Gå til innhold

Medias harselering mot Trump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja når en ikke greier å skjønne hva som blir presentert for en til tross for at jeg har funnet frem både teskje og spiseskje, men hos enkelte sitter vel forbdommene rett og slett alt for langt inne til å kunne gjøres noe med.

Ok, jeg skal gi deg enda en sjanse til å forklare hva du mener. Kom igjen, jeg har trua på at du klarer det! 😊 

Hvilke fordommer snakker du om?

Siden min subjektive mening er feil, hva er fasiten? Hvorfor er min subjektive mening feil? Om du mener at jeg er en idiot, kan jeg si at din mening er feil?

Om Donald Trump styrer USA som om de var hans personlige bedrift, og han advarte om dette på forhånd, kan man kritisere arbeidet han gjør, hvordan han fremstår i media, og de valgene han tar? Hvis ikke, hvorfor ikke? Og hvem har lov til å gjøre det? Hvem bestemmer hvem som kan uttale seg kritisk om han og arbeidet han gjør? 

Vil du karakterisere Trump som smart og profesjonell i arbeidet han gjør, og i sine uttalelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifølge en del amerikanere så blir altså en del ytringer på sosiale medier og debatt-forum regnet som veldig "udemokratiske" fordi det muligens kan ha rettet seg mot amerikanske borgere. 

Og disse anklagene kommer blant annet fra FBI eller NSA og lignende organisasjoner, som i flere tiår har vært travelt opptatte med å røre rundt i mange andre lands indre anliggender. Hykleri og dobbeltmoral er jo fine busser, verden ville aldri ha fungert uten... 

Anonymkode: 43c34...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...