Gå til innhold

Umodne guttevalper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som dere burde snakke litt mer om det. Si at du reagerer på måten han snakker med kompiser om familieliv og at du lurer på om han egentlig vil ha barn. Burde strengt tatt ikke være noe skummel greie å ha den samtalen etter så mange år sammen

Anonymkode: db51e...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du høres ut som du vet hva du snakker om👍😉

Anonymkode: 49953...060

Godt mulig du er et jævla lykkelig familiemedlem. Men i de 7 familiene jeg har bodd, var alt «så» fint på utsiden, men helt jævlige bak lukkede dører. Folk er så jævla opptatt av fasade, og folk lyver hele tiden om hvor jævla bra alt er. Det er bullshit! Folk er så jævla naive, at det er til å spy av. Den bedreviter, sarkasmen din...det er slike folk jeg absolutt ikke liker. Og btw. siden de aller fleste folk, er familiefolk betyr det at jeg misliker de fleste, til de eventuelt motbeviser at de er verdt noe, eller ei. 

Anonymkode: 67990...01c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 21-22 da jeg traff min mann. Han begynte allerede etter noen mnd å hinte om barn og bryllup. Fridde etter 2 år, giftet oss etter å vært sammen i fire år og fikk barn rett etterpå. Da var var vi 26-27 år. 

Jeg syns han var veldig moden for alderen da jeg traff han I forhold til mange andre menn.. Det var det jeg falt for 😍

Men det har vel kanskje med personligheten å gjøre, ser vår sønn som nå er tenåring er ganske moden også ( høflig/ ikke barnslig oppførsel osv). Så jeg håper han har arvet sammen egenskapene som faren. 

Anonymkode: fe2b9...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 21-22 da jeg traff min mann. Han begynte allerede etter noen mnd å hinte om barn og bryllup. Fridde etter 2 år, giftet oss etter å vært sammen i fire år og fikk barn rett etterpå. Da var var vi 26-27 år. 

Jeg syns han var veldig moden for alderen da jeg traff han I forhold til mange andre menn.. Det var det jeg falt for 😍

Men det har vel kanskje med personligheten å gjøre, ser vår sønn som nå er tenåring er ganske moden også ( høflig/ ikke barnslig oppførsel osv). Så jeg håper han har arvet sammen egenskapene som faren. 

Anonymkode: fe2b9...6a7

Meg som skrev dette.

Må også tilføye:

Mener ikke at folk som ikke vil ha barn er umodne. Folk må ta sine avgjørelser selv, men det er selve holdningen jeg mener rundt et tema som sier meg om folk er barnslige /umodne eller ei. 

Anonymkode: fe2b9...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roskilde
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 21-22 da jeg traff min mann. Han begynte allerede etter noen mnd å hinte om barn og bryllup. Fridde etter 2 år, giftet oss etter å vært sammen i fire år og fikk barn rett etterpå. Da var var vi 26-27 år. 

Jeg syns han var veldig moden for alderen da jeg traff han I forhold til mange andre menn.. Det var det jeg falt for 😍

Men det har vel kanskje med personligheten å gjøre, ser vår sønn som nå er tenåring er ganske moden også ( høflig/ ikke barnslig oppførsel osv). Så jeg håper han har arvet sammen egenskapene som faren. 

Anonymkode: fe2b9...6a7

Barnslig er ikke det motsatte, av å være høflig. Det er ikke noe galt med å være barnslig, det kjedeligste, er folk som er redd for å være barnslig. De er selvhøytidelig, og er redde for å få flekker på klærne. 

Endret av Roskilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har snakket om det, men mer generelt. Jeg har da hatt inntrykk av at barn er noe han kunne tenkt seg en gang i fremtiden, men at det er veldig fjernt for han nå.

Anonymkode: 8f86e...fcc

Nei, sant - da er det nok mer en "greie" mellom kompisene, og på tide med en realitetsorientering omkring tidsplan og årene går. Menn er vel bare ikke tvunget til å tenke bevisst på dette med når få barn på samme måte som damer, og kan lettere skyve det foran seg - sånn uten å egentlig å ha tatt et valg om det, det bare blir sånn. 

Om han ønsker at det skal være dere, og det virker det jo som med hus og hjem og sånn, og stifte familie med deg - etterhvert. Så må han også begynne å tenke på om han ønsker å være gammel pappa, hvor lenge han vil ha barn i hus om det utsettes med mange år - at det kan bli vanskeligere å få til, fordi det blir vanskeligere å bli gravide osv osv. 

På tide å starte samtalen :) Lykke til! ❤️ 

Anonymkode: 5a4ca...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...