Gå til innhold

Hvordan er det å være ekstremt vakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den ene gode venninnen jeg har, sier hun tror andre damer er sjalu på meg og ikke liker å ha meg i nærheten av mennene sine. Seriøst? 😢

 

Noen andre som opplever det slik som dette?

Anonymkode: d8fa7...8b9

Jeg er ei som er stygg som f (mine øyne). Har riktignok fått høre at jeg er både søt, uskyldig og pen, men klarer virkelig ikke å se dette. Jeg har opplevd at hvis jeg snakker med menn, og de er gift/samboer/kjæreste, så kommer sistnevnte og kliner seg oppi mannen og forlater ham aldri så lenge jeg prater med ham. Ser på meg hele tiden og «sjekker» hva mannen sier. Dette skjer hver.eneste.gang. Jeg merker på oppførselen til mannen at han går fra å være «fri» til å bli «hemmet». Det er egentlig ganske synd. Det er ei spesielle tema det snakkes om heller, kanskje biler eller teknologi. Når en mann blir «hemmet» så gidder jeg ikke mer og går heller. Dette har for øvrig skjedd både når jeg har vært single og når jeg har vært i forhold. Jeg skjønner bare ikke hvorfor. 

Anonymkode: 601ae...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble kåret som peneste på ungdomsskolen. Stor skole i storby. Var catwalk modell også i samme alder. Jeg hadde et blandet forhold til å vite at jeg var attraktiv godt over gjennomsnittet, samtidig som selvtilitten ikke var alltid på topp.  Jeg slet ikke med venner. Er mer opptatt av utstråling og varme i mennesker. Det gode og ikke det overfladiske.

På den tiden synes jeg det var slitsomt og til tider flaut med biler som tutet og folk som hoiet etter meg. Har alltid hatt fokus på indre verdier og jeg tror de som begynner å digge selv for mye mister en del av sjelen.

Nå er jeg godt voksen med familie og det gode man har i hjertet og utstråling som kommer derifra er det viktigste. Vi skal alle sammen bli eldre. Skjønnheten falmer, men ikke hva som kommer innenifra. Jeg er sterk motstander av å forlenge eller forfalske mitt ytre. Høye botox øyebryn og andelepper er ikke vakkert. Synes det er trist utseende har så mye fokus i dag.

Karisma og utstråling veier alt i mine øyne. Pen kan hvem som helst bli, med nok penger.

Anonymkode: b9282...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...