Gå til innhold

Til deg som aldri har hatt one night stand...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 og har vært i forhold i kanskje 3 år totalt. Så ja, noen ONS har det blitt. Jeg elsker sex, og skulle ønske jeg kunne hatt mer av det. Hva er ekkelt? Det er det mest naturlige i verden. Ikke alle trenger å føle at partneren er drømmedama/mannen. Hvis jeg er fysisk tiltrukket av noen og det leder til sex ser jeg ikke noe problem med det. Det er da mitt liv og mitt valg. Syns dere homofili er ekkelt å da eller? Det angår jo dere i like liten grad, hva folk gjør på soverommet er da for andre å dømme. 

Om du vil ha sex med en person hele livet så gjør du det, det har da ingenting å si for meg. Skjønner ikke at det er mulig å bry seg om hva andre folk gjør? Som ikke påvirker deg i noen grad og sårer ingen? Latterlig spør du meg. Glad jeg har mitt eget liv så jeg slipper å sitte å dømme andre fordi de har ons 😂

Anonymkode: 29890...2c5

Det er todelt..

Mennesker jeg aldri kommer til å møte, kan gjerne ligge med hele verden for min del. Utfordringen dukker opp om man skulle involvert seg med et menneske som har gjort det. Jeg hadde nok kjørt en exit der, fordi jeg aldri hadde stolt på at hun holdt seg til bare meg. Jeg ser at det er flere som reklamerer med at de har pult rundt og nå trofast, men med min flaks hadde jeg havnet ut for hun som ikke syntes monogami var noe særlig. Og den sjansen tar ikke jeg personlig. Og så er det jo ikke så himla kult å overta stafettpinnen etter halve kameratgjengen. Men folk er forskjellige. Noen synes det er helt ok. 

Anonymkode: f80a8...2d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KALKHOFF
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha det sagt først som sist, jeg er kvinne selv! Og aldri hatt one night stand...

Jeg er kanskje litt gammeldags når det kommer til dette. Er jeg en av de få som syntes det er kvalmt å ligge rundt? Virker som at yngre kvinner syntes det er greit å knulle litt her og der. Suge litt kuk her og der. Jeg syntes det er vulgært, kvalmt og uetisk, rett og slett billig. Det er faktisk forskjell på kvinner og menn. Selv har jeg "billige " venninner som syntes det er greit å knulle rundt hver helg. Enkelte skryter av det til og med. De mannlige vennene mine sier selv at dette er damer de aldri kunne vært gift eller samboer med. Og jeg forstår dem godt! En mann må "jobbe" for å få fitte på byen. En dame på byen som har lyst på pikk, får pikk uten noe særlig gjort på forhånd... det er billig og horete. Så damer, ikke ligg rundt, menn vil ikke ha dere... 

Synspunkt?

Er det flere her som aldri har hatt one night stand?

Anonymkode: 781ae...db9

Har ikke lyst å dømme andre mennesker på grunnlag av seksuell oppførsel som du beskriver. Jeg tror helt ærlig at en god del mennesker hadde kommet lenger i livet og hatt det bedre med seg selv, om de hadde kuttet ut ons.  Helt ærlig tror jeg vi mennesker ønsker akkurat det samme: Å treffe en som vi deler kjærligheten med - altså en som vil ha oss på lik linje som vi vil dem. Ord som "billig" og "horete" kan vi godt styre unna. 

Forøvrig, har aldri hatt en ons og kommer aldri til å ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det hører slett ikke fortiden til, bare i din verden, katten ! Det er virkelig på sin plass å påpeke det mange ganger. Og nødvendig av helsemessige og risiko messige grunner.  Kall en spade for en spade. Men du og alle de andre hedonistene som bare følger deres egne primitive  lyster og ansvarsløst driver på med risiko sex må bare gjøre det, dere er voksne, men jeg synes virkelig at det både er negativt,farlig, nedrig og moralsk forkastelig,  jeg vil ikke bli påvirket av denne farlige livsstilen  ..og det er min rett i et fritt land å synes og mene at en slik livvsstil er skadelig; Du og de andre grenseløse hedonistene må gjerne skjelle meg ut som moralist som sitter på min høye moralske hest og fordømme dere, men dere fordømmer mye mere selv, og skjeller ut oss andre som ikke ønsker denne påvirkningen i vårt liv eller til våre fremtidige barns liv ...  dere som hensynsløst og i grenseløs avstumpethet forakter alt av moralske grenser, seksual moral, dannelse og etikk , ..

Anonymkode: 068ad...b74

Dette👏🏻 Amen!!!

Anonymkode: 771b8...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det hører slett ikke fortiden til, bare i din verden, katten ! Det er virkelig på sin plass å påpeke det mange ganger. Og nødvendig av helsemessige og risiko messige grunner.  Kall en spade for en spade. Men du og alle de andre hedonistene som bare følger deres egne primitive  lyster og ansvarsløst driver på med risiko sex må bare gjøre det, dere er voksne, men jeg synes virkelig at det både er negativt,farlig, nedrig og moralsk forkastelig,  jeg vil ikke bli påvirket av denne farlige livsstilen  ..og det er min rett i et fritt land å synes og mene at en slik livvsstil er skadelig; Du og de andre grenseløse hedonistene må gjerne skjelle meg ut som moralist som sitter på min høye moralske hest og fordømme dere, men dere fordømmer mye mere selv, og skjeller ut oss andre som ikke ønsker denne påvirkningen i vårt liv eller til våre fremtidige barns liv ...  dere som hensynsløst og i grenseløs avstumpethet forakter alt av moralske grenser, seksual moral, dannelse og etikk , ..

Anonymkode: 068ad...b74

Helsemessige grunner? Bare å huske å ta på kondom det.

Hvordan påvirker det deg at andre har ONS egentlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge folk har trygg og samtykkende sex så ser jeg ikke helt problemet med det. Folk må får gjøre som dem vil, jeg dømmer dem ikke. Jeg har dog ikke hatt ONS, rett og slett pga. manglende napp. Jeg er kvinne.

Anonymkode: 8a9c3...088

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt ons, men ser overhodet ikke ned på dem som liker å gjøre det. (Og lastenes sum er konstant, som det heter.. 😉)

Endret av Atania
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LiMaSK

Er 27 år og aldri hatt one night stand, er kvinne.

Har hatt en del "anledninger", men gikk aldri så langt. Lengste jeg har gått er kyssing, klining og roting.. 

Har ikke noe i mot folk som gjør det, da jeg har vært fristet selv. Respekter også de som er i mot det. 

Folk får gjøre som de vil, jeg har ingenting med det å gjøre. Jeg dømmer ingen før jeg blir kjent med dem. Uansett hva andre synes så må jeg nesten gjøre opp mine egne meninger om personen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis lært av livet å ikke dømme andre. 

Anonymkode: c73ba...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer, brukerdebatt, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2018 den 20.57, Moondance skrev:

Tydeligvis gammeldags 20 åring her, aldri hatt et ONS og jeg er stolt av det :) Kunne ikke tenkt meg det heller. Jeg har hatt sex med én person i løpet av livet og det er med min nåværende kjæreste. Jeg må bare si at jeg tenker mitt om de som ligger rundt. Synes det er direkte trist hvordan det har utviklet seg. Sex har gått fra å være noe personlig, privat og romantisk, til å være en ting man bare "skaffer seg" og som man skryter av, virker det som. Men jeg er stolt av mine verdier og hvem jeg er på det området. Sex for meg er noe fint, spennende, ektefølt, personlig og noe eget som er mellom meg og en jeg har følelser for. 

Men single har da behov de også. Syns det er ille at mange av dere anti ons folk føler dere har rett til å besyemme hvem som har rett på et sexliv og ikke. Vi i forhold har ikke mer rett på sex enn single. La nå de single få gjøre hva de vil med kroppene sine og mind your own business. Ingen har noen ting med å fordømme andre på denne måten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er todelt..

Mennesker jeg aldri kommer til å møte, kan gjerne ligge med hele verden for min del. Utfordringen dukker opp om man skulle involvert seg med et menneske som har gjort det. Jeg hadde nok kjørt en exit der, fordi jeg aldri hadde stolt på at hun holdt seg til bare meg. Jeg ser at det er flere som reklamerer med at de har pult rundt og nå trofast, men med min flaks hadde jeg havnet ut for hun som ikke syntes monogami var noe særlig. Og den sjansen tar ikke jeg personlig. Og så er det jo ikke så himla kult å overta stafettpinnen etter halve kameratgjengen. Men folk er forskjellige. Noen synes det er helt ok. 

Anonymkode: f80a8...2d5

Det der er bull. Hva man gjør som singel og hva man gjør i firhold er to ulike ting. Single har ikke ons fordi de ikke klarer å holde seg til en. De de har ons med er folk de gjerne kan ha sex med men som de ikke hadde passet i forhold med. Finner man den rette blir alt annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men single har da behov de også. Syns det er ille at mange av dere anti ons folk føler dere har rett til å besyemme hvem som har rett på et sexliv og ikke. Vi i forhold har ikke mer rett på sex enn single. La nå de single få gjøre hva de vil med kroppene sine og mind your own business. Ingen har noen ting med å fordømme andre på denne måten. 

Jeg har min mening og du har din mening. Jeg er fornøyd med mine verdier som angår meg, så får de andre gjøre akkurat hva de vil. Det at jeg mener at synet på sex har forandret seg negativt opp gjennom tidene er jo ikke en fasit på noe. Jeg lever mitt liv som jeg ønsker og de andre som de selv ønsker, med hver våre valg.

Her er det vel forresten ikke snakk om rettigheter på sex, slik som du legger det frem. Synes bare det er trist at det har gått den veien. Tror også de fleste vet at terskelen for å være utro har blitt mye lavere med tiden, nå når det er så lett å bare "skaffe seg" et ligg. Men det går utenfor dette temaet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er todelt..

Mennesker jeg aldri kommer til å møte, kan gjerne ligge med hele verden for min del. Utfordringen dukker opp om man skulle involvert seg med et menneske som har gjort det. Jeg hadde nok kjørt en exit der, fordi jeg aldri hadde stolt på at hun holdt seg til bare meg. Jeg ser at det er flere som reklamerer med at de har pult rundt og nå trofast, men med min flaks hadde jeg havnet ut for hun som ikke syntes monogami var noe særlig. Og den sjansen tar ikke jeg personlig. Og så er det jo ikke så himla kult å overta stafettpinnen etter halve kameratgjengen. Men folk er forskjellige. Noen synes det er helt ok. 

Anonymkode: f80a8...2d5

Da er det nok du som har et problem, men at det ikke er så kult å ligge med samme jenta som halve kameratgjengen forstår jeg selvsagt. Jeg er hun som skrev tidligere i tråden at jeg har hatt ti ons. For å være ærlig så er det ikke noe jeg er kjempestolt av og hadde jeg vært singel nå så er ikke det noe jeg ville funnet på å gjøre igjen, men det er nå engang sånn det er. Uansett så føler jeg at jeg hadde en morsom ungdomstid og siden jeg var så lett på tråden, så har jeg pult ferdig, opplevd hvordan det er, og blitt klar over at der ikke er noe jeg vil gjenta. Nå har jeg vært i et fantastisk forhold i to år, og bare tanken på å være utro får magen min til å vrenge seg. Når man finner den rette og elsker vedkommende sånn jeg elsker kjæresten min, vil man heller dø enn å såre dem på den måten. 

Anonymkode: 07477...0a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri noensinne hatt ONS, først og fremst fordi jeg mildt sagt ikke er "pikenes Jens", og noe begrenset selvtillit. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det nok du som har et problem, men at det ikke er så kult å ligge med samme jenta som halve kameratgjengen forstår jeg selvsagt. Jeg er hun som skrev tidligere i tråden at jeg har hatt ti ons. For å være ærlig så er det ikke noe jeg er kjempestolt av og hadde jeg vært singel nå så er ikke det noe jeg ville funnet på å gjøre igjen, men det er nå engang sånn det er. Uansett så føler jeg at jeg hadde en morsom ungdomstid og siden jeg var så lett på tråden, så har jeg pult ferdig, opplevd hvordan det er, og blitt klar over at der ikke er noe jeg vil gjenta. Nå har jeg vært i et fantastisk forhold i to år, og bare tanken på å være utro får magen min til å vrenge seg. Når man finner den rette og elsker vedkommende sånn jeg elsker kjæresten min, vil man heller dø enn å såre dem på den måten. 

Anonymkode: 07477...0a5

Hvorfor har han et problem? Selv om ikke du kan finne på å være utro så er det viktig for ganske mange at de deler samme verdier i et forhold. Det er både menn og kvinner som foretrekker en partner som har vært selektive og hatt få partnere. De har ikke problemer. Det er en preferanse som alt annet. Vi er forskjellige som det sies i tråden. Ser jo at de som er i mot også blir blir dømt. 

Anonymkode: 541da...23f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ONS. Man må visstnok være "ute" på kvelden og det å like folk hadde vel vært en fordel. Uansett ville det vært vanskelig for meg å ligge med noen jeg ikke kjenner godt - demiseksuell beskriver meg bra. 

Likevel dømmer jeg ingen. Så lenge det er samtykke mellom to (eller flere!) er det da vel innenfor.

Anonymkode: 2d40c...bd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om en er singel og ikke vil i forhold skal en da leve i sølibat?

 

Anonymkode: ea364...016

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det flere ganger, men da var jeg litt yngre og litt mer "eventyrlysten" enn det jeg er nå. Nå er jeg ute etter noe annet. Romantikk, flørting og spenningen.

Selv om at jeg ikke er sånn nå, så angrer jeg virkelig ikke! Jeg har fått mye erfaring, og synes at det er kjempebra at jeg tillot meg å gjøre det. Ser ikke noe galt i å tilbringe natten med et annet menneske. Men jeg må si at jeg blir veldig fordomsfull når folk driver med "slutshaming". Dette er ikke en god egenskap, TS.

Vil kvinner ha sex, så må de få lov til det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moondance skrev:

Jeg har min mening og du har din mening. Jeg er fornøyd med mine verdier som angår meg, så får de andre gjøre akkurat hva de vil. Det at jeg mener at synet på sex har forandret seg negativt opp gjennom tidene er jo ikke en fasit på noe. Jeg lever mitt liv som jeg ønsker og de andre som de selv ønsker, med hver våre valg.

Her er det vel forresten ikke snakk om rettigheter på sex, slik som du legger det frem. Synes bare det er trist at det har gått den veien. Tror også de fleste vet at terskelen for å være utro har blitt mye lavere med tiden, nå når det er så lett å bare "skaffe seg" et ligg. Men det går utenfor dette temaet. 

Folk har vært utro til alle tider.

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har han et problem? Selv om ikke du kan finne på å være utro så er det viktig for ganske mange at de deler samme verdier i et forhold. Det er både menn og kvinner som foretrekker en partner som har vært selektive og hatt få partnere. De har ikke problemer. Det er en preferanse som alt annet. Vi er forskjellige som det sies i tråden. Ser jo at de som er i mot også blir blir dømt. 

Anonymkode: 541da...23f

Men hvorfor spørre og grave om folks tidligere sexliv? En ny kjæreste har ikke krav på å vite dette med mindre vedkommende har fått en eller annen kjønnssykdom som kan smitte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...