Gå til innhold

Blir elskerinner alltid lurt? Elskerinnetalen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange snakker om den såkalte elskerinnetalen, og synes det er underlig at kvinner fortsatt lar seg lure i 2018. Det virker som om det er opplest og vedtatt at elskerinner alltid blir for holdt for narr, at mannens kjærlighetserklæringer bare er tomme ord for å forføre henne.

Tror dere virkelig det er slik?

Og er ikke mennene i så fall maks drittsekker, som ikke bare fører én kvinne (kona) bak lyset, men to?

Og er kvinner så enkle å lure? Hvis det bare er løgn, ville ikke tvilen meldt seg?

Anonymkode: 1573c...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elskerinner er bare noe bullshit rett og slett. De lar seg lure selv om de vet det aldri blir dem. At de er såpass dumme og tror virkelig en mann skal gå fra sin kone og barn.. herregud. Det er som dyperst inne vet de at mannen ikke kommer til å forlate men fortsetter likevel siden de er kåte og løs, de gjør jo dette mot dem selv. Og hvordan kan de etterpå stole på en mann som har gått fra sin kone for en annen dame? Hvordan i all verden kan de stole på ham? Han kommer jo til å gjøre det samme når det kommer ei bedre enn elskerinna! Få det opp i huet kvinner! Det finnes menn so  er single faktisk som dere kan gå å klå på enn menn som er tatt. Dere klager på at menn lyver til dere at han og kona sliter og forholdet er på vei til å ende.. herregud dere vet selv dere ikke skal stole på dem så hold beina sammen og lær dere!

Hadde aldri gjort sånn mot en annen kvinne herregud, uansett hva, så er det lavmål fra alle veier.

Anonymkode: dee67...b05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er såpass dumme og lar seg lure når mannen kun bruker elskerinner som en tømmestasjon, men de fortsetter og er med mannen..

Anonymkode: dee67...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på folk, også elskerinner. Noen velger en opptatt mann fordi de ikke vil ha noe fast, noen forelsker seg, noen blir lurt og noen ikke. 

Anonymkode: 3afb2...a83

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror den såkalte elskerinnetalen er lureri og at menn som kommer med den aldri går fra konene sine. 

Jeg tror også at menn går fra konene sine til fordel for andre, men de lover ikke elskerinnen at de skal gå fra, men ikke akkurat nå for det passer så dårlig ift barn eller hus eller lån eller andre unnskyldninger. Han som legger ut om hvor fælt det er hjemme uten å gjøre noe med det - altså gå - han juger og kommer ikke til å gå fra kona. 

Den som er seriøs med ny forelskelse går fra kona si. 

Jeg tror heller ikke at man nødvendigvis er utro i neste forhold selv om man har vært utro i forhold før. 

Anonymkode: b2154...7b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner 2 par som startet forholdet mens mannen fortsatt var gift. I begge tilfeller gikk han etterhvert fra kona og er nå lykkelig gift og har barn med hun som startet som elskerinnen. Så det kan funke. 

 

Anonymkode: ed7b2...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner 2 par som startet forholdet mens mannen fortsatt var gift. I begge tilfeller gikk han etterhvert fra kona og er nå lykkelig gift og har barn med hun som startet som elskerinnen. Så det kan funke. 

 

Anonymkode: ed7b2...2cc

Det hører til sjeldenhetene, tror jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste situasjoner jeg kjenner til er to som ønsker litt spenning og noe uforpliktende. Mitt inntrykk er ikke at de fleste elskerinner ønsker å etablere seg med mannen. 

 

Anonymkode: 73cdd...fac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbausende mange virker å tro at det er gitt at en elskerinne ønsker å bli noe mer, helt ute av stand til å forestille seg at begge parter tar informerte valg og ikke ønsker seg noe mer enn nettopp et sidesprang.

Anonymkode: f8ea1...424

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, exictence skrev:

Det hører til sjeldenhetene, tror jeg.

Selvfølgelig går det, men det er svært sjelden jeg ser folk som legger seg etter etablert og gifte menn. Det er stort sett den som bedrar som legger opp til det, er mitt inntrykk ihvertfall. Men jeg skjønner ikke hvordan de kan falle for slike menn. 
Så jævlig turn off. "jeg har en kone og barn, men du er så uimotståelig...vil du være mitt ligg?" . Men så er det ofte yngre og mer naive kvinner og da.
Han ser på en som dumme, med andre ord. Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment om jeg ble tilbydd elskerinnerollen. 

Men så ropes det også mye høyere når en kvinne blir bedratt/forlatt enn om det er en mann.. vet ikke hvorfor.
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er elskerinner, altså fornøyd med å være nummer to og ikke nr 1 for den de «elsker». 

Anonymkode: f36d6...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er elskerinner, altså fornøyd med å være nummer to og ikke nr 1 for den de «elsker». 

Anonymkode: f36d6...20b

Problemet er vel at mange elskerinner nettopp ikke er fornøyde med å være nr 2. Mannen har kanskje aldri lovet noe, men når han sier "jeg har aldri hatt så sterke følelser for noen før", så fører det vel ofte til at elskerinnen håper at det skal bli dem til slutt.

Hvorfor skriver du "elsker" i anførselstegn? Tror du ikke de elsker?

Anonymkode: 1573c...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er elskerinner, altså fornøyd med å være nummer to og ikke nr 1 for den de «elsker». 

Anonymkode: f36d6...20b

Elsker? Folk har jo sex med mennesker de ikke elsker hele tiden. Det er jo flust med dating, ons og knullevenner - så er det plutselig antatt at det må være sterke følelser mellom en gift mann og en elskerinne? Det gir jo ingen mening, det er sex som ellers.

Anonymkode: 73cdd...fac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror noen elskerinner også liker tanken på å erobre en mann. Det at de fikk en mann til å gå fra kona si til fordel for dem gir noen en slags syk kick.  De føler seg bedre av å tråkke på andre. Vet om en som ikke evner å elske andre enn seg selv. Sex er det viktigste for henne og hun vil gjerne ha flere menn som hun kan  bruke. Men alikevel så forventer hun at menn hun har ligget med som er opptatt, skal gå ifra kona si så de to kan satse på hverandre. Men ingen planer om å ha han så altfor lenge. Mange menn som skal pløyes for å være fornøyd. Men dette er vel en mer syk person enn normalen, men de fins altså. Ødelegge for andre, for så å kaste dem vekk når de har fått viljen sin. Sånne menn fortjener det på en måte når de selv har gått bak konas rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...