Gå til innhold

Mensen er ikke kommet enda trenger litt hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oki så jeg hadde sex uten kondom for ca 1 mnd siden å har ikke fått mensen enda.... ja han kom inni meg men jeg tok test å det var ikke noe. Jeg tok testen for sån 2 uker siden men mensen er forsatt ikke kommet.... Vi klarte også å ha sex uten kondom i går, å jeg glemte å ta p-pillen min på mandag (2 dager før vi hadde sex.) Han kom ikke men det vil vel alltid vere noe.... Så jeg lurer på om det er en stor sjangse for at jeg er gravid??

Anonymkode: 617f6...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke en stor sjanse for at du er gravid, men sjansen er såklart der, selv om jeg vil tro ut i fra det du skriver at den er ganske liten. Mensen kommer ikke før du har "mensen-uke" på brettet, og om du tok pillen tirsdag og onsdag er nok dette grunnen til at du ikke har fått mensen enda. Om du vil være på den sikre siden ville jeg tatt en test til. Du kan også trygt ha sex i den pillefrie uka (mensen-uka), men det vet du sikkert! Ellers kan det være en idé å ha på alarm på mobilen som minner deg på å ta pillen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for svar!! Utrolig taknemmelig😚 Hilsen en delvis stresset jente som skal sette alarm på mobilen!!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...