Gå til innhold

Kan man få refinansiering i husbanken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg eier halvparten av tomannsbolig, og nå er det noe akutt som må fikses, og det kommer vel på rundt 150 000. Problemet er at når jeg fikk lånet, så jobbet jeg. Nå er jeg syk, og går på laveste sats AAP. Derfor nekter banken med refinansiering. Derfor lurer jeg på om jeg kunne søkt husbanken. Eller går ikke det, siden jeg allerede har lån i bank. Feilen er og sånn, at jeg må fikse den innen 1 år, eller selge boligen, for feilen vil etter hvert gå utover nabo tomten. Og det og selge boligen med en sånn feil, som de som kjøper må ta over, vil jeg jo tape mye på.

Anonymkode: d4239...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eier halvparten av tomannsbolig, og nå er det noe akutt som må fikses, og det kommer vel på rundt 150 000. Problemet er at når jeg fikk lånet, så jobbet jeg. Nå er jeg syk, og går på laveste sats AAP. Derfor nekter banken med refinansiering. Derfor lurer jeg på om jeg kunne søkt husbanken. Eller går ikke det, siden jeg allerede har lån i bank. Feilen er og sånn, at jeg må fikse den innen 1 år, eller selge boligen, for feilen vil etter hvert gå utover nabo tomten. Og det og selge boligen med en sånn feil, som de som kjøper må ta over, vil jeg jo tape mye på.

Anonymkode: d4239...ddf

Så lenge du har eller har fått lån i tidligere bank så får du ikke refinasiere via husbanken uansett hvorfan situasjonen din er med AAP,  Og det vil jo også da muligens bli problemer for deg å klare 150 000 ekstra i lån

Anonymkode: 2f28b...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...