Gå til innhold

Medias harselering mot Trump


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Miklo Velka skrev:

Jeg forbeholder meg retten å si hva jeg mener, uansett hva du eller Trump måtte mene. Du ror for harde livet ser jeg, så du får heller konsentrere deg om å komme deg på fast grunn igjen, for her har du ikke mye å fare med. Lykke til!

Joda, men det hjelper så lite når du mener at Trump må oppføre seg mer som en president. Han har sagt han ikke kommer til å gjøre det, så da etterlyser du noe som du vet ikke kommer til å skje. Derfor blir det for dumt.

Jeg ror ikke i det hele tatt. Bare påpeker at du tar feil og du prøver å få det over på meg.

Anonymkode: 9e663...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Overrasket skrev:

Det er ingen tvil om at han styrer landet som om det var hans egeneide bedrift, det er vi alle enige om. Spørsmålet er bare hvorvidt det er spesielt bra at han styrer landet slik. 

Det vil vise seg. Det tar en tid å få folk til å skjønne dette. Bare se på medias ensidige idiotvinkling av dette. Gooding skrev om det, fatter ikke at ikke flere skjønner dette.

Anonymkode: 9e663...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Han har sagt han ikke kommer til å gjøre det, så da etterlyser du noe som du vet ikke kommer til å skje. Derfor blir det for dumt.

Er du virkelig seriøs!? Hjelpe meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Overrasket said:

Her må du nok legge ut en kobling og mer informasjon slik at man kan gjøre seg opp en mening om det du sier, ellers så er du som har en tapt sak når det gjelder å avspore debatten og undergrave andres faktaforhold. Men igjen, det er mye enklere å bare skrive noe å oppføre seg som om det er sant, enn å faktisk være sannferdig.

Altså, du må bokstavelig talt ha bodd under en stein for å ikke få med deg dette...

Her ser du hvordan media behandler det som har blitt sagt (og du kan få æren av å sette deg litt mer inn i saken før du driter deg mer ut):
https://www.aftenposten.no/verden/i/jPAR5e/USAs-president-Donald-Trump-stempler-EU-som-fiende

Anonymkode: 9fc53...771

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Er han ikke en idiot? Hva med det siste med Russland? Og Grab them by the pussy etc. etc???

Anonymkode: 89afc...d8f

Er du uenig i at det finnes mange kvinner som lar deg "grab her by the pussy" bare man har nok penger? Altså mener du virkelig dette helt seriøst? :klo:

Anonymkode: 9fc53...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Miklo Velka skrev:

Er du virkelig seriøs!? Hjelpe meg!

Hva er poenget å spørre om jeg er seriøs?? Jeg sier bare det Trump har sagt, at han ikke kommer til å oppføre seg som tidligere presidenter. Han vil ha mer fokus på business i landet og mindre politikkpjatt.

Har du vanskelig for å ta innover deg dette, siden du stadig angriper meg og spør om jeg er seriøs osv? Jeg gjengir kun det Trump har sagt, intet annet.

Anonymkode: 9e663...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er dum nok blir trump en trussel. Man har ikke kontroll. Alle slike folk i Norge er undertrykket av hva de selv ville ha kalt for downs syndrom om det gikk deres vei. 

At de selv skal ha seg frabedt lav intelligens i hverdagslivet er ikke en luksus de unner andre. Da ler man heller, akkurat som downseren ler av ting de synes er ulogisk, men som jo er logisk  

Da er det plutselig morsomt. 

Men tror dere ikke downserne hadde hatt det gøy med deg?

Og så må du plutselig være den voksne (på ekte), og du kjeder deg i hjel og vil heller være downseren selv. 

Slik at du kan være den som er uansvarlig og barnslig. 

Det er ikke gøy å styre downsere. Det er en jævla jobb. 

 

Anonymkode: e9757...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjengir kun det Trump har sagt, intet annet.

Og det er da fortsatt helt irrelevant for mine meninger.

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er poenget å spørre om jeg er seriøs??

Jeg sier min mening, og du sier at den er feil. Jeg må jo spørre deg om du er seriøs når du så påståelig uttaler at min subjektive mening er feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Og det er da fortsatt helt irrelevant for mine meninger.

Jeg sier min mening, og du sier at den er feil. Jeg må jo spørre deg om du er seriøs når du så påståelig uttaler at min subjektive mening er feil. 

Herregud.

Anonymkode: 9e663...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg sier bare det Trump har sagt, at han ikke kommer til å oppføre seg som tidligere presidenter. Han vil ha mer fokus på business i landet og mindre politikkpjatt.

Anonymkode: 9e663...4fe

Hadde det vært sant hadde han ikke sittet hele dagen på twitter.  Fyren elsker ord over handling og fansen  hans kjøper selvsagt alt han sier. 

Anonymkode: cd333...fbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært sant hadde han ikke sittet hele dagen på twitter.  Fyren elsker ord over handling og fansen  hans kjøper selvsagt alt han sier. 

Anonymkode: cd333...fbb

Sitter han virkelig hele dagen på twitter? Virkelig?

Anonymkode: 9e663...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sitter han virkelig hele dagen på twitter? Virkelig?

Anonymkode: 9e663...4fe

Der viser du bare at du elsker ordkløveriet politikerne driver med.  Hvorfor ikke være ærlig og si at du elsker politikerpjatt så lenge det kommer fra Trump? 

Anonymkode: cd333...fbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der viser du bare at du elsker ordkløveriet politikerne driver med.  Hvorfor ikke være ærlig og si at du elsker politikerpjatt så lenge det kommer fra Trump? 

Anonymkode: cd333...fbb

Har aldri lest en twittermelding fra Trump. Ikke fra noen andre heller, for den saks skyld.

Anonymkode: 9e663...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud.

Må være det klokeste du har sagt på lenge, men det er ikke det jeg heter. Tror det er greit å sette punktum der, siden du har gått tom for "argumenter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump er smart fordi han bryter reglene, og opererer i en konstant form for kaos. Det gjør at han fremstår svært uforutsigbar, og dermed kan navigere hva massemediene fokuserer på. Trump 101 er at hvis han pusher ut noe som helt åpenbart er ment for å trigge medie-saueflokken, så er det for å få vekk fokuset fra det han egentlig gjør. Er han en drittsekk? Meeh, han har i hvert fall lest Sun Tzu, og han forstår nok at det er en fordel at den lokale kassadama på Rema 1000 tror hun er smartere enn Trump. 

Bare følg med i media, og se hvordan de fremstiller Trump som en dum klovn. Men samtidig anklager ham for utrolig sofistikerte konspirasjoner med andre internasjonale ledere. Hva er han egentlig? En lavpannet apekatt, eller et ondt geni. Disse to rollene er ikke kompatible.

Anonymkode: 42811...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Trump er smart fordi han bryter reglene, og opererer i en konstant form for kaos. Det gjør at han fremstår svært uforutsigbar, og dermed kan navigere hva massemediene fokuserer på. Trump 101 er at hvis han pusher ut noe som helt åpenbart er ment for å trigge medie-saueflokken, så er det for å få vekk fokuset fra det han egentlig gjør. Er han en drittsekk? Meeh, han har i hvert fall lest Sun Tzu, og han forstår nok at det er en fordel at den lokale kassadama på Rema 1000 tror hun er smartere enn Trump. 

Bare følg med i media, og se hvordan de fremstiller Trump som en dum klovn. Men samtidig anklager ham for utrolig sofistikerte konspirasjoner med andre internasjonale ledere. Hva er han egentlig? En lavpannet apekatt, eller et ondt geni. Disse to rollene er ikke kompatible.

Anonymkode: 42811...aeb

Da kan man like gjerne genierklære Bill Clinton for å få en blowjob og nekte for det etterpå. Det ble totalt kaos. Sånn er det å være USAs president. Det kreves INGENTING for å lage mye kaos og få mye oppmerksomhet. 

Derimot kreves det tydeligvis et minimum av intelligens for å få  fjernet Obamacare selv om republikanerne har presidenten, kongressen og senatet.  Trump er under dette minimumet. Obama som faktisk fikk gjennom en helsereform er åpenbart over dette minimumet. 

Er for øvrig en smal sak å samarbeide med russerne uten å være et geni. Donald Trumps sønn Donald Jr er vel neppe et geni og han klarte helt utmerket å samarbeide med russerne. 

Anonymkode: cd333...fbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man like gjerne genierklære Bill Clinton for å få en blowjob og nekte for det etterpå. Det ble totalt kaos. Sånn er det å være USAs president. Det kreves INGENTING for å lage mye kaos og få mye oppmerksomhet. 

Derimot kreves det tydeligvis et minimum av intelligens for å få  fjernet Obamacare selv om republikanerne har presidenten, kongressen og senatet.  Trump er under dette minimumet. Obama som faktisk fikk gjennom en helsereform er åpenbart over dette minimumet. 

Er for øvrig en smal sak å samarbeide med russerne uten å være et geni. Donald Trumps sønn Donald Jr er vel neppe et geni og han klarte helt utmerket å samarbeide med russerne. 

Anonymkode: cd333...fbb

Jeg snakket OM hun dama i kassa på Rema. Jeg ropte ikke på deg.

Anonymkode: 42811...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Miklo Velka said:

Må være det klokeste du har sagt på lenge, men det er ikke det jeg heter. Tror det er greit å sette punktum der, siden du har gått tom for "argumenter".

Ja når en ikke greier å skjønne hva som blir presentert for en til tross for at jeg har funnet frem både teskje og spiseskje, men hos enkelte sitter vel forbdommene rett og slett alt for langt inne til å kunne gjøres noe med.

Anonymkode: 9fc53...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan man like gjerne genierklære Bill Clinton for å få en blowjob og nekte for det etterpå. Det ble totalt kaos. Sånn er det å være USAs president. Det kreves INGENTING for å lage mye kaos og få mye oppmerksomhet. 

Derimot kreves det tydeligvis et minimum av intelligens for å få  fjernet Obamacare selv om republikanerne har presidenten, kongressen og senatet.  Trump er under dette minimumet. Obama som faktisk fikk gjennom en helsereform er åpenbart over dette minimumet. 

Er for øvrig en smal sak å samarbeide med russerne uten å være et geni. Donald Trumps sønn Donald Jr er vel neppe et geni og han klarte helt utmerket å samarbeide med russerne. 

Anonymkode: cd333...fbb

👊🏾👊🏾👊🏾

Anonymkode: bda06...e86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...