Gå til innhold

Holder på å gå fra vettet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

folkens, jeg holder på å freake ut.

har diagnosen ptsd, og satt her og lagde middag til min samboer.

plutselig uten noe heads up var han borte, lenge. han sa ikke hade en gang... var midt i en komplisert matlaging og så det når jeg trengte hjelp, han svarte verken på telefon (mener jeg han la på) og jeg sendte et pas meldinger og at det var middag, og hvorfor sa du ikke hade ivertfall, stakk du ? og etter han ikke svarte på telefonen svartnet det litt. sa hva enn du gjør , så får du bare være der da! hadde strevd å lage middag i dag, jeg hadde handle t inn for å gjøre hjemmet koselig jeg gjør alt hjemme. føler sjeldent han setter pris på det, kan lage noe han blir enig og å komme og så når maten står der etter timer. så sier han at han ikke er sulten. han kkomplimenterer ikke husarbei og alt jeg gjør så føler jeg bare ligger å slasker i hans øyne. \

men prøblemer var er at jeg bedde han komme med et unnskyld, og han da.... for hva da, det patetiske der?  jeg forklarte jeg hadde strevd i dag og ville ha noe et smil bare tilbake.... for han sier eller utrykker skjeldent det. prøvde å imponere.

han skylder da på meg og begynner å kjefte fordi han føler ankald for at han stakk, og jeg er da dum som trodde han virkelig stakk for 3 ( noe som har skjedd før) så vil jeg gå fra situasjonen.  men jeg får ikke lov til å låse meg inn på soverommet. for det han tenker på er at han trenger tøy, jeg snappet og gav han er realt skubb i magen og raste ut på kjøkkenet heiv maten i ovnen og sa pass på det selv eller la det brenne for alt jeg gidder la ut tøyet på siden av døren og låste meg inn for å gå tur hjelper ikke meg. og jeg har ingen fam eller venner som han har å klage til.... så jeg vil bare bort for å coole ned. slappe av .... vekk fra hele verden og bare ha alenetid. for et utblås.... arg lurer på om dette var ptsd , eller urettferdig eller hva faen som nettopp skjedde.....

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

legger til han jobber mye ekstrem overtid ser han veldig lite og den lille tiden en djelden gang vil jeg ha litt samlivstid....

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger til at han brukte arkumentet at naboen har asthma så der er min feil vi han ikke kan stå å røyke sigaretter under vinduet. kalte jeg plottet mot kjæresten. fordi jeg bare snakket med naboen som henne, om hvis det var noe så er det bare å si ifra....

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmammaen

Uff dette høres veldig slitsom ut ,og også om du har post traumatisk stress lidelse.. Kanskje dere skal gå i parterapi? Du er jo avhengig av en mann som får deg til å roe ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så usikker på han. jeg prøver å være høfelig mot naboer, t hensyn , være en god kvinne da han jobber mye forventer liteda jeg vet han er mye trøtt en ffs en gang i blandt er da greit!! litt middag litt kos. litt kyss på mine premisser og ikke 4 på natta der han vekker meg og jeg halvdød har sex. 😞

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, studentmammaen skrev:

Uff dette høres veldig slitsom ut ,og også om du har post traumatisk stress lidelse.. Kanskje dere skal gå i parterapi? Du er jo avhengig av en mann som får deg til å roe ned..

ja jeg er det virkelig. om ikke flyter jeg litt rundt fire mns ektremsosialmani og flere mnd inne uten kontakt med noen... parterapi kansje men han er utenlandsk så tror ikke det blir så godt tatt imot. ikke rasistisk ment men der han kommer fra vil de ikke ha hjelp

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmammaen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja jeg er det virkelig. om ikke flyter jeg litt rundt fire mns ektremsosialmani og flere mnd inne uten kontakt med noen... parterapi kansje men han er utenlandsk så tror ikke det blir så godt tatt imot. ikke rasistisk ment men der han kommer fra vil de ikke ha hjelp

Anonymkode: edb4f...078

Uff, ikke noe greit. Kanskje du kan gå i terapi alene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er flau håper ikke naboene høre oss... vet folk krangler men får panikk bare vinduene er åpne er redd de tror det er kaos her er jo ikke sånn som dette hver dag liksom. begge har bare mye eleksitritet og liten lunte

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, studentmammaen skrev:

Uff, ikke noe greit. Kanskje du kan gå i terapi alene? 

går både i terapi og på medesiner. trenger bare støtte og der han jeg han........ eller ikke emosjonet ønsker da... han forstår ikke hva dette innebærer. dette med tid sammen er viktigere enn penger for meg.

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke være mye tid... bare at den tiden er dyrkende....for oss

Anonymkode: edb4f...078

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studentmammaen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

går både i terapi og på medesiner. trenger bare støtte og der han jeg han........ eller ikke emosjonet ønsker da... han forstår ikke hva dette innebærer. dette med tid sammen er viktigere enn penger for meg.

Anonymkode: edb4f...078

Selvsagt er det det,men jeg tror ikke han kommer til å endre seg med tanke på hvordan du skriver. Jeg tror du må tenke på DEG selv. Og du ser jo utifra dette hvordan du reagerer og hvordan han får deg til å føle. På en fin dag kan du glemme dette , men vær obs på at det er tilbakevendende. Tror du ikke det finnes andre der ute som kan forstå deg og dine utfordringer bedre ..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

ja jeg er det virkelig. om ikke flyter jeg litt rundt fire mns ektremsosialmani og flere mnd inne uten kontakt med noen... parterapi kansje men han er utenlandsk så tror ikke det blir så godt tatt imot. ikke rasistisk ment men der han kommer fra vil de ikke ha hjelp

Anonymkode: edb4f...078

Hvor er du fra selv?

Anonymkode: 7c9b7...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

halve russisk halvt norsk. så null prob, men er vokst opp med at å snakke om ting er viktig!

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har da begge mindre filtrert snakk, så tar på meg den hehe :)

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, studentmammaen skrev:

Selvsagt er det det,men jeg tror ikke han kommer til å endre seg med tanke på hvordan du skriver. Jeg tror du må tenke på DEG selv. Og du ser jo utifra dette hvordan du reagerer og hvordan han får deg til å føle. På en fin dag kan du glemme dette , men vær obs på at det er tilbakevendende. Tror du ikke det finnes andre der ute som kan forstå deg og dine utfordringer bedre ..? 

jeg vet så sitter jeg i at jeg har bygd opp noe med han som er litt ok så føler at jeg er kresen og jeg bare drar fra alt. med aldre ord så lite jeg har hatt oppigjennom emosjonelt og fysisk og slik gjør at jeg føler jeg ikke kam gjøre bedre enn dette. og heller må stå i det.... selv om jeg blir fortvilet ut av en annen verden 

Anonymkode: edb4f...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...