Gå til innhold

Ok å forlate barna alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, BearMama skrev:

Har du bevis på at ungen ble kidnappet? Det er for mye i den saken som skurrer. Som at de fant barnets blod i bagasjerommet på bilen f.eks. Det er fakta.

Fakta? Som ikke britisk politi vet om? Du vet at de fortsatt etterforsker forsvinningen og at foreldrene IKKE er mistenkte? Det som tvert imot er bevist, er at portugisisk politi gjorde mange etterforskningsmessige feil,  og at de skyldte på foreldrene, var et av de feilene de gjorde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, folk flest putter ikke sjuåringer og ettåringer alene i andre etasje, pga faren for brann. 

Anonymkode: 696e9...9dc

Så hva mener du jeg skal gjøre hjemme? Legge meg å sove klokken 19.00 hver dag? Fordi jeg konstant må oppholde meg i samme etasje som barna? 

Anonymkode: 5fb99...66f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må faktisk le av mange de tåpelige kommentarene her😂

makan til hysteri!! Jeg har en baby på 6 måneder, pleier å ta babycallen og sette meg i andre etasjen hos naboen min. Det gjør da aldeles ikke meg til noe dårlig mor av den grunn! 

Anonymkode: 49053...067

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tøytigern skrev:

Men, faktum er at i det øyeblikk moren skrek opp og de kontaktet medier, ble Madeleine nok drept, for ingen ville bli sett med henne. Så da underskrev de på jentas dødsdom, imo.

Hvordan definerer du begrepet "faktum"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om vi noen gang får vite hva som skjedde med Madeleine McCann...

Endret av Sillyline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
7 timer siden, tirben skrev:

Fakta? Som ikke britisk politi vet om? Du vet at de fortsatt etterforsker forsvinningen og at foreldrene IKKE er mistenkte? Det som tvert imot er bevist, er at portugisisk politi gjorde mange etterforskningsmessige feil,  og at de skyldte på foreldrene, var et av de feilene de gjorde. 

Tja, mye moren ikke ville svare på etter forsvinningen som hun har blitt «coachet» på i ettertid.....

https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/48-questions-kate-mccann-refused-to-answer-madeleine-disappearance-portugal-a7710111.html

 

ikke minst brukte de millioner av kroner som folk sendte som støtte til å finne maddy til å betale ned huslån og leve godt fremfor å bruke pengene på privatetterforskere og andre instanser som kunne gå enda lengre for å finne datteren deres. 

https://www.babygaga.com/wheres-madeleine-mccann-15-shocking-things-you-didnt-know-her-disappearance/

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, må faktisk le av mange de tåpelige kommentarene her😂

makan til hysteri!! Jeg har en baby på 6 måneder, pleier å ta babycallen og sette meg i andre etasjen hos naboen min. Det gjør da aldeles ikke meg til noe dårlig mor av den grunn! 

Anonymkode: 49053...067

Helt enig! Man kan ikke gå rundt og tro huset brenner ned på 30 sekunder eller et jordskjelv tar huset ditt. Unger klarer til og med fint å grine i et par minutter i verste fall uten at de får traumer av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Helt enig! Man kan ikke gå rundt og tro huset brenner ned på 30 sekunder eller et jordskjelv tar huset ditt. Unger klarer til og med fint å grine i et par minutter i verste fall uten at de får traumer av det. 

En syvåring bør slippe å våkne og finne hun at h*n er alene i et hotellrom et fremmed sted, uten å ane hvor foreldrene ble av, og tenke at nå er det h*n som må passe på lillesøster/lillebror, siden de voksne er vekk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
11 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Helt enig! Man kan ikke gå rundt og tro huset brenner ned på 30 sekunder eller et jordskjelv tar huset ditt. Unger klarer til og med fint å grine i et par minutter i verste fall uten at de får traumer av det. 

En baby på 6 mnd våkner ikke og er forvirret som en 2-8 åring lett kan bli på et fremmed hotellrom der foreldrene ikke er der på et øyeblikk.

 

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, BearMama skrev:

Tja, mye moren ikke ville svare på etter forsvinningen som hun har blitt «coachet» på i ettertid.....

https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/48-questions-kate-mccann-refused-to-answer-madeleine-disappearance-portugal-a7710111.html

Du fikk vel med deg dette også da? 

Senior detectives in Portugal and the UK have said repeatedly the McCanns are no longer suspects in the case while the couple, from Leicestershire, have always denied they had any involvement in the disappearance of their daughter.

Their Portuguese lawyer has described the idea that the couple were guilty of any wrongdoing as “unfounded and absurd”.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

En syvåring bør slippe å våkne og finne hun at h*n er alene i et hotellrom et fremmed sted, uten å ane hvor foreldrene ble av, og tenke at nå er det h*n som må passe på lillesøster/lillebror, siden de voksne er vekk...

Nå sa jo TS tydelig at 7-åringen ville fått beskjed om hvor mor og far var, og at hun kunne ringe dem på tlf om hun ville. I tillegg har de babycall. 

Fy søren det er mye hysteriske mødre på KG. Kan ikke barna sove i 2 etg engang? Jesus..

Anonymkode: e0574...6a5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå sa jo TS tydelig at 7-åringen ville fått beskjed om hvor mor og far var, og at hun kunne ringe dem på tlf om hun ville. I tillegg har de babycall. 

Fy søren det er mye hysteriske mødre på KG. Kan ikke barna sove i 2 etg engang? Jesus..

Anonymkode: e0574...6a5

Nei, jeg syns ikke de kan det. Er man forelder så er man det og kan ikke gå og henge i baren, når det ikke passer en å være sammen med barna sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå sa jo TS tydelig at 7-åringen ville fått beskjed om hvor mor og far var, og at hun kunne ringe dem på tlf om hun ville. I tillegg har de babycall. 

Fy søren det er mye hysteriske mødre på KG. Kan ikke barna sove i 2 etg engang? Jesus..

Anonymkode: e0574...6a5

Små barn kan si at mye er ok uten at det er det. Man legger ikke et slikt ansvar på et lite barn.

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
8 minutter siden, tirben skrev:

Du fikk vel med deg dette også da? 

Senior detectives in Portugal and the UK have said repeatedly the McCanns are no longer suspects in the case while the couple, from Leicestershire, have always denied they had any involvement in the disappearance of their daughter.

Their Portuguese lawyer has described the idea that the couple were guilty of any wrongdoing as “unfounded and absurd”.

Jeg stopper der da dette sklir ut. Tror det får lages en ny tråd om saken til Maddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
25 minutter siden, Tøytigern skrev:

En syvåring bør slippe å våkne og finne hun at h*n er alene i et hotellrom et fremmed sted, uten å ane hvor foreldrene ble av, og tenke at nå er det h*n som må passe på lillesøster/lillebror, siden de voksne er vekk...

De har babycall og kan være tilbake på rommet i løpet av to minutter. Så det hadde nok gått fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
25 minutter siden, BearMama skrev:

En baby på 6 mnd våkner ikke og er forvirret som en 2-8 åring lett kan bli på et fremmed hotellrom der foreldrene ikke er der på et øyeblikk.

 

En syvåring overlever nok to minutter med forvirring om det skulle bli sånn. De har babycall og jeg vet også at de fleste syvåringer kan ringe et telefonnummer og kan også få beskjed om at hvis mor og far ikke er på rommet, så er de i etasjen under og kan være på rommet i løpet av svært kort tid. Så det hadde nok gått fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det mange hysteriske høner 

Anonymkode: 105cc...134

Fortell det til foreldrene til Madeleine McCann, de spiste middag på en restaurant 50 meter unna hotellrommet og datteren ble bortført. 

Anonymkode: c4061...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, må faktisk le av mange de tåpelige kommentarene her😂

makan til hysteri!! Jeg har en baby på 6 måneder, pleier å ta babycallen og sette meg i andre etasjen hos naboen min. Det gjør da aldeles ikke meg til noe dårlig mor av den grunn! 

Anonymkode: 49053...067

Foreldrene mine forlot meg aldri alene i huset. 

Anonymkode: c4061...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så små barn bør man bestille rom med veranda eller soverom adskilt fra et oppholdsrom når man bor på hotell. Da kan mor og far nyte kvelden ute på verandaen eller i oppholdsrommet :) 

Anonymkode: c1bba...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fortell det til foreldrene til Madeleine McCann, de spiste middag på en restaurant 50 meter unna hotellrommet og datteren ble bortført. 

Anonymkode: c4061...d20

Har det slått deg at det er en grunn til at du vet navnet på den jenta selv om hun bor et helt annet sted i verden?

Anonymkode: ca7af...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...