Gå til innhold

Bergensartist tiltalt for sexutpressing


Ella Grisella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skolebolle skrev:

Kanskje mer relevant er alderen som står i artikkelen.  27 år . 

Såpass har jeg fått med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brontosaurus

For å melde dette til politiet etter at du selv har forsøkt å groome en 15-åring i flere dager skal du være rimelig skamløs. De fortjener straff begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for tekst med opphavsrett. Viser til retningslinjene:

Sitat

* Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Hvis du siterer innhold, må det vises til kilde. Vi tillater heller ikke at det via tredjeparter deles hele artikler/blogginnlegg eller lignende.

Tråden er også ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er snakk om han som står oppført på Wiki-listen.
Det står at han har markert seg i det bergenske musikkmiljøet, ikke i verden...
Hadde det vært snakk om personen i listen så ville det nok blitt slått større opp. jeg er sikker på det finnes artister fra Bergen som er født i 1991 som ikke står på den listen, fordi de kun er kjente i Bergen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke spesielt synd på "offeret" her dersom det tiltalte gikk etter en som groomer småjenter. Greit nok feil å likesomutpresse noen for penger, men jeg kunne fader meg gjort det samme for å skremme en pedo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Silfen said:

Syns ikke spesielt synd på "offeret" her dersom det tiltalte gikk etter en som groomer småjenter. Greit nok feil å likesomutpresse noen for penger, men jeg kunne fader meg gjort det samme for å skremme en pedo.

Nei, er ikke spesielt synd på "offeret", men den tiltalte er jo virkelig like ille. Ikke bare driver den tiltalte utpressing, men han er villig til mot betaling å ikke anmelde en som groomer barn.

Endret av Skolebolle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Davy Wathne mistet jobben for sextrakassering i Tv2, så sto det ikke at han var kanalens bauta i mange år og heller ikke at han er bergenser. «profilert Tv2-ansatt» var gjengangeren. Mediene trekker ut enkeltelementer og holder andre ting skjult. Men det kom jo ut omsider, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gjerrigknark skrev:

Når Davy Wathne mistet jobben for sextrakassering i Tv2, så sto det ikke at han var kanalens bauta i mange år og heller ikke at han er bergenser. «profilert Tv2-ansatt» var gjengangeren. Mediene trekker ut enkeltelementer og holder andre ting skjult. Men det kom jo ut omsider, selvsagt.

Hva mener du nå? Da Wathne sluttet stod det navnet hans. Ingen anonymiserte artikler som jeg kan huske i hvert fall. Og noe trakassering var det ikke snakk om, derimot var det flere andre i TV2 som mistet jobben grunnet trakassering.

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Leifern skrev:

Hva mener du nå? Da Wathne sluttet stod det navnet hans. Ingen anonymiserte artikler som jeg kan huske i hvert fall. Og noe trakassering var det ikke snakk om, derimot var det flere andre i TV2 som mistet jobben grunnet trakassering.

Det var ikke trakkasering i forhold til det andre gjorde. Mediene fremstilte det verre enn det var. Men årsaken til at han sluttet var anonymisert. Det sto at han gav seg, men ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gjerrigknark skrev:

Det var ikke trakkasering i forhold til det andre gjorde. Mediene fremstilte det verre enn det var. Men årsaken til at han sluttet var anonymisert. Det sto at han gav seg, men ikke hvorfor. 

Noe annet enn det som fremkommer i denne artikkelen?

https://www.aftenposten.no/norge/i/p6L8po/TV-2-kolleger-forteller-om-trakasseringen-fra-Wathne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående Bergensartisten så er det nok en vi aldri har hørt om, neppe superkjendisen noen her antyder at det er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like gøy for avisene å rope kjendis for hver eneste person som har spillt musikk som det er å rope rasist når man påpeker fakta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...