Gå til innhold

Unnskyldninger for å snakke med noen på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 18 år gammel jente og har veldig lyst til å få kontakt med en trener på treningssenteret. Tror han trener veldig ofte, jeg ser han nesten hver kveld jeg trener, for vi har nok samme tider vi går på.

Jeg tør ikke å spørre han rett ut om å møtes, men vil helst ta det litt og litt... Hvordan kan jeg snakke med han på trening? Han trener aldri med musikk, så forstyrrer ikke sånn... Jeg mener "unnskyldninger" til å snakke... Eneste jeg kommer på er "er du snart ferdig?" hvis jeg står i kø for apparatet han holder på med hahhaah

Setter stor pris på svar!

Anonymkode: 473c2...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra klassikeren og bruk litt kvinnelist. Be han vise deg noe med et apparat - om det er noe du gjør feil eller... Si det føles feil, om han kan se på det du gjør - Evt vise deg riktig... 

Anonymkode: c952f...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra klassikeren og bruk litt kvinnelist. Be han vise deg noe med et apparat - om det er noe du gjør feil eller... Si det føles feil, om han kan se på det du gjør - Evt vise deg riktig... 

Anonymkode: c952f...5cf

Hmm problemet er at jeg og han har trent på samme senter i kanskje et halvt år og jeg er veldig erfaren så det kan virke litt falskt hahahaha... Men tusen takk for svar!

Anonymkode: 473c2...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørre om kafé besøk etter han er ferdig på jobb 

Anonymkode: fe75d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du er desperat. Det hjelper. 

Anonymkode: 9b88d...51c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, BearMama skrev:

Hei! Er du singel?

Om ja. Vil du ta en kaffe med meg etter trening?

 

Nei nei nei. Man kan ikke anta at folk som er singel alltid er kin på en kaffi med fremmede folk. Man kan heller ikke anta at bare fordi hun er kvinne og han er mann, så er han nødvendigvis interessert. Og det er få kvinner som ønsker å gå på et senter hvor de møter en som har avvist de. Her er fallhøyden altfor stor!

Du må finne noe ufarlig å snakke om, så vil han evt vise videre om han vil prate mer. Og hvis han ikke vil, kan dere begge komme unna med «æren i behold».

Det å spandere noe veldig enkelt, fungerer bra. Sommervarmen gjør det enklere å gjøre ting annerledes. Bare det å ta med et ekstra beger med vann til han, viser at du er omgjengelig.

 

Endret av a l'orange
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med folk på treningssenteret stort sett hver gang jeg er der, og jeg blir snakket til like ifte.  Bare små hverdagslige kommentarer om treningen til de jeg har trent "sammen" med over flere mnd. 

"Godt jobba", *tommel opp*, "nå kan du finne sofaen med god samvittighet" (når økten er over) , ha en fin kveld og alt levert med et smil. :)

Anonymkode: 2b32d...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
1 time siden, a l'orange skrev:

Nei nei nei. Man kan ikke anta at folk som er singel alltid er kin på en kaffi med fremmede folk. Man kan heller ikke anta at bare fordi hun er kvinne og han er mann, så er han nødvendigvis interessert. Og det er få kvinner som ønsker å gå på et senter hvor de møter en som har avvist de. Her er fallhøyden altfor stor!

Du må finne noe ufarlig å snakke om, så vil han evt vise videre om han vil prate mer. Og hvis han ikke vil, kan dere begge komme unna med «æren i behold».

Det å spandere noe veldig enkelt, fungerer bra. Sommervarmen gjør det enklere å gjøre ting annerledes. Bare det å ta med et ekstra beger med vann til han, viser at du er omgjengelig.

 

Antar ingenting. Derfor det er greit å bare rive plasteret av og hoppe over alt spillet og dramaet. Man vet som oftest straks om man et tiltrukket av noen. 

Jeg har alltid vært direkte med menn jeg liker og jeg har satt pris på menn som har vært direkte med meg. Har funket hittil og siste har jeg vært gift med i 10 år. 

Har fremdeles opplevd at menn kommer direkte bort til meg og tar intiativ til å be meg ut og det har jeg respekt for og hadde definitivt sagt ja til flere av dem om jeg hadde vært singel. 

Mye bedre enn snegle og skilspadde spillet som bare er å kaste bort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde bare spørre om dere kan ta en kaffe eller noe.. bedre det enn å gå rundt grøten:)

Anonymkode: 019ca...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, BearMama skrev:

Har fremdeles opplevd at menn kommer direkte bort til meg og tar intiativ til å be meg ut og det har jeg respekt for og hadde definitivt sagt ja til flere av dem om jeg hadde vært singel. 

Menn, ja. Og du har en unnskyldning. Men trådstarter er kvinne på 18 år. Tviler på at du har avvist særlig mange 18 år gamle kvinner, og særlig uten å kunne gjemme deg bak passende sivilstatus. 

Jeg står for hva jeg tidligere anbefalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Jeg er en 18 år gammel jente og har veldig lyst til å få kontakt med en trener på treningssenteret. Tror han trener veldig ofte, jeg ser han nesten hver kveld jeg trener, for vi har nok samme tider vi går på.

Jeg tør ikke å spørre han rett ut om å møtes, men vil helst ta det litt og litt... Hvordan kan jeg snakke med han på trening? Han trener aldri med musikk, så forstyrrer ikke sånn... Jeg mener "unnskyldninger" til å snakke... Eneste jeg kommer på er "er du snart ferdig?" hvis jeg står i kø for apparatet han holder på med hahhaah

Setter stor pris på svar!

Anonymkode: 473c2...bfa

Å bruke en ''unnskyldning'' er feil fokus. Gå direkte og vær ærlig.

Anonymkode: e2954...786

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde brukt blikk i første omgang. Du trenger jo ikke forfølge han.. Men litt tilgjengelig av hvor du er.. Se litt på han.. ( mener ikke stirre ).. se om han møter blikket ditt. Gjør han det...så smiler du tilbake. 

Hadde ikke gått bort til en tilfeldig person uansett hvor det var og spurt om personen vil drikke kaffe. 😉

Anonymkode: fbdda...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg synes du skal være litt forsiktig med å spørre han om han kan vise øvelser. Det er jo en del av jobben hans å vise kunder hvordan de gjøre ulike øvelser når de bestiller time, og spør om du om det, spør du egentlig om en gratis tjeneste. Vanskelig å vite hvordan han vil reagere på det. 

Enten kan du være direkte, eller så kan du være indirekte. Søke øyekontakt og gi noen smil når det er naturlig er den indirekte måten. Gå bort, si at du er nysgjerrig og spørre om han vil ta en kaffe eller noe er den direkte metoden. Vanskelig å si hva som vil funke med han. Jeg hadde nok likt en blanding av de to, hvor du begynner med å søke øyekontakt og gir noen smil. Er jeg interessert vil jeg jo se tilbake, og der har du inngangsbilletten din. Jeg hadde ikke synes det hadde vært kleint om en dame hadde spurt meg ut. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å si «hei, hvordan går det?» og ta det derfra da? Det hadde jeg gjort. Småprat litt. 

Anonymkode: e6d52...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
3 timer siden, a l'orange skrev:

Menn, ja. Og du har en unnskyldning. Men trådstarter er kvinne på 18 år. Tviler på at du har avvist særlig mange 18 år gamle kvinner, og særlig uten å kunne gjemme deg bak passende sivilstatus. 

Jeg står for hva jeg tidligere anbefalte.

Hva babler du om? Som singel kvinne tok jeg lett intiativ til menn jeg var interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I stedet for å spørre om han er ferdig med apparatet, spør om dere kan bytte på?

Spør om han kan spotte deg ved benkløft for eksempel? Eller knebøy. Kjekt å ha noen til å spotte når man prøver seg på maksløft. 😉

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BearMama skrev:

Hva babler du om? Som singel kvinne tok jeg lett intiativ til menn jeg var interessert i.

Ja, men du opplevde kanskje ikke så mye å bli avvist eller tok det så hardt når det skjedde?

Av alle jeg har avvist i mitt liv, så har det å avvise mennesker i alderen 16-18 vært det vanskeligste jeg har gjort, og da særlig jenter. Og jeg kjenner kvinner som enda i voksen alder lider under opplevelser med avvisning fra den alderen der. Vi ser også her inne hvordan man tuter ørene fulle på unge mennesker, igjen; særlig jenter, om at de er de vakreste i verden og har sjans på alle, og bare kom igjen og vær direkte. Og deretter at de blir kraftig lei seg når dette viser seg å ikke være sant, likevel. Da tenker de at det er noe galt med de, som person. At ikke de er pen nok eller fin nok. Og det stemmer jo ikke!

 

Vi vet ikke hvor gammel denne fyren er, om han er heterofil, om han er kresen på alder og kun vil deite voksne kvinner, eller være singel og ikke ha tilfeldig sex, eller om han mister jobben som trener hvis han sier ja, osv. Siden vi ikke vet noe av dette, og enhver oppegående mann er i stand til å benytte sjansen hvis han får den, vil jeg igjen si;

Vis interesse ved å ta med et glass vann eller noe lignende. Da er du tydelig nok på at du er åpen for kontakt og at det er ok for han å snakke mer til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kontorotta skrev:

I stedet for å spørre om han er ferdig med apparatet, spør om dere kan bytte på?

Spør om han kan spotte deg ved benkløft for eksempel? Eller knebøy. Kjekt å ha noen til å spotte når man prøver seg på maksløft. 😉

 

Men da viser hun ikke interesse utover å trene best mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, a l'orange skrev:

Men da viser hun ikke interesse utover å trene best mulig :) 

Men når man da først har kommet til det stadiet, er det lettere å ta praten videre etterpå. Noen spurter frem og lykkes med det, andre går litt tregere frem og lykkes med det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...