Gå til innhold

Sammenheng mellom en manns høyde og penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud kan folk slutte å diskutere lengden på peniser. Den har ingenting å si.

Det er tykkelsen som er viktig.

Anonymkode: 3a27e...4f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud kan folk slutte å diskutere lengden på peniser. Den har ingenting å si.

Det er tykkelsen som er viktig.

Anonymkode: 3a27e...4f6

Det er jeg ikke enig i.

Anonymkode: 694eb...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye snakk, lite mening. 

Anonymkode: 43178...ce4

Jepp, kun er geni hadde forstått hva jeg skrev. Det er ikke alle forunt. 🙄

Anonymkode: ff689...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som er rundt 175.

Vet ikke eksakt størrelse, men en jente sammenlignet det med å få en banan i nesa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 20.04, æøå* skrev:

Nei, jeg er relativt lav (175) og har en penis greit over snittet.

Tror du ja ;) Dem fleste menn har greit over snittet ,men det kommer av at snittet er "satt" kunstig lavt ,så dem fleste menn skal føle seg normale .Det reelle snittet er nok 16-18 cm ! 

Anonymkode: aefb4...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ja ;) Dem fleste menn har greit over snittet ,men det kommer av at snittet er "satt" kunstig lavt ,så dem fleste menn skal føle seg normale .Det reelle snittet er nok 16-18 cm ! 

Anonymkode: aefb4...852

Kom gjerne med kilder og beviser på din påstand. Inntil de kommer, ler jeg litt av deg😂

Endret av æøå*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Du har ekstremt uhell. Omlag 0.6% av menn har mikropenis, og du har altså møtt 3 stk. Tviler :)

Anonymkode: 1b114...af8

Helt enig med deg ..bare tull ! hun har møtt 3 forskjellige høye menn med 4-5 cm i stiv ,ja jøss .Det er en ting dere må forstå :Snittet er ikke 13-14 cm slik "vitenskapen" av åpenbare grunner vil ha oss til å tro ! Peniser på 12-13 cm er som regel det minste kvinner opplever ,og de minste penisene en kvinne opplever blir da , lillefinger ,4-5 cm ,micro ...o.s.v . Dette skyldes at også mange kvinner tror snittet er 13-14 cm ,og at det har vært det mest vanlige ,eller snittet på de øvrige partnerne ,mens det i realiteten har vært høyere ...sannsynligvis 16-18 cm ,så når hun kommer borti en med f.eks 12 -13cm ,så blir det litt "opps" ! 

Anonymkode: aefb4...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, æøå* skrev:

Kom gjerne med kilder og beviser på din påstand. Inntil de kommer, ler jeg litt av deg😂

jaja ,de fleste menn liker at snittet er så lavt som mulig ..Selv har jeg en liten en på 13 cm ...jeg sier liten , fordi jeg vet dem aller fleste kvinner syns det er lite ,men jeg har innsett det ! Men så klart ...jeg skulle veldig gjerne ønske at snittet var på 8 cm ,men det er vel en grense for hvor langt ned man kan gå ,før det blir veldig misstenkelig ! 

Anonymkode: aefb4...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 20.10, AnonymBruker skrev:

Haha! I tilfellet er det 19cm fra tuppen, på langemann til nederst på hånda. 

Anonymkode: ff689...328

Stemte jaggu med hånda mi jo😆

Anonymkode: 95041...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere nevnes det her at det offisielle snittet lyver. Når en ser på målinger utført av de som skrev Penisatlas kan en jo skjønne at snittet lyver. Når det i målingen av 100 menn bare er 1 som har lengde 21 cm, og at de tar med en hermafroditt i målingen samt en som ikke fikk reisning selv med Cavejet. Da påvirkes snittet betydelig. 

En sitter selv med en penis større enn største i deres undersøkelse og vet at jeg ikke er alene. At 21 cm skal være så sjeldent gjør at en lurer på hvorfor en da ikke skiller seg så voldsomt ut når en går i fellesdusjen på trening. Nei, jeg tror at når det beregnes snitt, så brukes ikke tall som avviker mye som del av undersøkelsen. Derfor blir snittet mer en median enn et snitt. Alle som kjenner til normalfordeling vet at median alltid ligger under snittet. Median er den størrelsen de fleste har.

Så oss med de store, vi er nok utelatt i det lille bildet som danner grunnlaget for det medisinske gjennomsnittet.

Vi får leve med det. Enten den har 2X volum, eller 3X volum, sett i forhold til snittet. Bare å ta godt vare på damene. De er jo godt vant.  

Anonymkode: d08d8...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidligere nevnes det her at det offisielle snittet lyver. Når en ser på målinger utført av de som skrev Penisatlas kan en jo skjønne at snittet lyver. Når det i målingen av 100 menn bare er 1 som har lengde 21 cm, og at de tar med en hermafroditt i målingen samt en som ikke fikk reisning selv med Cavejet. Da påvirkes snittet betydelig. 

En sitter selv med en penis større enn største i deres undersøkelse og vet at jeg ikke er alene. At 21 cm skal være så sjeldent gjør at en lurer på hvorfor en da ikke skiller seg så voldsomt ut når en går i fellesdusjen på trening. Nei, jeg tror at når det beregnes snitt, så brukes ikke tall som avviker mye som del av undersøkelsen. Derfor blir snittet mer en median enn et snitt. Alle som kjenner til normalfordeling vet at median alltid ligger under snittet. Median er den størrelsen de fleste har.

Så oss med de store, vi er nok utelatt i det lille bildet som danner grunnlaget for det medisinske gjennomsnittet.

Vi får leve med det. Enten den har 2X volum, eller 3X volum, sett i forhold til snittet. Bare å ta godt vare på damene. De er jo godt vant.  

Anonymkode: d08d8...005

Så de 15000+ mennene som er blitt mål her er alle unormale og har små peniser og det er kun en tilfeldighet at resultatet er slik det vises? 

http://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

Anonymkode: 84aeb...0ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er selvsagt ikke slik at snittet er satt kunstig lavt. Konspirasjonsnoia, kaller man slik. Og så gjør man det til sin misjon å spre slik feilinformasjon videre. Snittet har blitt lavere fordi man nå har gått over til manuell måling, og ikke selvrapportering. Noe som tilsier at menn overvurderer egen størrelse. Som igjen er tidenes dårligst skjulte hemmelighet. Det at man velger å tro på egne erfaringer foran vitenskaplig forskning, sier jo litt om utgangspunktet for diskusjonen. Men man kan jo snakke om hvorfor man med en penis som er innenfor normalen kan oppleve å bli sett på som liten.

Først av alt er det ikke slik at kvinner husker akkurat hvor store alle mennene de har hatt sex med har vært. La oss innse det. Vi er ikke så fantastiske at kvinner husker dette på kornet, dersom de ikke har målt. Noe selvsagt de færreste gjør. Kvinner er faktisk ikke like opptatt av dette som det vi er. Derfor blir det gjerne slik at man bevisst eller ubevisst sammenligner med den man hadde sist. Og er denne stor, vil en medium minus virke enda mindre enn den faktisk er.

Deretter må man også huske på at mange av de små ikke er av de mest aktive på by’n. Dessverre er det slik at mange små er relativt usikre i sjekkefasen, og blir derfor ofte valgt bort til fordel for deres mer pågående brødre. Derfor vil også snittet sett med en kvinnes øyne oppleves som større enn det vitenskapelige snittet.

Vi må også huske på at det er langt større sjanse for at menn som er fornøyde med egen penis vil stille opp på slike undersøkelser. Selv om det er helsepersonell, hjelper ikke det alltid mot flauhet. Dere skulle bare se meg hos fastlegen min. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
På 17.7.2018 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier.. er det noen erfaringer rundt dette? Om høyde kan tilsvare større penis..? Eller? 

Anonymkode: 3c5a0...e29

I følge mine erfaringer er det helt tilfeldig. Men den største noensinne jeg har hatt, satt også på den største mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vet den kjente illustrasjonen av evolusjon? Som fra venstre til høyre viser en ape som gradvis reiser seg og blir det moderne, høyreiste mennesket? Kan vi ikke plusse på en fyr til høyre for ham igjen, som står med målebånd og ser ned på penisen sin.

Så langt vi har kommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 190cm høy og har 19cm lang en :)

Anonymkode: d0d95...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de 15000+ mennene som er blitt mål her er alle unormale og har små peniser og det er kun en tilfeldighet at resultatet er slik det vises? 

http://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

Anonymkode: 84aeb...0ed

Sikkert ikke...hvis man overhode virkelig har målt 15 000 mann ??Ettersom jeg har skjønt ,så er dette tatt fra flere ulike "undersøkelser " og rørt sammen til en smørje ! Denne samme undersøkelsen kunne heller ikke finne noen som helst sammenheng mellom rase og penisstørrelse ....alle skal med ;) Er det virkelig noen som tror på det ?? At små kinesere og japanere har like høyt snitt som afrikanere og Europeere ?

 

Anonymkode: aefb4...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart ingen kvinne som har med seg linjal og målebånd i veska lenger! Hvordan skal dette ende? Dessuten er dette med å måle lenge noe som ikke gjøres lenger, Nå er det kubikk som gjelder!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror penisstørrelse er arvelig, slik som f.eks bryststørrelse er arvelig. Rett meg gjerne hvis det er feil, jeg har ingen kilde. Det eneste jeg vet er at mye av utformingene på kroppen er styrt av DNA. 

Anonymkode: cddb2...6fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så de 15000+ mennene som er blitt mål her er alle unormale og har små peniser og det er kun en tilfeldighet at resultatet er slik det vises? 

http://www.sciencemag.org/news/2015/03/how-big-average-penis

Anonymkode: 84aeb...0ed

Det riktige svaret er at man vet ikke ! Jeg har sett så mange såkalte undersøkelser på dette ,og det spriker i hytt å gevær.Derfor har man valgt å legge seg på et minimum ,og presentert det som "seriøs" forskning for å ikke støte alt for mange .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...