Gå til innhold

Når far skal stå opp med ungen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner han godt jeg! Er ikke bare å drite når en har publikum!  🙈

Anonymkode: c7f08...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han burde jo ikke sitte så lenge på do. Man kan få hemoroider når man sitter og trøkker så lenge. En annen ting er at han burde tatt seg en kaffe først, for det setter litt fart i systemet. Jeg bruker kun 3 minutter. 

Anonymkode: de1cb...e61

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste det. Men hvorfor kunne ikke Ts. spørre om han ønsket å sove lenger, da han hadde muligheten. 

Anonymkode: c6edd...73f

Altså, du må jo være helt blåst i topplokket? Hvordan i alle dager har du kommer fram til alt det du skriver her?! JEG har ALT ansvar for barn/innkjøp/husarbeid +++ her nettopp på grunn av at samboeren min jobber såpass mye. Jeg vil heller at han skal være sammen med sønnen i stedet for å styre på her hjemme. Akkurat nå har jeg ferie, så jeg står opp med gutten hver morgen og er sammen med han hele dagen før det blir kveld. Da tar jeg klær og annet husarbeid. Det er helt ufattelig slitsomt å underholde et lite barn hele dagen, i værfall i den varmen det er nå, så når mannen sier at jeg kan sove ut i morgen blir jeg jo SELVFØLGELIG skuffet når det blir slik som det ble i dag. Jeg har ingenting i mot å stå opp med barnet, men synes jo det hadde vært digg å sove lenger og kunne ta seg en lang dusj når man våkner.

Anonymkode: ac4fc...a65

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan drite med ungen på fanget som vi kvinner må gjøre. Neste gang hiver du ungen inn til han. 

Anonymkode: 82d83...e13

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen- vi alle vet han ikke satt der i 20 minutter for å drite! Han hadde nok mobilen sin med og surfet. Jeg ville ha enkelt, etter 5 minutter, åpnet døren og satt ungen inne der sammen med han, og gikk og la meg igjen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt jeg! Er ikke bare å drite når en har publikum!  🙈

Anonymkode: c7f08...3fe

Han satt på do i 20 minutter..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min  mann står gjerne opp med datteren vår slik at jeg kan sove. Klærne hennes ( og hans. Vi forteller det ikke til han! )er av og til bakfrem,  frokosten har blitt inntatt ( tror jeg, etter rotet på kjøkkenet), de koser seg i sofaen forran Tv'en med Pippi. Pippi er den store tingen nå. Han prøver, han gjør så godt han kan. 

Anonymkode: c6b93...033

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt jeg! Er ikke bare å drite når en har publikum!  🙈

Anonymkode: c7f08...3fe

Men det betyr jo at en alltid må være to voksne til stede dersom barnet er i en alder da det ikke nødvendigvis kan vente utenfor på egen hånd.

Slik er ikke virkeligheten min, i alle fall. Her er det ikke bare publikum stadig vekk, men også utstrakt kommentatorvirksomhet om hva som havnet i skåla og hvor stor den var... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Min gjør det samme, også vekker han meg hvis ungen har bæsjet, for da må jeg stå opp for å bytte bleie før jeg kan legge meg igjen, da begynner ungen og hyle fordi han ikke vil at jeg skal gå fra han.. Helt håpløst. Kommer til å hive hele mannen ut, men det er det flere grunner til. 

Anonymkode: 14631...3c6

Hadde klint bleia i trynet på mannen!

Anonymkode: 4710b...20a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt jeg! Er ikke bare å drite når en har publikum!  🙈

Anonymkode: c7f08...3fe

Sånn er det å ha småbarn da, man må bare takle det. Publikum er da ingenring, å bæsje med barn på fanget, da begynner vi å snakke.

Anonymkode: 00656...9c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han gjemte seg på do i 20 for å slippe å ta ansvar for ungen? For en idiot!

Anonymkode: 4d84b...1cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ts, si ifra neste gang at dobesøket må nesten vente/organiseres hvis du skal få sove ut. 

Anonymkode: 8f812...bfb

Man kan ikke organisere et toalettbesøk, må man så må man. 

Anonymkode: c73ec...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

JEG har ALT ansvar for barn/innkjøp/husarbeid +++  Da tar jeg klær og annet husarbeid. 

Anonymkode: ac4fc...a65

Jeg har selv ALT ansvar for innkjøp/husarbeid +++ (mannen får middagsmaten lagt på tallerkenen hver dag for eksempel), men jeg skulle gjerne hatt en ordentlig jobb. 

Anonymkode: c73ec...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det derimot er ansvarsfraskrivelse (være på «do» i 20 min fordi man ikke vil - da bør man ta grep (kommunikasjon) for å si at man nå er to. 

Anonymkode: c73ec...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 8.14, AnonymBruker skrev:

Min gjør det samme, også vekker han meg hvis ungen har bæsjet, for da må jeg stå opp for å bytte bleie før jeg kan legge meg igjen, da begynner ungen og hyle fordi han ikke vil at jeg skal gå fra han.. Helt håpløst. Kommer til å hive hele mannen ut, men det er det flere grunner til. 

Anonymkode: 14631...3c6

Åh, I feel you sister! Snart 3 år her og det har ikke blitt nevneverdig bedre. Nå blir det skilsmisse snart. Men som du sier så er det flere grunner til det. Aldri mer skal noen lat og udugelig mann komme over min dørstokk (enda mindre ned i min truse...🙄) igjen. 

Anonymkode: 66406...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...