Gå til innhold

Ta kontakt med eks - selv om jeg ble avvist for 1 år siden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en jente på 20 år. Jeg har aldri komt over eksen (slo opp for 1,5 år siden) og ingen av oss har hatt kjæreste etter det. Jeg slo opp fordi han sa noen veldig upassende og frekke ting, og handlet impulsivt og angret etterpå. Så kontaktet han meg og vi var "venner med fordeler" dessverre i flere måneder før han kuttet det ut. Jeg kontaktet han etter det igjen men ble avvist. 

Jeg ønsker å prøve 1 siste gang før jeg for resten av livet aksepterer at det ikke blir oss to. Jeg har veldig gode grunner for å tro at han ikke er kommet over meg enda, siden vi bor i samme lille by og noen felles venner. Men dersom han avviser meg kommer jeg til å være flau hver gang jeg ser han for resten av livet, og derfor vil finne en så god måte å kontakte han på slik at han sier ja. Jeg mener, finne den mest mulige smertefri måten å gjøre dette på.

Vi er ikke venner på facebook, og føler det er rart å sende venneforespørsel helt ute av intet. Er redd jeg ikke får svar og blir avvist :( Føler også at det å banke på døra og be om å snakke sammen , ikke er en så god ide? Vi bor 3 min fra hverandre.

Hva bør jeg gjøre? 

Anonymkode: 8e4eb...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta kontakt. Det er over. Aksepter det. Gå videre i ditt liv, slik han har gjort i sitt. 

Anonymkode: e2b20...46e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som opplever det samme som deg. Mitt råd er: ikke kontakte han. La han gå sin vei selv om det gjør vondt å gi slipp. 

Du er verdifull. En gang i tiden så vil du bli forelsket i noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...