelle som partnere for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GiftMann38
On 7/19/2018 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

 Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

Jeg har dessverre hatt en del one night stands og angrer på hver eneste en. 

Flott at du har tatt det valget du har gjort; du kommer ikke til å angre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hulderen skrev:

Jeg har aldri hatt ONS. Jeg syns ikke det er noe bedre at menn gjør det enn kvinner. Det er latterlig av TS å påstå at kvinner som har seg er «billigere»  enn mennene de har seg med. Menn som har ligget rundt, har alltid vært uaktuelle som partnere for meg.

Har selv ikke helt forstått meg på de som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Jeg har dessverre hatt en del one night stands og angrer på hver eneste en. 

Flott at du har tatt det valget du har gjort; du kommer ikke til å angre!

Man skal aldri angre på ting man har gjort. Heller på ting man ikke har gjort, da gjort er gjort og spist er spist og man kan ikke endre fortiden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men hvorfor spørre og grave om folks tidligere sexliv? En ny kjæreste har ikke krav på å vite dette med mindre vedkommende har fått en eller annen kjønnssykdom som kan smitte.

Så enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hulderen skrev:

Jeg har aldri hatt ONS. Jeg syns ikke det er noe bedre at menn gjør det enn kvinner. Det er latterlig av TS å påstå at kvinner som har seg er «billigere»  enn mennene de har seg med. Menn som har ligget rundt, har alltid vært uaktuelle som partnere for meg. 

Så enig! Jeg hadde kuttet fyren tvert hvis han hadde sittet foran meg på date med et glis om munnen og sagt "tja, jeg har jo hatt et titalls sexpartnere kan man si". OK, bye. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GiftMann38
4 minutter siden, Maleficenta said:

Man skal aldri angre på ting man har gjort. Heller på ting man ikke har gjort, da gjort er gjort og spist er spist og man kan ikke endre fortiden. 

Vrøvl. Den eneste måten å lære på er å innse at man har gjort feil og ta konsekvensene av det når man gjør valg i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har han et problem? Selv om ikke du kan finne på å være utro så er det viktig for ganske mange at de deler samme verdier i et forhold. Det er både menn og kvinner som foretrekker en partner som har vært selektive og hatt få partnere. De har ikke problemer. Det er en preferanse som alt annet. Vi er forskjellige som det sies i tråden. Ser jo at de som er i mot også blir blir dømt. 

Anonymkode: 541da...23f

Jeg sier ikke at han har et problem som vil ha en partner som har vært selektiv, det er jo som du sier bare en preferanse. Men om man sliter med å stole på noen som var løse på tråden mens de var single, da er man paranoid. Når man er singel har man kun seg selv å ta hensyn til og gjør hva man vil. Det er ikke et tillitsbrudd å pule rundt når man er singel, ergo har man heller ikke gjort noe for å fortjene å ikke få tillit fra partneren. 

Anonymkode: 07477...0a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moondance skrev:

Så enig! Jeg hadde kuttet fyren tvert hvis han hadde sittet foran meg på date med et glis om munnen og sagt "tja, jeg har jo hatt et titalls sexpartnere kan man si". OK, bye. 

Hva om han lyver og sier han kun har ligget med feks 5 stk, når det egentlig tallet er rundt 50?

Anonymkode: 6642d...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GiftMann38 skrev:

Vrøvl. Den eneste måten å lære på er å innse at man har gjort feil og ta konsekvensene av det når man gjør valg i fremtiden.

Å lære av, og å angre på, er ikke det samme. 

Man kan lære av, uten å angre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig dobbeltmoralsk av menn å synes det er greit å ligge rundt selv, men ikke vil slå seg til ro med ei jente som har hatt mange partnere. Jeg er selv konservativ når det gjelder holdninger til sex, men hvorfor skal ei kvinne med høy sexlyst anses som hore, mens en mann som har vært med mange kvinner ses på som en helt?

For all del, kvinnen løper en større risiko, med tanke på at det er hun som kan bli gravid. Likevel har begge parter samme risikoen for kjønnssykdommer, slik at også menn bør være forsiktige. Ærlig talt synes jeg det er problematisk med en seksualmoral der eneste kriteriet er "samtykkende voksne", med de konsekvensene det har. Det er likevel ikke noe mer "kvalmt" at kvinner har mange partnere enn at menn har det. 

Anonymkode: 02cdc...86b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri hatt onenightstand før, men to ganger hadde jeg sex ved første date. Begge gangene ble det utviklet til et forhold etterpå. Jeg kan ikke forestille meg å ha sex med noen og «stikke av» etterpå. I det minste bør man se om det kan utvikle seg til noe mer enn det. 

Hva er grensen til onenightstand egentlig? Null date og rett til senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
På 19.7.2018 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

Er det bare jeg som ikke ser på dette som noe som stiller mannen i et bedre lys? Det er ikke hyggelig å vite at en potensiell (mannlig) kjæreste har vært ute og lagt en iherdig innsats i å prøve å få pult tilfeldige damer. Da foretrekker jeg den "jo ja, kanskje det" tankegangen til en dame (eller forsåvidt en mann) som ikke har lagt hele kvelden i å få seg et ligg, men som ble sjekket opp av noen hun/han likte. Hvorfor si nei om det frister? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne aldri i mitt liv klart å ha ons med en random fyr. Ikke med en jeg kjenner men som ikke er kjæreste heller.

Jeg synes det er kvalmt at folk holder på sånn, bare for å få seg ett ligg. Håper de får kjønnssykdommer hele gjengen.

 

Anonymkode: 9338c...fb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann i midten av tredveårene her: Har aldri hatt ons, det har ikke fristet (Og til folk som prøver å påstå at det er fordi man er uattraktiv; jeg har hatt sjansen flere ganger, men har trukket meg, evt. bare latt det bli med kos/kyssing, og så har vi eventuelt hatt sex senere når vi datet mer seriøst). Og jeg er ganske enig med deg. Man er ikke nødvendigvis løs, mange som har hatt mange ons etablerer seg jo ofte de også med en fast partner etterhvert. Men utfordringen blir gjerne at man som potensiell partner ikke vet hvem som egentlig ser for seg noe mer seriøst og de som ikke gjør det. Det gjelder kanskje særlig for oss menn, siden det ikke er uvanlig at mange kvinner har flings med mange menn på en gang. Selv om man muligens ikke er løs og innerst inne ønsker en fast partner, så syntes jeg det likevel fremstår som en litt kynisk holdning der man hele tiden venter på noe bedre, evt. aldri klarer å bestemme seg. Ingen av delene er noe jeg finner spesielt attraktivt i en partner, så jeg styrer unna dersom jeg får vite at hun dater flere enn meg på samme tid. 

Anonymkode: 10593...c31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne aldri i mitt liv klart å ha ons med en random fyr. Ikke med en jeg kjenner men som ikke er kjæreste heller.

Jeg synes det er kvalmt at folk holder på sånn, bare for å få seg ett ligg. Håper de får kjønnssykdommer hele gjengen.

 

Anonymkode: 9338c...fb6

Hvorfor ønsker du kjønnssykdommer på folk som ikke har gjort deg noen ting? Du har full rett til å ikke like det, men rasjonelle mennesker går ikke rundt med en sånn fordømmende holdning som du viser her. 

Anonymkode: 07477...0a5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så mye stygge fordommer mot folk som ikke plager andre. 

Anonymkode: c73ba...0cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Maleficenta skrev:

Men hvorfor spørre og grave om folks tidligere sexliv? En ny kjæreste har ikke krav på å vite dette med mindre vedkommende har fått en eller annen kjønnssykdom som kan smitte.

Fordi det er greit å vite om man har samme verdier. Hadde selv ikke likt at min partner hadde hatt mange fra før.  Og det burde vel være lov å ha sine preferanser også der eller?

Syns mange her som snakker om dømming er mange ganger verst selv i andre tråder. 

Anonymkode: 541da...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt en ONS men jeg har fantasert om sinnsykt mange ons i alle mulige settinger. Jeg har hatt muligheten men da er det så lett å huske hvordan sex med en du kjenner kan være mot sex når en er mer ukjent. Da føles den kjente sexen alltid mest fristende ut og jeg velger bort ons. Jeg har vurdert å drikke bort moral til jeg er bommull i øra og så ha ons men vil jeg huske det og vite hva som skjedde? Neppe. 

Uansett hva jeg finner på så er ons reservert kjente og fantasiene kan fly fritt der de vil uten å ta en plass og skape ons til meg.

Kjedelig og trygt men også masse digg musikk! 

Fjern tåka, slipp ons fri!

At Large!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par ons i løpet av livet, men var egentlig ikke noe for meg. Jeg synes at om enn liker ons så er det ikke noe i veien for at vedkommende kan ha det av og til så lenge enn bruker beskyttelse. Derimot har en person  en ny ons hver eneste helg og gjerne mer så er du faktisk billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...