Gå til innhold

.


platypus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn er min mann også, må sende link om han skal kjøpe noe. Skikkelig spennende🙄

Anonymkode: 809ca...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Du har jo fått gave av ham, han trodde vel det holdt da, han er ikke tankeleser (regner jeg med)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at de har delt summen likt da? Når min mor ble 60 var mange i familien med på gaven, me  jeg og min bror betalte dobbelt så mye på gaven som de andre. Min far kjøpte derimot egen gave da. Men min mor kom jo med ønsker da. 

Anonymkode: c439f...dbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kjæresten din har betalt hele gava og resten har bare slengt seg med på kortet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år er jo ikke en så voldsomt stor «rund dag» da. Egentlig en helt vanlig bursdag.

Anonymkode: f7a5d...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell han hva du føler rundt dette, det er jo eneste måten han kan få vite det på. Du hadde ingen spesifikke ønsker, hva mener du han skulle ha gjort da? Jeg har alltid ønskeliste og mannen min vet jeg liker å få gaver, blir enklere slik. Han derimot bryr seg lite. Vær åpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk jo gave..han trodde nok at det var nok.vi damer har lett for å tro at mennene leser oss.om det plager deg så si ifra om det 👍💜

Anonymkode: 9a7a8...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, platypus skrev:

Jeg fylte rundt år i vår. Jeg fikk ikke bursdagsgave av samboeren min. Vi har vært sammen i 5 år. Jeg hadde ingen spesifikke bursdagsønsker. Jeg fikk en felles opplevelsesgave fra venner, familie, og der var også samboeren min med. Jeg vet at prisen for denne gaven var ca 5000. De var mange med på det, så alle har kanskje betalt ca 500 hver. Men altså ingen egen gave fra han. 
Da han hadde bursdag, kort tid etter min dag, kjøpte jeg til han det han ønsket seg, noe som kostet nærmere 3000 kr. Det er i det "sjiktet" vi bruker å ligge på julegaver og bursdagsgaver til hverandre. 
Jeg har prøvd å hinte til han at han kan kjøpe noe fint til meg, uten å si rett ut at jeg ikke har fått bursdagsgave av han. Han har ikke økonomiske problemer, så han har råd til gave. 
Er det smålig av meg å sitte og tenke på denne bursdagsgava? Skal jeg si noe til han? 
Jeg synes dette er vanskelig, og det er jo ikke beløp og penger som er viktig i et forhold, men jeg synes likevel det er kjipt at jeg ikke fikk gave av han til min runde dag (selv om han sikkert har spyttet i rundt 500 i fellesgava). 

Hva skal jeg gjøre? 

Men hvorfor kjøpte du en relativt dyr gave til ham, kort tid etter? Da visste du jo hvor han hadde lagt «lista» og kunne derfor kjøot noe symbolsk til han også. 

Anonymkode: 2f356...2ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du klandre han? 
Han ga deg gave, og du kjøpte dyr gave til han hvorfor? Er det for å prøve å gi han dårlig samvittighet? Han har handlet i god tro, du fremstår grådig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på at du skriver at dere bruker rundt 3000 på gave til hverandre til jul og bursdag ellers? Alt for mye! Vi kjøper for mellom 500 og tusen, helst så nærme 500 vi kommer.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Stella Rose skrev:

TS, fikk vist ikke de svarene hun ønsket :fnise:

Jeg fikk gode svar, både gode råd og noe å tenke over. Derfor slettet jeg hovedinnlegget, da det ikke er mulig å slette en hel tråd. 

Håper du trives med deg selv, selv om du ler av andre og dine egne antagelser 🙂 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...