Gå til innhold

Melk er et hat symbol, i følge svensker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jag er inte sjuk, jag er bara svensk.

Politisk korrekthet grenser nå til mental sykdom. Hvor langt man dra disse tingene egentlig? Skal bæsjing kunne defineres som rasistisk, fordi det er noe brunt som renner ut fra ræva. Er selve grunnkurset i galimatias for tiden..

Anonymkode: fad3d...0e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare om man vil og velger det. 

Alt kan gjøres til symbol for hva som helst. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være kødd. La det for guds skyld være kødd. Så forbanna dumme kan vel selv ikke jubelfjolsene langt ute på den svenske venstresiden ha blitt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd i Sverige, og tviler ikke så mye på at dette er tilfellet. Men for landets del håper jeg dette er kødd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Jeg er faen så glad jeg ikke er svensk.

Lurer på om de roper rasist til snøen om vinteren....skulle ikke forundre meg om de gjorde det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Akhenaton skrev:

Dette må da være kødd. La det for guds skyld være kødd. Så forbanna dumme kan vel selv ikke jubelfjolsene langt ute på den svenske venstresiden ha blitt. 

Det er ikke kødd, fordi det er stort sett hvite som tåler melk. Noe evolusjonen har sørget for. Resten av verden er stort sett laktoseintolerante.

Anonymkode: 6b421...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er tullenettside

Anonymkode: 03afe...68a

https://www.foi.se er ikke en tulleside, du kan jo selv laste ned listen deres. 

Anonymkode: 3c944...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er ikke kødd, fordi det er stort sett hvite som tåler melk. Noe evolusjonen har sørget for. Resten av verden er stort sett laktoseintolerante.

Anonymkode: 6b421...d5e

At forekomsten av laktoseintoleranse i store deler av verden er høy, er jeg som de aller fleste andre voksne mennesker selvfølgelig fullt klar over. Jeg har da fullført barneskolen. Og laktoseintoleranse er totalt irrelevant her. Man skal i det hele tatt være forbløffende korka for å greie å gjøre melk til et "hatsymbol." Så korka at jeg har vanskelig for å tro at det er tilfelle.

Men nå finnes det jo mennesker der ute som er så virkelighetsfjerne og forskningsfiendtlige at de har fått det for seg at alle kjønnsforskjeller er samfunnsskapte, og at det for eksempel vil være gunstig for gutter i barnehagealder å bli tvunget til å leke med dukker på tross av at de fleste av dem av naturlige årsaker har null interesse for sånt. Det er vel ingen som blir så forbauset om det er de samme kokolurene som har hatt en finger med i spillet i saken som diskuteres her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha, dette høres ut som noe som kunne vært presentert i Vredens gnag.  Rasisme-begrepet brukes så ukritisk at det er helt meningsløst.

Anonymkode: a4c05...b86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stella Rose skrev:

Jeg er faen så glad jeg ikke er svensk.

Lurer på om de roper rasist til snøen om vinteren....skulle ikke forundre meg om de gjorde det..

😂😂☃️

Anonymkode: 4c784...f90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

😂😂☃️

Anonymkode: 4c784...f90

Snømenn burde jo i hvert fall bli forbudt umiddelbart, så hvite og rasistiske som de er! 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør kanskje tilføre "forskere" i overskriften? Det står ikke at alle svensker bruker det symbolet som hat...

Anonymkode: 74d3d...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er melk med sjokolade-smak veldig "rasistisk" det også? 

 Den er jo tross alt brun.  

Anonymkode: df807...e67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/18/2018 at 8:40 PM, AnonymBruker said:

Du bør kanskje tilføre "forskere" i overskriften? Det står ikke at alle svensker bruker det symbolet som hat...

Anonymkode: 74d3d...ef8

Du burde kanskje tilføre "enkelte" foran "forskere" i forsaget ditt? Det står ikke at alle forskere mener dette er eet hatsymbol....

Slik kan man fortsette i uendeligheten når folk først skal komme med det som er så inn for tiden: "men tante Gudrund sin venninne sin tantes bestemors hund er ikke slik, så derfor kan man ikke generalisere!!!!"

Anonymkode: f9653...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...